Heb je wel gekeken? Anouk heeft zo ongeveer de hele aflevering achterbaks zitten klapharken over jan en alleman?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Mwah, in de aflevering van vanavond neem ik het toch iets op voor Anouk. Ze is wel recht voor zijn raap en zegt gewoon midden in het gezicht van de andere kandidaten wat ze denkt (arme Jair moet daar ook in geloven). Famke en Jessica lijken dan wel wat achterbakser.
Blijkbaar mag je gewoon het appartement van onderburen slopen, niet voor het eerst dat het lekt. Ik zou ook zeggen dat ze verantwoordelijk zijn en moeten lappen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:29 schreef d.k. het volgende:
Die winnende badkamer moet nog wat afgewerkt worden was gisteren te zien. Anouk kon na het plamuren van haar eigen gezicht zo door met het plamuren van de muur. Het zag er gewoon niet uit. Ben ook benieuwd wanneer ze hun lekkage gaan oplossen...Ik neem aan dat ze dan ook verantwoordelijk zijn voor de schade bij de buren? Vanavond komt er iets over hun budget, bij de oplevering kon je zien hoeveel budget ze nog over hadden, al ik het goed gezien heb zitten een aantal deelnemers nog vrij hoog (70%) maar Anouk en Jair al rond de 40 %.
Als je niets doet dan win je ook nietsquote:Ook mooi, Sanne die zegt dat ze nog niets gewonnen hebben. Klopt, maar ze hebben al twee keer geld van anderen gekregen, dus ze moeten niet zo zeuren.
maar als je maar zielig genoeg bent/doet, krijg je vanzelf geld van je burenquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[..]
Als je niets doet dan win je ook niets
Ik ga niet bodyshamen of iets dergelijks, iedereen is mooi zoals hij of zij is.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Ging even helemaal mis. Bedoel de foto van de een na laatste post van het vorige topic. Van Sanne in een missverkiezing)
Die foto is vreselijk, maar ik vind Sanne ook wel een heel erg mooie vrouw. Niet het saaie standaard beauty, maar iets unieks. Anouk is ook erg knap, maar meer standaard knap
Trouwens Jessica, Famke en Anne vind ik ook mooie vrouwen hoor!
Ik heb het al vaker geroepen, ik vind de tijd die de kandidaten krijgen echt veel te karig om werk op serieus niveau te kunnen doen. Alles moet afgeraffeld worden en als ik het goed zeg zijn enkel Rene en Jessica in staat geweest om iets af te hebben binnen de tijd.quote:Wel pittig trouwens, die grote klussenlijsten die ze kregen. Snap dat het moet, alleen snap wel het steigeren. Hoop wel dat ze het gaan doen, gewoon de kopersen ben benieuwd of iedereen eindelijk alles afkrijgt.
Oh sorry! Ik wilde niet bodyshamenquote:Op woensdag 22 mei 2024 16:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ga niet bodyshamen of iets dergelijks, iedereen is mooi zoals hij of zij is.
Grappig hoe we er verschillend naar kijken. Dat huilerige zie ik niet zo? Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Als ik toch moet oordelen dan vind ik Sanne geen (voor mij) aantrekkelijk gezicht hebben door haar uitdrukking, ze kijkt werkelijk de hele tijd of ze moet huilen. Anouk zal wel aan de standaard "schoonheid" voldoen, het laat mij eens te meer zien dat schoonheid dan van binnen zit. Ik vind het vooral makeup nep allemaal.
Helemaal met je eens!quote:Jessica, Famke en Anne zijn gewoon zichzelf en hebben een vrolijke kop erop
Zoals gezegd, ik kijk even puur naar uitdrukking of gedrag. Dat is namelijk iets waar je iets aan kan doen, aan hoe je eruit ziet verder niet.
[..]
Klopt. Als een ding tegen zit is het niet meer te doenquote:Ik heb het al vaker geroepen, ik vind de tijd die de kandidaten krijgen echt veel te karig om werk op serieus niveau te kunnen doen. Alles moet afgeraffeld worden en als ik het goed zeg zijn enkel Rene en Jessica in staat geweest om iets af te hebben binnen de tijd.
Dit programma is in elkaar geflanst niet te geloven, tijdlijnen lopen door elkaar als een gek. Gisteren ineens de opmerking 'even opzij', want de buitenkozijnen worden geschilderd. Je ziet als kijker namelijk vanaf het begin een mooie Amsterdamse etage uit de jaren '30 met perfecte buitenkant. In een van de eerste afleveringen stond er continu een verhuislift/schilderslift bij de buren, iemand vroeg ook, waarom zo moeilijk met een katrol? Je kunt ook een verhuislift huren. Toch weer kijkersbedrog. Maar goed, doe alsof ik er in geloof.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:00 schreef NedKelly het volgende:
Het verbaast me dat al die roosters in de gevel ook door de kandidaten moeten worden geplaatst.
Misschien niet goed onthouden na al die jaren, maar was in de vorige Nederlandse seizoenen niet dat dit gewoon vanuit de aannemer werd gedaan?
De winnende badkamer moet er bijna uit, als ik het lijstje zie.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh Rene en Jessica waren ook niet klaarben het nu wel eens met Anouk
Ja touchequote:Op woensdag 22 mei 2024 20:44 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
De winnende badkamer moet er bijna uit. Als ik het lijstje zie.
Ik. Vind het nogal een verschil of ze bijna klaar zijn zoals Hans en Famke of dat er nog gevoegd en zo moet worden zoals bij Jaïr en Anouk.
Ja nu je het zegtquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:46 schreef Irri-tante het volgende:
O en de bakfiets verkocht. Geen ¤900. En ook niet door Sanne en Daniel. Viel me laatst al op dat ik hem nog voorbij zag komen.
Yes of alweer 🤔quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Kennelijk is die lekkage nog steeds aan de gang?
Moesten ze nog veel dan? Ik heb net een stukje gemist.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh Rene en Jessica waren ook niet klaarben het nu wel eens met Anouk
Niet veel, maar ja...quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moesten ze nog veel dan? Ik heb net een stukje gemist.
Sowieso wel slecht dat de badkamer van Anouk en Jaïr lekt en er half uit moet en toch gewonnen heeft.
Ik snap niet dat Sanne met glad gezicht durft te zeggen dat ze ambitieus is en zich in dingen vastbijt.
En dan tegen Daniël lopen janken dat alles zolang duurt, terwijl ze zelf staat te klungelen met 1 schroef.
Middelbare school ookquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van deze opdracht komen mijn basisschool trauma's boven
Zaagjes die springen en het niet opschieten etc... verschrikkelijk
Nooit bij iemand in de klas gezeten die het echt leuk vondquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Middelbare school ook
Tis ook gewoon kut.
Die kijken enkel naar dat leuke bloempje of schattige schaaltjequote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef Regendans48 het volgende:
Zo, ik heb de lijst achterstallig werk van Jaïr en Anouk zojuist bijgewerkt. Zie hierboven op deze pagina.
Schokkend, vooral de badkamer is bouwkundig heel slecht gedaan. En dit was de badkamer die gewonnen heeft? Ik snap de "deskundige" jury niet.
Ja idd!!!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nu wat me stoort aan Sanne: ze zorgt op geen enkele manier voor Daniël terwijl hij wel heel goed is voor haar. Heel ongelijkwaardig.
De lijken komen uit de kast bij Anouk: her en der lekkages. Moet je je ook aan de regels houden. Er zullen er nog wel meer volgen.
En… hoe heeft ze dat gemeten?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anouk zes kilo aangekomen
Waar dan
Nou ja... die zeven(toch) weken zou ik hem meenemenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zal ze toch niet hebben meegezeuld?
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ja... die zeven(toch) weken zou ik hem meenemen
Spieren zijn zwaarder dan vet. Misschien heeft ze stiekem toch veel meer naar boven gesjouwd dan wij gezien hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anouk zes kilo aangekomen
Waar dan
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef GereDathan het volgende:
Het is echt schandalig om te zien hoe Anouk en Jair omgaan met de situatie, Hans en Famke worden zwaar benadeeld en kunnen straks alles slopen.
En dan deze debiele figuurzaag opdracht, ophouden hoor. Het niveau valt mij echt heel erg tegen dit seizoen. Jury is een lachertje, de afwerking van de appartementen zwaar beneden maat omdat ze veel te weinig tijd krijgen, regels overtreden levert een "boete" op van 500 euro, Jeroen komt 1x per week eens een seconde kijken.
Ook het feit dat je 5 dagen in de week 45 minuten uitzending hebt is voor mij too much. Voor nu kijk ik het wel af, we zijn al over de helft. Maar een volgend seizoen, al geloof ik niet dat dat gaat komen, hoeft van mij op deze manier dus niet meer. Het lijkt in niets op eerdere seizoenen eigenlijk, echt een gemiste kans. Hele concept is in 1 seizoen gesloopt.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.
Ze hebben dit keer voor een ideale schoonzoon annex knappe vent Jeroen gekozen als aannemer. Hij is er idd niet vaak maar ik vind ‘m wel goed. In één van de eerste seizoenen was er aannemer Theo, die altijd zó chagrijnig was dat iedereen al wegdook als ie er aankwam.
Ja, ik kijk nog met veel plezier…!
Teveel tijd is ook niet nodig, maar iets realistischer zou toch wel mogen? Je ziet nu dat iedereen, inclusief Rene en Jessica, de boel moeten afraffelen en eigenlijk nooit klaar zijn. Je zou ook nog voor een oplossing kunnen kiezen waarbij je bijvoorbeeld een week voor een kamer hebt en dan 3 dagen geen opdracht, ben je klaar dan kan je bijvoorbeeld naar huis of je voorbereiden op een volgende kamer. Ben je niet klaar dan heb je de tijd om de boel af te ronden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.
Ja het is ontzettend krap, mee eens. Toch: voor de doorgewinterde klusser is het te doen (René en Jessica). De rest gaat de mist in, waarschijnlijk sympathieke Hans ook.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Teveel tijd is ook niet nodig, maar iets realistischer zou toch wel mogen? Je ziet nu dat iedereen, inclusief Rene en Jessica, de boel moeten afraffelen en eigenlijk nooit klaar zijn. Je zou ook nog voor een oplossing kunnen kiezen waarbij je bijvoorbeeld een week voor een kamer hebt en dan 3 dagen geen opdracht, ben je klaar dan kan je bijvoorbeeld naar huis of je voorbereiden op een volgende kamer. Ben je niet klaar dan heb je de tijd om de boel af te ronden.
De tijd van die opdrachten, zo ongeveer een halve dinsdag als ik het goed kan inschatten, zijn ze kwijt aan zinloos een debiel knutselwerkje maken.
Iets meer tijd en een strengere jury op het bouwkundige vlak zou het programma echt heel goed doen in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |