quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Waarom moet iedereen geroepen worden om aan te komen lopen? Zo voorspelbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja?quote:
Stukje Scooter.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Deze meid hadden ze aan Samuel moeten koppelen
Hyper hyper
Alleen op de Vespa door de stadquote:
Danny Rook!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ziet iemand anders hier ook Bert Visscher in? Met Ferry doedens
Ik wilde het wat netjes houden, het is hier een warm bad hier toch?quote:
Stukjes @Caland krachttermen worden altijd gewaardeerdquote:
Sorry, ik liet me even gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wilde het wat netjes houden, het is hier een warm bad hier toch?
Nope zag het ook, die in het zwart had wat Guusquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ziet iemand anders hier ook Bert Visscher in? Met Ferry doedens
Voor wie juich je?quote:
Ik knik driftig ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Voor NAC, jij juicht voor NAC, wij juichen allemaal voor NAC NAC NAC NAC NAC NAC. Toch?
Verdrietig maar lief verhaal.quote:
Cheersquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik zou ook nog wel een keer een drankje willen drinken
Keer geneukt om het af te sluiten en weer doorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
“Tweede date een succes.”
Oh lekker duidelijk.
Tof wijf, niet mijn partij.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou daar niet op stemmen. Maar heb wel een keer op Jezus Leeft gestemd.
Jeetje het bad is lauw vandaagquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Had Jessica niet een poedertje van de regie kunnen krijgen? Oh op de kruk is haar kin in de acne. Aan tafel valt het erg mee.
Niemand warmt het op. Klote herhalingen.quote:
Lekker saai en niksig en Brabants. @Coco is dat waar je naar streeft?quote:
Aantrekkelijk, vrolijk en lief. Daar doet elke man het toch wel voor.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker saai en niksig en Brabants. @:coco is dat waar je naar streeft?
@Coco heeft ook dezelfde g. Ik zeg: score.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker saai en niksig en Brabants. @:coco is dat waar je naar streeft?
Lynn is wel leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
pedagogie meisje is veel te dorps voor deze bal
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Mannen lullen als ze zeggen dat ze op tinder zaten maar 'niet serieus'
Pikachuquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Dans
Basisschool
Lol
Vast ook animal crossing
En Apeldoorn!quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Dans
Basisschool
Lol
Vast ook animal crossing
Hij wilde altijd al meester worden.quote:
Deed ik ook altijd. Mannen die achter de kassa werken bij de supermarkt is altijd verdacht.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
van een leuke .... lange stilte........ partner
Victor twijfelt aan zijn geaardheid
Fijn als ze zo lekker enthousiast zijn meteen qua praten. Maakt het zoveel minder ongemakkelijk.quote:
Maar deze is minder simpel dan die knappe?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn als ze zo lekker enthousiast zijn meteen qua praten. Maakt het zoveel minder ongemakkelijk.
Bij die voetafdruk lig je toch in een deukquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:14 schreef RipCity het volgende:
Stefan lult overal een eind aan om haar maar te pleasen
Oh verrassend dat zij afwijst
Echt onzin van de jeugd van tegenwoordig. Die positieve insteek liet ik na m'n 13de wel achter. Denken dat je verschil kan makenquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij die voetafdruk lig je toch in een deuk
Ik heb speciaal voor jou @DKUp @Sapstengel @Bugno3 @RamboDirk @Coco @RipCity @MizzezAmy gebeld.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Kijken er ook leuke mensen mee vanavond?
De wedstrijd is niet zo boeiend, dus ik ga naast je zitten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Kijken er ook leuke mensen mee vanavond?
Leuk voor de mensen die nu willen posten maar niet door jou genoemd wordenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou @:dkup @:sapstengel @:bugno3 @:rambodirk @:coco @:ripcity @:mizzezamy gebeld.
wat bedoel je? Leuk juffie tochquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
25? Je mag weer een zelfbedachte leeftijd opgeven?
Deze directheid heeft ze geleerd in VBL.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die nu willen posten maar niet door jou genoemd worden
Niet iedereen is zo pieperig. Ons bad is groot genoeg voor elke user.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die nu willen posten maar niet door jou genoemd worden
Zeker leuk, maar ik had er wel 30 geschat.quote:
tot nu toe is het een heel leeg badquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo pieperig. Ons bad is groot genoeg voor elke user.
Herhalingen. Heeft niemand zin in.quote:
Wat drink jij hier vanavond bij?quote:
Alleen omdat het rust is in Nijmegen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou @:dkup @:sapstengel @:bugno3 @:rambodirk @:coco @:ripcity @:mizzezamy gebeld.
Stukje whitewashing.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
Sergio geeft wit licht, overbelichting GENOT
traantje weggepinktquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
Grenzen opzoeken
Avontuur opzoeken
samen naar een parenclub
Dat wilde ik maar eigenlijk wil ik een fris account en dan lukt het niet denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:34 schreef Coco het volgende:
@:pisces29 namechange aanvragen naar pisces
Fris accountquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wilde ik maar eigenlijk wil ik een fris account en dan lukt het niet denk ik.
Ja daarom denk ik al jaren dat ze 29 isquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:34 schreef Coco het volgende:
@:pisces29 namechange aanvragen naar pisces
Mag toch wel eens in je leven?quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Fris accountJe bent toch geen @:scrummie
Hoiquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht 95quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik al jaren dat ze 29 is
Ik stem niet links maar gun iedereen een stukje land om te wonen.quote:
Ok, ik ga wel weer weg.quote:
Ik was ooit Coco98 -> Coco. -> Cocoquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou @:bugno3 en @:3rr0r ook graag zonder getallen zien
Die punt had je nodig in je transitie?quote:
Coco kon toen nog niet, was nog te kort geleden dat die user gepost had.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die punt had je nodig in je transitie?
Kuiltjesquote:
blauwe ogen ookquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Kuiltjes zijn een afwijkingweer wat geleerd.
7 schoonhedenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Kuiltjes zijn een afwijkingweer wat geleerd.
omg wij zijn echt soulmatesquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor kuiltjes in de onderrug.
LAMOURRRRRRquote:
Je omgeving daarmee lastig vallen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor hobby, milieubewust bezig zijn.
Voetdruk wauwelenquote:
Gelijk in de stress als er 1 keer minder likes zijn dan normaal.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje klagen, maar dan wel foto's posten op je openbare profiel.
Ja en dan snel verwijderen en een dag later opnieuw posten op een beter tijdstip.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelijk in de stress als er 1 keer minder likes zijn dan normaal.
Dat komt niet als 30 over.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Romy met haar babystem en haar issues over mannen die haar niet willen leren kennen
Niet naast hem.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Ze wil niet naast een griezel wakker worden
We missen de gifjes van @Poefbankquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:48 schreef DKUp het volgende:
Tessa is lekker uit huis gegaan.
Piano muziek
Niet zielig heel dit verhaal
In het apenrijk is lachen een teken van onderdanigheid.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
De meeste mensen zijn niet-lachend mooier
Lachend verwarmt wel uiteraard
Ik vind mezelf niet lelijk en ik wil geen lelijke manquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
18 is toch een normale leeftijd om uit huis te gaan?
Wat zou het gemiddelde op Fok! zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
18 is toch een normale leeftijd om uit huis te gaan?
Ik ook!quote:
+ tantraquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kekke jas
Door de weeks burgerlijk
In het weekend terug naar de kern en de bron in de paringclub
Zekerquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
hebben jullie wel een liefde op het eerste gezicht gehad
Middelbare school.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
hebben jullie wel een liefde op het eerste gezicht gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna nooit meer?quote:
Oh toch niet, kreeg wel beetje 50/50 lesbische vibes van haar. Of in ieder geval bi dus matchen ze een vrouw.quote:
In het fietsenhok gebekt.quote:
de hoerquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
[..]
In het fietsenhok gebekt.
Maar ze kreeg iedere paar maanden een ander.
Ze neemt zonder moeite de leading rollquote:
Wie nu weer?quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
@:ripcity @:bugno3 willen ook met haar op date
Latina. Als je wacht, ze is er nog.quote:
Zat net youtube te kijken maar okay zal even hangenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Latina. Als je wacht, ze is er nog.
Wat kijk je op de tube?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zat net youtube te kijken maar okay zal even hangen
Ben jij tweelingen?quote:
Chagrijnige dierenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is halfbloedje. Kruising tussen een Nederlander en een alpaca.
Oh - geen idee van. Weet niet eens waar je dat moet invullen.quote:
Nou ja zegquote:
Vrij knappe dame.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
@:ripcity @:bugno3 willen ook met haar op date
Ordinaire del?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
Toch niet deze super ordinaire del @:pisces29 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |