Coole locatiequote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zondag... in Canada
[ afbeelding ]
Hoe randomquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zondag... in Canada
[ afbeelding ]
Cornald benaderen is altijd goed! Ik denk ook wel dat de AvroTros dit in hun eigen zaak kan aandragen (of al heeft gedaan) bij hun protest en eventuele verdere acties. Misschien hebben ze Joost en z'n advocaat hier ook van op de hoogte gesteld, ja. Lijkt me toch dat je alles aanpakt om de verdediging zo sterk mogelijk te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou die Zweedse advocaat dit meekrijgen denk je? Ik betwijfel het. Hoop het wel. Want het lijkt me best bruikbare info.
Edit: ik dm Cornald even. Die kan er dan misschien even achteraan om die info daar te krijgen als dat al niet zo is.
Voor een mooi doel ook nog eens!quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zondag... in Canada
[ afbeelding ]
Doen hangjongeren tegenwoordig ook, hebben dan een flitslampje bij zich zodat mensen geen foto's kunnen nemen, alles overbelicht..quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:35 schreef d_elise het volgende:
[..]
Echt heel goed, ja! En in iemands ogen schijnen met een zaklamp lijkt me vervelender dan een camera wegduwen. Maar goed, hopelijk sterkt dit de zaak van Joost en AvroTros idd!
Pffquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
Deze mensen waren echt 24/7 iedereen aan het filmen hè? En dat dat ongewenst was schaadt de zero-tolerance policy natuurlijk niet![]()
[ x ]
Het zoveelste filmpje.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
Deze mensen waren echt 24/7 iedereen aan het filmen hè? En dat dat ongewenst was schaadt de zero-tolerance policy natuurlijk niet![]()
[ x ]
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Cornald benaderen is altijd goed! Ik denk ook wel dat de AvroTros dit in hun eigen zaak kan aandragen (of al heeft gedaan) bij hun protest en eventuele verdere acties. Misschien hebben ze Joost en z'n advocaat hier ook van op de hoogte gesteld, ja. Lijkt me toch dat je alles aanpakt om de verdediging zo sterk mogelijk te maken.
Ik hoop voor hem dat ie lekker wat eerder is vertrokken om te genieten van een paar daagjes Canada.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zondag... in Canada
[ afbeelding ]
Hij staat ook als uitvoerend artiest. Al zal het misschien eerder zo zijn dat hij rapt en Anouk de coupletten zingtquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:33 schreef Za het volgende:
[..]
Zij is de composer.
Hij gaat toch zeker geen duet zingen?
Voor mij is inmiddels wel duidelijk dat Joost helemaal gek is gemaakt door voornamelijk deze Israëlische trut en dat zijn advocaat dit heel duidelijk moet maken. Het kan niet zo zijn dat hij wordt gestraft en de Israëli's volgend jaar vrolijk weer meedoen alsof er niks is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Ja, wat We Are Domi doet is vrij irritant. Ze zitten eigenlijk alleen maar te subtweeten en alleen maar vragen op te roepen. Als je écht iets te zeggen hebt wat ervoor kan zorgen dat de druk op de organisatie om te veranderen nog groter wordt, wees dan concreet en trek dan je muil open in plaats van geheimzinnig lopen te doen voor aandacht.quote:Op woensdag 22 mei 2024 06:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is denk ik niet echt iets van alleen dit jaar.![]()
(Wel een hekel aan dit soort tweets, zeg dan gewoon wat er is.)
Ben ook wel benieuwd naar verhaal van die Nederlandse security man ondertussen. Zegt wel wat dat artiesten zelfs in de artiestenbubbel persoonlijke beveiliging nodig hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Ik sluit een top 10 en misschien wel een 1e plek echt niet uitquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:59 schreef Fretwork het volgende:
Hoe hoog zal Europapa binnen komen in de top2000 dit jaar?
Dat is wel heel veel eer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit een top 10 en misschien wel een 1e plek echt niet uit
Nou het is voor ons wel over dus, helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Het hoofd van de Reference Group is toevallig ook een board member van de Zwitserse omroep die het volgend jaar gaat organiseren en die vindt onder andere dat
- de DQ van Joost terecht was
- de deelname van Israël terecht was
Dus ik zie weinig veranderen volgend jaar.
https://eurovoix.com/2024(...)ses-eurovision-2024/
https://www.20min.ch/stor(...)nP6qCrESSXxixeFeR1ymquote:Auch die Disqualifikation des niederländischen Künstlers Joost Klein sorgt immer noch für Aufsehen. War es rückblickend der richtige Entscheid?
Ja. Und Sie können mir glauben, dass wir noch so gern auf eine zusätzliche Krise verzichtet hätten. Den Vorgang haben die Gremien, in denen gewählte Teilnehmer des ESC zusammensitzen, intensiv diskutiert. Der Entscheid war richtig: Es gab ein inakzeptables Verhalten gegenüber einer Produktionsmitarbeiterin. Wenn über 1000 Menschen bei einer Produktion sind, die in Sicherheit arbeiten wollen, dann müssen nicht nur klare Verhaltensregeln gelten, sondern diese vor allem auch konsequent umgesetzt werden. Und das haben die verantwortlichen Mitglieder der EBU getan.
Fuck the EBUquote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Het hoofd van de Reference Group is toevallig ook een board member van de Zwitserse omroep die het volgend jaar gaat organiseren en die vindt onder andere dat
Maar niks over de klachten van artiesten?quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel een beetje een reactie van "wiens brood men eet"/ "Wij van WC-Eend"
Deze man kan nu moeilijk iets anders zeggen, want dan gooit ie Osterdahl en zijn collega's onder de bus, terwijl hij net de sleutels voor 2025 in handen krijgt.
Ik hoop gewoon dat er begin juni duidelijk wordt wat er is gebeurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |