SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 22-05-2024 10:49:10 ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:58 schreef marcel.de het volgende:
Jakkie, deze balpen ruikt naar die linkse Paternotte met zijn woke geleuter.
Ik ruik liever aan de vulpen van Fleur Agema
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:40 schreef aloa het volgende:
Hallo, ik ben Geert Wilders en ik doe een varken na...knor knor!
quote:Op woensdag 22 mei 2024 05:26 schreef Bally-b het volgende:
pfff die angstzweet van die linkse partijen word meer en meer ondraaglijk.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 06:57 schreef Symphonic het volgende:
Dit tekent hem: Geert trekt een lange neus naar de democratie
quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
Het neus, dat ik gewonnen heb valt met geen pen te beschrijven.
Wie o wie opent een nieuw deeltje?
Alleen jammer dat de laatst geplaatste foto nog meetelt voor het eindklassement van de vorige threadquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Even toegevoegd aan de OP dat Managarm het vorige deel gewonnen heeft
Onzin dan kan je nooit een OP makenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:36 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de laatst geplaatste foto nog meetelt voor het eindklassement van de vorige thread
2.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar ik het allemaal van wil doen? Ik tover het geld zo uit mijn neus net als deze pen
3.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:38 schreef Rob310 het volgende:
Geert trendsetter: alleerste met een neus-vapo
Bosbeetle 4 (+4)quote:
Nummer dosquote:
En nummer 3quote:Op maandag 27 mei 2024 08:02 schreef Symphonic het volgende:
Anti-agressie therapie werpt zijn vruchten af: de rook kom inmiddels niet meer uit zijn oren
quote:Op zondag 26 mei 2024 22:50 schreef Managarm het volgende:
Werken bij Disney is nu all-inclusive, met minnie rookpauzes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door marcel.de op 30-05-2024 18:21:52 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
2.quote:
3.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
Gekke bekken trekken tijdens snooker is ook een keus.
En de stand:quote:
Tweede:quote:
Derde:quote:
En de stand:quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ook met zonnebril, kan harry deze lantaarn palen.
Het is ook niet echt een afbeelding waar je veel mee kunt.quote:
Ik kon niks verzinnen in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een afbeelding waar je veel mee kunt.
SPOILER: bonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Managarm bedoel je?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:45 schreef marcel.de het volgende:
@:Managram , de zevende dag is bijna voorbij, uitslag maar?
2:quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:53 schreef DaMart het volgende:
De aanblik van de twin tower die speciaal voor haar steeds hoger werd gemaakt, kon haar wel bekoren.
3:quote:
Standquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:12 schreef slaveloos het volgende:
Biopic Carolien van der Plas slaat de plank al mis bij casting hoofdrolspeelster
Nummer 2:quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:32 schreef Symphonic het volgende:
nieuwe Spiderman gebeten door een waterspin
Nummer 3:quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:09 schreef marcel.de het volgende:
Ook de nieuwe gender "Luikse Wafel" doet dit weekend mee met de Canal Parade in Amsterdam
Standquote:
2.quote:
3.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:58 schreef marcel.de het volgende:
Dit krijg je als je kapper een "bad hair day" heeft
Standquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:24 schreef DaMart het volgende:
Als er ook maar 1 haartje ondersteboven zit, krijgt de kapper op zijn kop.
Bekers op het veld: één appelpunt aftrekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
De volgende is weer eens een zelfgemaakte
[ afbeelding ]
Nummer 2quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
Man laat beker appelsap te lang staan.
Nummer 3quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:54 schreef DaMart het volgende:
Een punt bleek genoeg om verder te gaan in de beker.
Symphonic 9quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:25 schreef noodgang het volgende:
Organisatie concert Rowwen Heze neemt drastische maatregelen om biergooien te voorkomen
De nummer 2quote:
De nummer 3.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:38 schreef DaMart het volgende:
Dus ik zeg tegen Donald:"Het kan me niet schelen wat je in het debat op me afvuurt, ik laat me geen oor aannaaien."
Symphonic 13 (+4)quote:Op maandag 15 juli 2024 18:00 schreef Managarm het volgende:
Ik weet het niet meer Donald, ik zal je missen.
2.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:31 schreef DaMart het volgende:
Er is nog wat koudwatervrees bij nieuwste lid van Pussy Riot.
3.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:50 schreef Shii het volgende:
Kater Tijgetje verwondert zich over de muis met krulhaar die zolang onder water kan blijven.
Symphonic 13quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Dikkie Dik en de grote zoektocht naar de mossel, want hij wil ook wel eens de zee kunnen ruiken.
Nummer 2:quote:Op maandag 22 juli 2024 15:26 schreef Bargehassus het volgende:
He Lewis, is het je nu duidelijk wie hier de GOAT is?
Nummer 3:quote:
De tussenstand:quote:Op maandag 22 juli 2024 15:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
Moet je nou eens hoorn schat. Nee jij moet opbokken en gauw een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer 2:quote:
Nummer 3:quote:Op maandag 29 juli 2024 16:40 schreef Rob310 het volgende:
Vlaardingse bommengooier op heterdaad betrapt
De tussenstand:quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:51 schreef DaMart het volgende:
Vrouw met ballen van staal is kunstgebit vergeten in te doen.
Nummer 2:quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:34 schreef slaveloos het volgende:
De eerste Thunderdome van catweazle smaakte naar meer
Nummer 3:quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:09 schreef Soury het volgende:
Was er maar Bergman in de tijd van Feldman.
De tussenstand:quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:48 schreef DaMart het volgende:
Eerste angstaanjagende figuur van nieuwe attractie Danse Macabre onthuld door Efteling.
Vergeet niet dat het vakantietijd is hé.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:00 schreef marcel.de het volgende:
en topic ligt al weer 3en halve dag stil.
Ik ben bang dat ik mij niet geliefd maak in dit topic en de kans op punten hiermee verklein, maar alsjeblieft zeg.
Niet bij iedere foto en user, maar bij teveel wel, duurt jureren te lang of wordt niet opgeroepen voor meer inzendingen. Krijg wel eens het idee dat als er geen seintje wordt gegeven, het topic gerust nog weken dood ligt te bloeden.![]()
![]()
![]()
Sorry voor mijn fanatisme, ik schrijf dit voor een vriend
nou de reeks begon 22 mei en er zijn al 5 of 6x herinneringen gezonden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het vakantietijd is hé.
Dit gebeurt op heel FOK!. Zoveel voorbeelden. B.v. AKO-kennis kwis of raad je plaatje. Als ik niet steeds de VBL-kwis warm houd gaat-ie ook de kelder in.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:00 schreef marcel.de het volgende:
Ik ben bang dat ik mij niet geliefd maak in dit topic en de kans op punten hiermee verklein, maar alsjeblieft zeg.
Niet bij iedere foto en user, maar bij teveel wel, duurt jureren te lang of wordt niet opgeroepen voor meer inzendingen. Krijg wel eens het idee dat als er geen seintje wordt gegeven, het topic gerust nog weken dood ligt te bloeden.![]()
![]()
![]()
Heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het vakantietijd is hé.
Die vriend van je heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:00 schreef marcel.de het volgende:
![]()
![]()
Kelderklasse.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit gebeurt op heel FOK!. Zoveel voorbeelden. B.v. AKO-kennis kwis of raad je plaatje. Als ik niet steeds de VBL-kwis warm houd gaat-ie ook de kelder in.
Eerder wijnkelder in mijn geval.quote:
Nummer 1quote:Op zondag 11 augustus 2024 02:26 schreef cerror het volgende:
Twee vrouwen met een leerachterstand promoten de letter H.
Nummer 2quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef King_Merc het volgende:
Olympisch kunstdrinken zal denk ik nooit wat worden
Nummer 3quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:48 schreef marcel.de het volgende:
Nieuwe Bavaria Beertender heeft gretig aftrek
cerror heeft 2x gepost in 2024, één keer in dit topic dusquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:43 schreef marcel.de het volgende:
niet de foto.... maar gewoon om het stof er weer even af te blazen
[ afbeelding ]
Misschien een idee om wat (spel)regels in te stellen om de flow in beetje in dit topic te houden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:13 schreef marcel.de het volgende:
Dan de nr 2: @:King_Merc graag een foto plaatsen
@:Slaveloos die King-Merc moet 2 ipv 1 punt hebben in het overzicht, graag aanpassen
En door....
Dit is het huidige FOK! "Vroeger" moest je in het AKQ-topic binnen 10 minuten een nieuwe vraag stellen. Anders brak de hel los.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien een idee om wat (spel)regels in te stellen om de flow in beetje in dit topic te houden.
Bijvoorbeeld dat wanneer iemand die een nieuwe foto moet plaatsen dit binnen drie dagen na de uitslag moet doen en anders nummer 2 aan zet is. Of wanneer iemand wel een foto heeft geplaatst maar vervolgens na een week nog geen uitslag heeft gegeven dat de nummer 2 van de vorige foto ofwel een nieuwe foto plaatst of een uitslag geeft op basis van de onderschriften voor de geplaatste foto.
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is het huidige FOK! "Vroeger" moest je in het AKQ-topic binnen 10 minuten een nieuwe vraag stellen. Anders brak de hel los.
Die regels zijn er.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien een idee om wat (spel)regels in te stellen om de flow in beetje in dit topic te houden.
Bijvoorbeeld dat wanneer iemand die een nieuwe foto moet plaatsen dit binnen drie dagen na de uitslag moet doen en anders nummer 2 aan zet is. Of wanneer iemand wel een foto heeft geplaatst maar vervolgens na een week nog geen uitslag heeft gegeven dat de nummer 2 van de vorige foto ofwel een nieuwe foto plaatst of een uitslag geeft op basis van de onderschriften voor de geplaatste foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben meer voor een regel van het na lange tijd niet reageren laten vervallen van de eerste plaats.
Wat ik namelijk niet eerlijk vind, is dat de nummer 2 en 3 minder punten krijgen, dan een foto moeten plaatsen maar dus zelf niet deel kunnen nemen aan die ronde en dus geen punten kunnen scoren.
Voorstel wijziging:
o De winnaar plaatst zo snel mogelijk nadat de uitslag bekend is een nieuwe foto. Als die dit na 24uur niet gedaan heeft, dan schuift de nummer 2 naar 1 en 3 naar 2 en nummer 1 naar 3, anders gaat alle snelheid uit het spel en kun je soms dagen wachten.
Degene die de foto had gepost past de classificering aan en vraagt de nieuwe nummer 1 (toenmalig nummer 2) om een nieuwe foto te plaatsen.
LET OP: vergeet niet om de winnaar een PM te sturen, zodat diegene weet dat hij/zij gewonnen heeft en een nieuwe foto mag plaatsen.
En voor wat betreft het beoordelen vind ik aanpassing niet zo nodig. Als je een foto plaatst, dan moet je ook zelf beetje bewaken dat je gaat beoordelen en niet dat het topic 3 dagen stil ligt of de foto een week oud is.
[ Bericht 30% gewijzigd door marcel.de op 20-08-2024 07:05:00 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Nee hoor. Maar in dit geval heb je gelijk. Goeiemorgen.quote:
quote:
ja als we regeltjes van binnen zo en zoveel moet er gereageerd worden dan vind ik het niet meer zo leukquote:
Ach kleine maar belangrijke wijziging. FOK! is veranderd en er zou op meer forums hier her en der wat gewijzigd moeten worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja als we regeltjes van binnen zo en zoveel moet er gereageerd worden dan vind ik het niet meer zo leuk
ja FOK! is veranderd dus kan je prima een paar dagen of een weekje wachten op een nieuw plaatje tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach kleine maar belangrijke wijziging. FOK! is veranderd en er zou op meer forums hier her en der wat gewijzigd moeten worden.
Mag van mij ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja FOK! is veranderd dus kan je prima een paar dagen of een weekje wachten op een nieuw plaatje toch
no problem, je kunt onderschrift plaatsenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:32 schreef King_Merc het volgende:
Oh lees nu het bericht pas… visite gehad de hele dag..
Laat je niet kennen. Niemand is consequent geboren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:08 schreef marcel.de het volgende:
Leuk, zijn er meer inzendingen?
Doe jij weer mee @:Bosbeetle?
Nr2quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:37 schreef slaveloos het volgende:
Basketballer niet onder de indruk van nieuwe outfits ku klux klan
Nr3quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:16 schreef Managarm het volgende:
Incels protesteren tegen het hebben van ballen.
De standquote:
Nummer 1quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:01 schreef marcel.de het volgende:
Bereid je maar alvast voor. Dit beeld zie je over twee weken in de bibliotheek wanneer monkeypox tot pandemie is verklaard.
Nummer 2quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:31 schreef DaMart het volgende:
Hij is goed voorbereid om op te gaan in de wereld van een dystopisch boek.
Nummer 3quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
Serieus, tijdje geleden iets gezien van iemand die er eentje in zo'n container gebouwd had!
ff gezocht en ik heb een nog extremere versie gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed; offtopic.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ff gezocht en ik heb een nog extremere versie gevonden.Bizar ja. In New York leven ook mensen in vuilcontainers maar dat is toch anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed; offtopic.
Maar goed, we gaan weer on-topic.
Meer inzendingen?voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
2quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Bally-b het volgende:
met hetzelfde gemak rij je hem in de afvalbak.
3quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
Tiny Homes steeds origineler qua vormgeving.De standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damart 17
Symphonic 13
Sjoemie1985 10
tong80 10
Marcel.de 9
Slaveloos 9
Bally-b 8 (+4)
Bargehassus 8
Bosbeetle 8
Managarm 8 (+2)
Soury 5
Cupfigther 4
Bally-b 4
Cerror 4
Kopiko 4
Shii 4
Rob310 4
King_merc 3
Mubassie 2
Tot 2 (+1)
Noodgang 1
@Bally-b mag een nieuwe plaatsen
[ Bericht 20% gewijzigd door marcel.de op 02-09-2024 16:13:50 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
GA even zoeken, de telling klopt niet. Ik heb 8 punten, ff aanpassen aubquote:Op zondag 1 september 2024 15:07 schreef marcel.de het volgende:
Dankjulliewel. Weer heel leuke creatieve inzendingen, het was lastig.
1
[..]
2
[..]
3
[..]
De stand
Damart 17
Symphonic 13
Sjoemie1985 10
tong80 10
Marcel.de 9
Slaveloos 9
Bargehassus 8
Bosbeetle 8
Managarm 8 (+2)
Soury 5
Bally-b 4 (+4)
Cupfigther 4
Bally-b 4
Cerror 4
Kopiko 4
Shii 4
Rob310 4
King_merc 3
Mubassie 2
Tot 2 (+1)
Noodgang 1
@:Bally-b mag een nieuwe plaatsen
aangepast. Sorry voor het misverstandquote:Op zondag 1 september 2024 22:49 schreef Bally-b het volgende:
[..]
GA even zoeken, de telling klopt niet. Ik heb 8 punten, ff aanpassen aub
Voorlopig nog geen kerel die op de uitnodiging in is gegaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:05 schreef Kopiko het volgende:
Dank @:bally-b
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
Ken je die mop van Jan Jaap van der Wal ? Ja ? 'Neuk hè ?'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |