Leuk voor hem.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten is paar jaar geleden met zijn team in de hoofdklasse golf landskampioen geworden.
Deed een paar jaar geleden ook mee aan het NK squash, die topsportmentaliteit krijg je er toch moeilijk uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten is paar jaar geleden met zijn team in de hoofdklasse golf landskampioen geworden.
Voetballers of andere topsporters zijn vaak ook in andere sporten goed. Johan Neeskens was ook in jong oranje honkbal international. Boris Becker Paul Haarhuis moesten kiezen tussen tennisen of in de jeugdopleiding van Bayern en PSV.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Deed een paar jaar geleden ook mee aan het NK squash, die topsportmentaliteit krijg je er toch moeilijk uit.
En meestal zijn dat dan ook balsportenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Mensen met aanleg voor sport zijn goed in sport, het is een wonder
Us Abe kon goed biljarten en fjiedeljeppen.quote:
En vrat zich zat aan de oranjekoek.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Us Abe kon goed biljarten en fjiedeljeppen.
Wist jij dat hij een blanco cheque kon tekenenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Us Abe kon goed biljarten en fjiedeljeppen.
Dat vertelde hij in Rondo, ook dat 'ie er weinig aan had bijgedragen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat laatste is me dan ontgaan. Maar al ben je reserve bij een landskampioen moet je wel wat kunnen. Michel Schumacher was ook een behoorlijke voetballer.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat vertelde hij in Rondo, ook dat 'ie er weinig aan had bijgedragen.
Maar een matige skiër.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat laatste is me dan ontgaan. Maar al ben je reserve bij een landskampioen moet je wel wat kunnen. Michel Schumacher was ook een behoorlijke voetballer.
Ik maak mij nog steeds een beetje zorgen dat Depay plots bij ons speeltquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Hanegem ziet in Depay en Wijnaldum een mooi en goed duo voor Feyenoord.
Arme man.
Te Kloese lijkt mij een verstandige man. Die dat niet doet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak mij nog steeds een beetje zorgen dat Depay plots bij ons speelt
Als Arne nog onze trainer was had hij in ieder geval wel een appje gestuurd.
Bijlow met Noppert vergelijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noppert was ook een international, een basiskeeper zelfs. Ik denk zo rond de 8-10 miljoen Klaas.
Smal is geen verkeerde back hoor. Bovendien hebben we zonder Gimenez die uitstekende pot gespeeld tegen Atletico. Uiteindelijk is het collectief vooral belangrijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bijlow met Noppert vergelijken
Realiseer me nog ff iets naars trouwens. Door de blessure van Hartman wordt Smal voorlopig onze eerste linksbackben je dan lekker mee in de CL
Dat wordt dan vooralsnog gewoon Hancko natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bijlow met Noppert vergelijken
Realiseer me nog ff iets naars trouwens. Door de blessure van Hartman wordt Smal voorlopig onze eerste linksbackben je dan lekker mee in de CL
Zonder Slot is er geen collectief meerquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Smal is geen verkeerde back hoor. Bovendien hebben we zonder Gimenez die uitstekende pot gespeeld tegen Atletico. Uiteindelijk is het collectief vooral belangrijk.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zonder Slot is er geen collectief meer
Kompany gaat naar Bayernquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:05 schreef bbuddybb het volgende:
Ten Hag zal wel naar Bayern gaan, gok ik.
Vrees dat Kloese een kneus zal aanstellen. Oude tijden herleven. Helaas.
Bayern kwam uiteindelijk bij de vijfde keuze uit en dat was niet Ten Hagquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:05 schreef bbuddybb het volgende:
Ten Hag zal wel naar Bayern gaan, gok ik.
Vrees dat Kloese een kneus zal aanstellen. Oude tijden herleven. Helaas.
We gaan weer 20 jaar de marge in.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de volgende trainer. Maar als er geen collectief meer is hebben we wel grotere problemen dan Smal op linksback.
Dat was voordat het verhaal over het ontslag van Ten Hag naar buiten kwam. En is het niet zo dat Burnley meer dan 20 miljoen wil vangen voor Kompany?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |