abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213643857
Van bouwval naar winst.
Na 11 jaar is de internationale hit Het Blok terug bij NET5! Vanaf maandag 22 april start deze verbouw-reality en gaan vier koppels met elkaar de strijd aan om een eigen bouwval kamer voor kamer op te leveren. Het programma wordt gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur.

Het meest succesvolle en grootste verbouwingsprogramma ter wereld keert terug bij Net5! Vier koppels krijgen ieder een eigen bouwval, waar zij intrekken én die zij kamer voor kamer moeten verbouwen. Binnen budget en natuurlijk met strakke deadlines! De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Niet alleen is dit een opwekker voor reality: het team dat het beste presteert, wint voordelen. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
pi_213644332
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Mwah, in de aflevering van vanavond neem ik het toch iets op voor Anouk. Ze is wel recht voor zijn raap en zegt gewoon midden in het gezicht van de andere kandidaten wat ze denkt (arme Jair moet daar ook in geloven). Famke en Jessica lijken dan wel wat achterbakser.
Heb je wel gekeken? Anouk heeft zo ongeveer de hele aflevering achterbaks zitten klapharken over jan en alleman?

Anouk heeft duidelijk mentale problemen. Haar hele gedrag is dat van een kleuter. Het is niet verbazend dat ze 17 was toen ze zwanger werd (waarbij ik absoluut complimenten wil geven voor de verantwoordelijkheid die ze genomen heeft toen!). Maar haar hele houding, gemis aan empathie, commanderen, etc. zijn duidelijke tekenen dat het in de bovenkamer niet helemaal lekker gaat.

Overigens een grote blunder van de jury om een badkamer die niet af is te laten winnen. Eerder waren er ook kamers niet af en ook de badkamer van Sanne en Daniël was niet af, en die werden terecht niet meegenomen in de beoordeling. Ook het feit dat de jury Anouk en Jaïr laat wegkomen met constant de regels overtreden is bijzonder irritant. Regels zijn er niet voor niets toch en gelden voor iedereen. En dan moeten we niet zo strict gaan zijn dat een klusjesman 10 minuten langer hebben werken zonder bijbetalen zorgt voor problemen, maar het stapelt wel aardig op zo wat mij betreft.

Wel goed om te zien dat Sanne eíndelijk eens de handen uit de mouwen steekt en niet enkel aan het jammeren is over hun JoeyLiviaNoelleSunshine (of whatever het is).
pi_213644347
Die winnende badkamer moet nog wat afgewerkt worden was gisteren te zien. Anouk kon na het plamuren van haar eigen gezicht zo door met het plamuren van de muur. Het zag er gewoon niet uit. Ben ook benieuwd wanneer ze hun lekkage gaan oplossen...Ik neem aan dat ze dan ook verantwoordelijk zijn voor de schade bij de buren? Vanavond komt er iets over hun budget, bij de oplevering kon je zien hoeveel budget ze nog over hadden, al ik het goed gezien heb zitten een aantal deelnemers nog vrij hoog (70%) maar Anouk en Jair al rond de 40 %.
Ook mooi, Sanne die zegt dat ze nog niets gewonnen hebben. Klopt, maar ze hebben al twee keer geld van anderen gekregen, dus ze moeten niet zo zeuren.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_213645057
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:29 schreef d.k. het volgende:
Die winnende badkamer moet nog wat afgewerkt worden was gisteren te zien. Anouk kon na het plamuren van haar eigen gezicht zo door met het plamuren van de muur. Het zag er gewoon niet uit. Ben ook benieuwd wanneer ze hun lekkage gaan oplossen...Ik neem aan dat ze dan ook verantwoordelijk zijn voor de schade bij de buren? Vanavond komt er iets over hun budget, bij de oplevering kon je zien hoeveel budget ze nog over hadden, al ik het goed gezien heb zitten een aantal deelnemers nog vrij hoog (70%) maar Anouk en Jair al rond de 40 %.
Blijkbaar mag je gewoon het appartement van onderburen slopen, niet voor het eerst dat het lekt. Ik zou ook zeggen dat ze verantwoordelijk zijn en moeten lappen.

quote:
Ook mooi, Sanne die zegt dat ze nog niets gewonnen hebben. Klopt, maar ze hebben al twee keer geld van anderen gekregen, dus ze moeten niet zo zeuren.
Als je niets doet dan win je ook niets :D
pi_213645965
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]

[..]
Als je niets doet dan win je ook niets :D
maar als je maar zielig genoeg bent/doet, krijg je vanzelf geld van je buren :)
(op zich een leuk verdienmodel wel...)
pi_213646689
Daniel & Sanne, begane grond (4 pagina's)
(Pagina 1 is slechts gedeeltelijk zichtbaar, evenals de laatste pagina.)

... wanden en plafond)
...gelegd.
...gelegen, iedereen heeft
.. vuil in de groeven, en er
... bescherming. Platen er af,
... onder druk zetten voor
... de vloer erop.
... wanden en plafond.
..stallen.
... en isolatie.

Slaapkamer 2-week:
Al het achterstallig werk deze week voor opleveren AF.
Keukenweek:
voor- en achtergevel werk doen en opleveren.
Opleverweek:
de gang, technische ruimtes en tuin/balkons/dakterras.
Laatste loodjes:
de laatste oplevering van VVE.

Rechterwand loopt niet recht, stucwerk controleren, is niet vlak. Tegels kunnen zo in de hoek niet gekit worden, muur moet eerst gecorrigeerd worden. Moet een gladde afwerklaag op huidig stucwerk, is te grof.
Kitwerk ontbreekt.
Afmontage sanitair ontbreekt.
Doucheglas ontbreekt.
Schilderwerk niet gedaan.
Zit er een stopcontact voor een handdoekradiator?
Tegelplinten ontbreken.

WC:
Niet gedaan, moet opgeleverd worden.

Woonkamer:
Plinten afkitten en schilderen.
Schilderwerk kozijnen en ramen.
Vloer deurposten en kozijnen netjes afwerken.
Overgang tussen vloer en kozijnen achter netjes afwerken.
Warp systeem niet af, geen verdeler geplaatst. Er moet daar ook een ombouw voor komen, en er moet bedacht worden hoe de leidingen van de vloerverwarming naar de verdeler gaan lopen.

Slaapkamer:
Architraaf om deurkozijn maken.
Sausen wanden en plafond.
Schilderwerk kozijnen achter.
Overgang tussen vloer en kozijnen achter netjes afwerken.

Planning:
Al het achterstallige werk doen deze week voor oplevering.
Keukenweek:
Voor en ...
Opleverweek:
De gang, technische...
Laatste loodjes:
De laatste...
pi_213646699
René & Jessica 1e verdieping (3 pagina's)

Woonkamer:
Ventilatierooster aanbrengen in voorgevel. Roosters worden geleverd via Jeroen.
Kozijnnen binnenkant schilderwerk.

Slaapkamer:
Ventilatieroosters aanbrenegn in voorgevel. Roosters worden geleverd via Jeroen.
Ventilatie boven en onderin gasmeterkast. Mag ook door inkorten boven- en onderkant deur op plaatsen van roosters in plint.
Raam naar trappenhuis of bekleden met brandwerend plaatmateriaal, of vervangen door brandwerende ruit.
Deur vervangen garderobekast.
Plinten schilderen, bovenkant is kaal.
Sauswerk moet beter.

Badkamer:
Ramen/kozijnen schilderen.
Aanbrengen stopcontact komen voor een handdoekradiator.
Muur is nog open aan de andere kant, dus dat moet kunnen.
Afvoer wastafel aansluiten.

WC:
Deur stellen en repareren.
Plafond installeren en afwerken.
Deur en kozijn schilderen.

Technische ruimte:
Deze ruimte moet netjes afgewerkt worden (wanden en plafond) en er moet geverfd wordem en een vloer gelegd.

Gang:
Gang moet ook opgelevrd worden, wanden en plafond, sauswerl, schilderen houtwerk.

Voorgevel:
Voorgevel schoonmaken.
Kozijnen reinigen.
Alle ramen gangbaar maken en isolatiestrips plaatsen.

Achtergevel:
Gevel reinigen.
Kozijnen reinigen.
Spijkers/schroeven e.d. verwijderen.
Onderkant balkon schoonmaken en verven.
Alle ramen/deuren gangbaar maken en isolatiestrips plaatsen.
Balkon moet ook opgeleverd worden.
pi_213646705
Hans & Famke (2e verdieping), 3 pagina's.

Woonkamer:
Ventilatieroosters aanbrengen in voorgevel, roosters worden geleverd door Jeroen.
Wanden opnieuw sausen.
Ruitjes in deur vervangen door hout en schilderen, of de ruitjes vervangen door glas. Kan met geschilderd glas zo niet opgeleverd worden.
Plaatsen bodemplaat onderin kast vloerverdeler vloerverwarming.
Let op nette afwerking naast de rails van de en-suite deuren.

Slaapkamer:
Ventilatieroosters aanbrengen in voorgevel, roosters geleverd door Jeroen.

Ventilatie bovenin en onderin gasmeterkast.
Raam naar trappenhuis of bekleden met brandwerend plaatmateriaal, of vervangen door brandwerende ruit.
Planken in nis vervangen door ...
Ruimtes in vloer naast deurkozijnen en architraven netjes afwerken.
Binnenkant kasten afwerken en schilderen.
Schilderwerk wanden is matig.
Wand links van kastdeur bijwerken.
Ramen aftimmeren.

Badkamer:
Ramen/kozijnen schilderen.
Kitwerk links en rechts van deur ontbreekt dat betekent dat de wandkast tijdelijk verwijderd moet worden om erbij te kunnen.
Voeg- en kitwerk op zitje nalopen.
Afkitten architraven deurkozijn naar technische ruimte.
Sifons wastafels zijn niet geïnstalleerd.
Plafond kitten.

WC:
Afmaken.

Technische ruimte:
Deze ruimte moet netjes opgeleverd worden...

Gang:
Gang moet...

Voorgevel:
Voorgevel...
Kozijnen reinigen.
Klepramen gangbaar maken en ...
... plaatsen.

Achtergevel
Gevel reinigen.
Kozijnen reinigen.
Spijkers/schroeven e.d. verwijderen.
Onderkant balkon schoonmakenen verven.
Alle ramen/deuren gangbaar maken...
Balkon moet opgeleverd worden.
pi_213646712
Tim & Anne (4e verdieping), 2 pagina's.

Badkamer:
6 items (onleesbaar)

WC:
5 items (onleesbaar)

Gang/trap:
Dranger op toegangsdeur plaatsen.
Toegangsdeur enn kozijnen schilderen, wanden afwerken en schilderen.
Tapijt vervangen of reinigen.

Achtergevel:
Gevel reinigen.
Kozijnen reinigen.
Spijkers, schroeven e.d. verwijderen.
Alle ramen gangbaar maken en...
Kozijnen buitenkant schilderen.
Dakterras aanleggen (moet ook opgeleverd worden).

Dak:
Dakgoten voor- en achterzijde reinigen.
pi_213646714
Jaïr en Anouk (3 pagina's)

Woonkamer:
Ventilatieroosters niet aangebracht in voorgevel. Roosters geleverd door Jeroen.
Afwerken plinten, kitten en schilderen.
Gasmeteropbouw afmaken incl. ventilatie aan boven- en onderkant.
Dichtgezette en -suite kasten, maar oude schaniergaten moeten netjes afgewerkt worden.

Slaapkamer:
Vloer en plinten instaleren, plinten afkitten en schilderen.
Let op overang vloer naar balkon, moet netjes afgewerkt worden.
Sauswerk wanden en plafond.
Aftimmeren deurpost.
Schilderwerk deuren, kozijnen ramen.

WC:
Voegen.
Afkitten.
Afvoer fonteintje klopt niet, afvoer zit los en is onder spanning opzij getrokken oomdat het niet past. Afvoer aanpassen.
Achterwand wc-tank loopt schuin weg.

Badkamer:
Geen afschot vloer.

Tegelwerk is slecht, ongelijke hoogtes, dus daar gaat water blijven staan. Verder veel te weinig afschot vanuit alle kanten. richting douchegoot. Sowieso moeten de tegels in het douchegedeelte (4 stuks plus snijstukken er naast) eruit. Vermoedelijk is er te weinig hoogteverschil tussen vlakke vloer gedeelte en douchegedeelte. Het is mogelijk dat de hele vloer opnieuw moet.
Slecht voegwerk en ontbrekend voegwerk op vloer.
Afstand tussen wand en vloertegels te klein, valt zo niet goed te kitten.
Plinten moeten gekit worden, en schoongemaakt, serienummer op snijkant is zichtbaar naast rechter wastafelmeubel.
Kitten plafond.
Schilderen plafond.
Archigraaf om ddurpost.
Overgang behang op hoek wandjes is lelijk en zal los gaan zitten.

Technische ruimte:
Deze ruimte moet netjes afgewerkt worden...

Gang:
Gang moet ook opgeleverd worden, wanden en plafond sauswerk, schuren houtwerk

Voorgevel:
Voorgevel schoonmaken.
Kozijnen reinigen.
Alle ramen gangbaar maken en isolatiestrips plaatsen.

Achtergevel:
Gevel reinigen.
Kozijnen reinigen.
Spijkers, Schroeven etc. verwijderen.
Onderkant balkon schoonmaken en verven.
Alle ramen/deuren gangbaar maken en isolatiestrip plaatsen.
Balkon moet ook opgeleverd worden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Regendans48 op 22-05-2024 21:09:39 ]
pi_213647672
(Ging even helemaal mis. Bedoel de foto van de een na laatste post van het vorige topic. Van Sanne in een missverkiezing)
Die foto is vreselijk, maar ik vind Sanne ook wel een heel erg mooie vrouw. Niet het saaie standaard beauty, maar iets unieks. Anouk is ook erg knap, maar meer standaard knap

Trouwens Jessica, Famke en Anne vind ik ook mooie vrouwen hoor!

Ik heb trouwens wel erg veel respect voor Daniël, zo zachtaardig. Ik mag dat wel :)

Met de tussen-interviewtjes vind ik ze soms ver gezocht hoor. Alsof ze niet gewoon lekker positief mogen zijn, dat er een negatief verhaal ergens achter moet. Zoals Hans die zei dat hij vond dat hij handig is (mee eens btw) en dan wel erachter zeggen "misschien ben ik onzeker over wat anderen ervan vinden". Het kwam gewoon niet zo authentiek op mij over, alsof de interviewer er naar groef. Al kan ik de ergernis van zorgende mensen/vrouwen wel invoelen. Grote volwassen kerel, kan prima voor zichzelf zorgen.

Wel pittig trouwens, die grote klussenlijsten die ze kregen. Snap dat het moet, alleen snap wel het steigeren. Hoop wel dat ze het gaan doen, gewoon de kopers ;) en ben benieuwd of iedereen eindelijk alles afkrijgt.
pi_213648432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Ging even helemaal mis. Bedoel de foto van de een na laatste post van het vorige topic. Van Sanne in een missverkiezing)
Die foto is vreselijk, maar ik vind Sanne ook wel een heel erg mooie vrouw. Niet het saaie standaard beauty, maar iets unieks. Anouk is ook erg knap, maar meer standaard knap

Trouwens Jessica, Famke en Anne vind ik ook mooie vrouwen hoor!
Ik ga niet bodyshamen of iets dergelijks, iedereen is mooi zoals hij of zij is.
Als ik toch moet oordelen dan vind ik Sanne geen (voor mij) aantrekkelijk gezicht hebben door haar uitdrukking, ze kijkt werkelijk de hele tijd of ze moet huilen. Anouk zal wel aan de standaard "schoonheid" voldoen, het laat mij eens te meer zien dat schoonheid dan van binnen zit. Ik vind het vooral makeup nep allemaal.

Jessica, Famke en Anne zijn gewoon zichzelf en hebben een vrolijke kop erop zitten.

Zoals gezegd, ik kijk even puur naar uitdrukking of gedrag. Dat is namelijk iets waar je iets aan kan doen, aan hoe je eruit ziet verder niet.

quote:
Wel pittig trouwens, die grote klussenlijsten die ze kregen. Snap dat het moet, alleen snap wel het steigeren. Hoop wel dat ze het gaan doen, gewoon de kopers ;) en ben benieuwd of iedereen eindelijk alles afkrijgt.
Ik heb het al vaker geroepen, ik vind de tijd die de kandidaten krijgen echt veel te karig om werk op serieus niveau te kunnen doen. Alles moet afgeraffeld worden en als ik het goed zeg zijn enkel Rene en Jessica in staat geweest om iets af te hebben binnen de tijd.
pi_213648509
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 16:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik ga niet bodyshamen of iets dergelijks, iedereen is mooi zoals hij of zij is.
Oh sorry! Ik wilde niet bodyshamen
Sorry als het zo overkwam :o
quote:
Als ik toch moet oordelen dan vind ik Sanne geen (voor mij) aantrekkelijk gezicht hebben door haar uitdrukking, ze kijkt werkelijk de hele tijd of ze moet huilen. Anouk zal wel aan de standaard "schoonheid" voldoen, het laat mij eens te meer zien dat schoonheid dan van binnen zit. Ik vind het vooral makeup nep allemaal.
Grappig hoe we er verschillend naar kijken. Dat huilerige zie ik niet zo? Maar dat zal wel aan mij liggen :)

En helemaal mee eens hoor! Een karakter maakt een mens het mooist. Doet me een beetje denken aan Roal Dalh bij het boek De Griezels. Daarin wordt dat zo mooi weergegeven (ga zo even zoeken)
quote:
Jessica, Famke en Anne zijn gewoon zichzelf en hebben een vrolijke kop erop
Zoals gezegd, ik kijk even puur naar uitdrukking of gedrag. Dat is namelijk iets waar je iets aan kan doen, aan hoe je eruit ziet verder niet.
[..]
Helemaal met je eens!

quote:
Ik heb het al vaker geroepen, ik vind de tijd die de kandidaten krijgen echt veel te karig om werk op serieus niveau te kunnen doen. Alles moet afgeraffeld worden en als ik het goed zeg zijn enkel Rene en Jessica in staat geweest om iets af te hebben binnen de tijd.
Klopt. Als een ding tegen zit is het niet meer te doen
pi_213649590
Het verbaast me dat al die roosters in de gevel ook door de kandidaten moeten worden geplaatst.
Misschien niet goed onthouden na al die jaren, maar was in de vorige Nederlandse seizoenen niet dat dit gewoon vanuit de aannemer werd gedaan?
pi_213650716
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 18:00 schreef NedKelly het volgende:
Het verbaast me dat al die roosters in de gevel ook door de kandidaten moeten worden geplaatst.
Misschien niet goed onthouden na al die jaren, maar was in de vorige Nederlandse seizoenen niet dat dit gewoon vanuit de aannemer werd gedaan?
Dit programma is in elkaar geflanst niet te geloven, tijdlijnen lopen door elkaar als een gek. Gisteren ineens de opmerking 'even opzij', want de buitenkozijnen worden geschilderd. Je ziet als kijker namelijk vanaf het begin een mooie Amsterdamse etage uit de jaren '30 met perfecte buitenkant. In een van de eerste afleveringen stond er continu een verhuislift/schilderslift bij de buren, iemand vroeg ook, waarom zo moeilijk met een katrol? Je kunt ook een verhuislift huren. Toch weer kijkersbedrog. Maar goed, doe alsof ik er in geloof. ;)

In dat kader snap ik Anouk juist beter: "Willen jullie mij als lui varken en bitch neerzetten, prima, ik doe mee."

_O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Firuze60 op 22-05-2024 19:43:02 ]
pi_213651488
Oh Rene en Jessica waren ook niet klaar :o ben het nu wel eens met Anouk
pi_213651587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
De winnende badkamer moet er bijna uit, als ik het lijstje zie.

Ik. Vind het nogal een verschil of ze bijna klaar zijn zoals Hans en Famke of dat er nog gevoegd en zo moet worden zoals bij Jaïr en Anouk.
pi_213651591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:44 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
De winnende badkamer moet er bijna uit. Als ik het lijstje zie.

Ik. Vind het nogal een verschil of ze bijna klaar zijn zoals Hans en Famke of dat er nog gevoegd en zo moet worden zoals bij Jaïr en Anouk.
Ja touche
pi_213651606
O en de bakfiets verkocht. Geen ¤900. En ook niet door Sanne en Daniel. Viel me laatst al op dat ik hem nog voorbij zag komen.
pi_213651621
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:46 schreef Irri-tante het volgende:
O en de bakfiets verkocht. Geen ¤900. En ook niet door Sanne en Daniel. Viel me laatst al op dat ik hem nog voorbij zag komen.
Ja nu je het zegt
  woensdag 22 mei 2024 @ 20:50:07 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213651648
Kennelijk is die lekkage nog steeds aan de gang?
pi_213651669
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Kennelijk is die lekkage nog steeds aan de gang?
Yes of alweer 🤔
  woensdag 22 mei 2024 @ 20:57:10 #24
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213651726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moesten ze nog veel dan? Ik heb net een stukje gemist.
Sowieso wel slecht dat de badkamer van Anouk en Jaïr lekt en er half uit moet en toch gewonnen heeft.

Ik snap niet dat Sanne met glad gezicht durft te zeggen dat ze ambitieus is en zich in dingen vastbijt.
En dan tegen Daniël lopen janken dat alles zolang duurt, terwijl ze zelf staat te klungelen met 1 schroef.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213651745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:57 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Moesten ze nog veel dan? Ik heb net een stukje gemist.
Sowieso wel slecht dat de badkamer van Anouk en Jaïr lekt en er half uit moet en toch gewonnen heeft.

Ik snap niet dat Sanne met glad gezicht durft te zeggen dat ze ambitieus is en zich in dingen vastbijt.
En dan tegen Daniël lopen janken dat alles zolang duurt, terwijl ze zelf staat te klungelen met 1 schroef.
Niet veel, maar ja...
Ik snap Anouk ook wel

En Sanne... ja wat moet ik daarover zitten. Slecht gecast die mensen
pi_213651807
Van deze opdracht komen mijn basisschool trauma's boven
Zaagjes die springen en het niet opschieten etc... verschrikkelijk
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:06:51 #28
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213651845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van deze opdracht komen mijn basisschool trauma's boven
Zaagjes die springen en het niet opschieten etc... verschrikkelijk
Middelbare school ook :X
Tis ook gewoon kut.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213651866
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:06 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Middelbare school ook :X
Tis ook gewoon kut.
Nooit bij iemand in de klas gezeten die het echt leuk vond

Maar goed... ik zal weer braaf ontopic gaan
pi_213651918
Zo, ik heb de lijst achterstallig werk van Jaïr en Anouk zojuist bijgewerkt. Zie hierboven op deze pagina.

Schokkend, vooral de badkamer is bouwkundig heel slecht gedaan. En dit was de badkamer die gewonnen heeft? Ik snap de "deskundige" jury niet.
pi_213651939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef Regendans48 het volgende:
Zo, ik heb de lijst achterstallig werk van Jaïr en Anouk zojuist bijgewerkt. Zie hierboven op deze pagina.

Schokkend, vooral de badkamer is bouwkundig heel slecht gedaan. En dit was de badkamer die gewonnen heeft? Ik snap de "deskundige" jury niet.
Die kijken enkel naar dat leuke bloempje of schattige schaaltje
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:29:05 #33
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213652180
Ik weet nu wat me stoort aan Sanne: ze zorgt op geen enkele manier voor Daniël terwijl hij wel heel goed is voor haar. Heel ongelijkwaardig.
De lijken komen uit de kast bij Anouk: her en der lekkages. Moet je je ook aan de regels houden. Er zullen er nog wel meer volgen.
pi_213652193
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nu wat me stoort aan Sanne: ze zorgt op geen enkele manier voor Daniël terwijl hij wel heel goed is voor haar. Heel ongelijkwaardig.
De lijken komen uit de kast bij Anouk: her en der lekkages. Moet je je ook aan de regels houden. Er zullen er nog wel meer volgen.
Ja idd!!!
pi_213652263
Anouk zes kilo aangekomen
Waar dan :o
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:38:47 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213652337
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En… hoe heeft ze dat gemeten?
pi_213652352
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En… hoe heeft ze dat gemeten?
Ik denk op een weegschaal :+
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:40:32 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213652365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk op een weegschaal :+
Die zal ze toch niet hebben meegezeuld? :o
pi_213652384
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Die zal ze toch niet hebben meegezeuld? :o
Nou ja... die zeven(toch) weken zou ik hem meenemen
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:43:56 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213652438
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou ja... die zeven(toch) weken zou ik hem meenemen
:9
pi_213653991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spieren zijn zwaarder dan vet. Misschien heeft ze stiekem toch veel meer naar boven gesjouwd dan wij gezien hebben :D
  donderdag 23 mei 2024 @ 06:41:27 #42
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213654010
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_213654015
Vlak niet uit wat slecht eten en minder sporten met je kan doen, zij lijken me van die types die normaal veel sporten.

Die badkamerlijst van hen vind ik best schokkend want eigenlijk zeggen ze dat de hele vloer opnieuw moet. Zie daarbij maar eens de tegels heel te houden, er waren er toch al te weinig? Maar zij lijken er geen problemen mee te hebben en denken er zelfs mee te verdienen. Ik denk dat ze dat nog gaat tegenvallen.

Ook mooi op de begane grond;" wij gaan voor kwaliteit en dat zie je nu terug " Een van hun muren is scheef geplaatst...
pi_213655303
Trouwens, kan die lekkage komen door die betonvloer die ze toch van Jeroen mochten houden? Want die was niet goed, en er is een laag vanaf gehaald, maar ja? Vraagtekens ;)
pi_213655432
Het is echt schandalig om te zien hoe Anouk en Jair omgaan met de situatie, Hans en Famke worden zwaar benadeeld en kunnen straks alles slopen.

En dan deze debiele figuurzaag opdracht, ophouden hoor. Het niveau valt mij echt heel erg tegen dit seizoen. Jury is een lachertje, de afwerking van de appartementen zwaar beneden maat omdat ze veel te weinig tijd krijgen, regels overtreden levert een "boete" op van 500 euro, Jeroen komt 1x per week eens een seconde kijken.

Ook het feit dat je 5 dagen in de week 45 minuten uitzending hebt is voor mij too much. Voor nu kijk ik het wel af, we zijn al over de helft. Maar een volgend seizoen, al geloof ik niet dat dat gaat komen, hoeft van mij op deze manier dus niet meer. Het lijkt in niets op eerdere seizoenen eigenlijk, echt een gemiste kans. Hele concept is in 1 seizoen gesloopt.
  donderdag 23 mei 2024 @ 12:06:52 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213655944
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef GereDathan het volgende:
Het is echt schandalig om te zien hoe Anouk en Jair omgaan met de situatie, Hans en Famke worden zwaar benadeeld en kunnen straks alles slopen.

En dan deze debiele figuurzaag opdracht, ophouden hoor. Het niveau valt mij echt heel erg tegen dit seizoen. Jury is een lachertje, de afwerking van de appartementen zwaar beneden maat omdat ze veel te weinig tijd krijgen, regels overtreden levert een "boete" op van 500 euro, Jeroen komt 1x per week eens een seconde kijken.

Ook het feit dat je 5 dagen in de week 45 minuten uitzending hebt is voor mij too much. Voor nu kijk ik het wel af, we zijn al over de helft. Maar een volgend seizoen, al geloof ik niet dat dat gaat komen, hoeft van mij op deze manier dus niet meer. Het lijkt in niets op eerdere seizoenen eigenlijk, echt een gemiste kans. Hele concept is in 1 seizoen gesloopt.
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.
Ze hebben dit keer voor een ideale schoonzoon annex knappe vent Jeroen gekozen als aannemer. Hij is er idd niet vaak maar ik vind ‘m wel goed. In één van de eerste seizoenen was er aannemer Theo, die altijd zó chagrijnig was dat iedereen al wegdook als ie er aankwam.
Ja, ik kijk nog met veel plezier…!
pi_213655998
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.
Ze hebben dit keer voor een ideale schoonzoon annex knappe vent Jeroen gekozen als aannemer. Hij is er idd niet vaak maar ik vind ‘m wel goed. In één van de eerste seizoenen was er aannemer Theo, die altijd zó chagrijnig was dat iedereen al wegdook als ie er aankwam.
Ja, ik kijk nog met veel plezier…!
*O* eens!

ik kan me het vorige blok vaag herinneren, maar ik was geloof ik nog een kind toen... kijk er nu met heel andere ogen naar
pi_213657147
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Teveel tijd is ook niet nodig, maar iets realistischer zou toch wel mogen? Je ziet nu dat iedereen, inclusief Rene en Jessica, de boel moeten afraffelen en eigenlijk nooit klaar zijn. Je zou ook nog voor een oplossing kunnen kiezen waarbij je bijvoorbeeld een week voor een kamer hebt en dan 3 dagen geen opdracht, ben je klaar dan kan je bijvoorbeeld naar huis of je voorbereiden op een volgende kamer. Ben je niet klaar dan heb je de tijd om de boel af te ronden.

De tijd van die opdrachten, zo ongeveer een halve dinsdag als ik het goed kan inschatten, zijn ze kwijt aan zinloos een debiel knutselwerkje maken.

Iets meer tijd en een strengere jury op het bouwkundige vlak zou het programma echt heel goed doen in mijn ogen.
  donderdag 23 mei 2024 @ 14:28:20 #49
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213657240
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:17 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Teveel tijd is ook niet nodig, maar iets realistischer zou toch wel mogen? Je ziet nu dat iedereen, inclusief Rene en Jessica, de boel moeten afraffelen en eigenlijk nooit klaar zijn. Je zou ook nog voor een oplossing kunnen kiezen waarbij je bijvoorbeeld een week voor een kamer hebt en dan 3 dagen geen opdracht, ben je klaar dan kan je bijvoorbeeld naar huis of je voorbereiden op een volgende kamer. Ben je niet klaar dan heb je de tijd om de boel af te ronden.

De tijd van die opdrachten, zo ongeveer een halve dinsdag als ik het goed kan inschatten, zijn ze kwijt aan zinloos een debiel knutselwerkje maken.

Iets meer tijd en een strengere jury op het bouwkundige vlak zou het programma echt heel goed doen in mijn ogen.
Ja het is ontzettend krap, mee eens. Toch: voor de doorgewinterde klusser is het te doen (René en Jessica). De rest gaat de mist in, waarschijnlijk sympathieke Hans ook.
Die jury stelt inderdaad niets voor. In de beoordeling wordt niet meegenomen wat de kwaliteit van het werk is. Grote fout.
pi_213657410
Hans is heel sympathieke kerel, maar volgens mij niet altijd even efficiënt met zijn tijd en het stellen van prioriteiten enz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')