Past in 40-45 wel.quote:
Oh, ik ook! Dan kunnen we elkaars schoenen aanquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeft niet elke FOK!ker voeten van 30 cm minimaal?
Nou ik wil niet opscheppen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopen?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar het gaat niet om je schoenmaat, het gaat om wat je er mee doet!
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ik wil niet opscheppen hoorIedereen spiekt toch stiekem onder de spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of common cents
Sow.quote:
Zegt u het eens.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen spiekt toch stiekem onder de spoiler...
Je bent er.quote:
Footpick?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Immer en altijd!
Behalve als ik op het werk zit en vermoed dat het vunzige plaatjes zijn
Jeetje, dat komt hier wel vaak terug, gister wilde je nog mn modderfiguur slaan. Ben ik soms niet welkom hier?quote:
Jawel jawel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeetje, dat komt hier wel vaak terug, gister wilde je nog mn modderfiguur slaan. Ben ik soms niet welkom hier?
Moet ik hem een bal afdraaien?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeetje, dat komt hier wel vaak terug, gister wilde je nog mn modderfiguur slaan. Ben ik soms niet welkom hier?
Dat was toch een garpje... Dat zou ik toch nooit menen?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |