Je maakt 20% kans op een ton. Als je tenminste enkel voor het geld meedoet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:33 schreef lily het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook.
Dat je de overwaarde mocht houden en de winnaars nog het prijzengeld erbovenop.
Waarom zou je hier dan in godsnaam aan meedoen?
Ja, dat begreep ik dus al.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je maakt 20% kans op een ton. Als je tenminste enkel voor het geld meedoet.
Miss Perfect rekende zich al rijk toen haar overwaarde-percentage bekend werd, maar zelfs dát liep niet goed afquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze krijgen een vergoeding per dag, je werkt dus sowieso niet voor niets.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:33 schreef lily het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook.
Dat je de overwaarde mocht houden en de winnaars nog het prijzengeld erbovenop.
Waarom zou je hier dan in godsnaam aan meedoen?
Ah oke.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze krijgen een vergoeding per dag, je werkt dus sowieso niet voor niets.
oh ik heb dit niet eens gezien. Terechte winnaar. Ik ga er vanuit dat de kopers het programma ook hebben gezien? Dan zou ik ook het appartement van Rene en Jessica kopen. Of die van Hans en Famke, dan weet je dat het goed zit. Dat andere is gewoon prutswerk, kan Jeroen het wel afgemaakt hebben, maar bij zon bedrag zou ik niet zon geprutst appartement willen hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:57 schreef GereDathan het volgende:
Terechte winnaars. Vermakelijk om te zien hoe Anouk de deksel op de neus kreeg en heel onsportief weigerde de winnaars te feliciteren (tijdens de aftiteling).
Nou tuin, volgens mij was het meer een plaatsje…quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Arcee het volgende:
Ik had de verkoopwaarde van de benedenwoning (ruim) hoger dan de middenetages geschat, want tuin enzo.
Nog best wel redelijke tuin volgens Funda:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou tuin, volgens mij was het meer een plaatsje…
Voor Amsterdam is elk plaatsje een tuin.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou tuin, volgens mij was het meer een plaatsje…
Ik had dat ook verwacht, snap wel dat ze wat teleurgesteld waren. Zeker na de extra kosten die bijzonder hoog waren als je bedenkt dat Anouk en Jaïr veel minder opgeleverd hadden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:21 schreef Arcee het volgende:
Ik had de verkoopwaarde van de benedenwoning (ruim) hoger dan de middenetages geschat, want tuin enzo.
Hoogste bod werd uitgelegd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Even nog: is de meerwaarde nou gerekend aan de hand van de verkoopwaarde of van de hoogste biedingsprijs?
Kost dan wel serieus geld. Want je moest een bod bij de notaris indienen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dan kun je dus iemand flink hoog op jouw appartement laten bieden want dan win je…
Ik denk dat de tuin enzo al bij de taxatiewaarde was inbegrepen. Het gaat erom wat je als klusser echt toevoegt aan de woningquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik had dat ook verwacht, snap wel dat ze wat teleurgesteld waren. Zeker na de extra kosten die bijzonder hoog waren als je bedenkt dat Anouk en Jaïr veel minder opgeleverd hadden.
Dan kun je omdat het onder voorbehoud van financiering was alsnog afhaken toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:23 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Kost dan wel serieus geld. Want je moest een bod bij de notaris indienen.
Wat erg.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |