Of Akwasi die was ook al goed in zwarte piet eruit kicken, wellicht lukt hem dat ook bij een andere bevolkingsgroepquote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
Willem Engerd. Die is ook populair onder PVVee en BBBiggen.
Kan wel goed zijn schouders ophalen, maar zijn teflon gehalte moet nog bepaald worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:50 schreef tufkac het volgende:
Joost Klein schijnt ook erg populair te zijn. Als is die niet meer helemaal van onbesproken gedrag....
Linda de Mol!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
Viola Holt lijkt me ook wel wat. Of anders Tineke de Nooij.
Ad Visser!quote:
Afhaalchinees als staatsbanketquote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:55 schreef Hexagon het volgende:
Frans Bauer
Omdat die zo lekker gewoon is gebleven neemt iedereen alles van hem aan.
Is ook goed met de mediaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan wel goed zijn schouders ophalen, maar zijn teflon gehalte moet nog bepaald worden.
Die heeft niet eens een leeftijd, dus helemaal prima!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:57 schreef BertV het volgende:
Omdat leeftijd maar een getal is in de politiek van nu: Marijke Helwegen
Die zit vol plastic, dat is niet groen en duurzaamquote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:57 schreef BertV het volgende:
Omdat leeftijd maar een getal is in de politiek van nu: Marijke Helwegen
Precies wat de winnende partijen willen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zit vol plastic, dat is niet groen en duurzaam
Waarom dan niet gewoon annie friesinger, zit gelijk een schattig accent bij dat goed past bij bruin I.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:58 schreef tufkac het volgende:
Mart Smeets, mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
Geen zorgen, dan nemen we gewoon Kim van Kooten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
Kees van Kooten is ook nog een optie. Die is wel wat aan de oude kant trouwens
Dan zijn we eruitquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies wat de winnende partijen willen.
Maar dan wel in de hoedanigheid van Jacobsequote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
Kees van Kooten is ook nog een optie. Die is wel wat aan de oude kant trouwens
Of Claudia Pechstein. Dat is een doorzetter én die is gewend tweede viool te spelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon annie friesinger, zit gelijk een schattig accent bij dat goed past bij bruin I.
hmmm.quote:
Ik stem voorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen zorgen, dan nemen we gewoon Kim van Kooten.
De vieze man past niet echtquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dan wel in de hoedanigheid van Jacobse
Diana Charité daarentegen weet je wel weet je niet hè, "Sterke Vrouw"quote:
Hallo, het gaat om het aantal jaren dat je met iets doet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zit vol plastic, dat is niet groen en duurzaam
In het geval van een duo functie ga ik dan voor Hepie en Hepie.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:17 schreef bonanza8 het volgende:
Rutte kon het, maar dat was Rutte, het premierschap is heel zwaar geworden, daarom stel ik 2 minpressen voor
[ afbeelding ]
Roef en Marianne kunnen dit
Het liefste had ik Ben en Ruurd gehad, maar ze zijn geen duo meer helaasquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het geval van een duo functie ga ik dan voor Hepie en Hepie.
Of Geer en Goor
Misschien wel het ideale scenario voor hun om een comeback te makenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:20 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
Het liefste had ik Ben en Ruurd gehad, maar ze zijn geen duo meer helaas
Spreekt ook nog eens vloeiend Engels, dus dat is weer een préquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:23 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]
Wekelijkse persconferentie van de minister-president gaat dan echt genieten worden: " In een top-kabinet zijn de omschakelmomenten cruciaal omdat er dan vaak sprake is van een gebrek aan organisatie bij de partij dat de bal verliest. En dan heb ik het dus over Pieter Omtzigt"
en "Ik geloof erg in democratisch leiderschap, maar uiteindelijk beslis ik"
Liquid English, yes!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spreekt ook nog eens vloeiend Engels, dus dat is weer een pré
Ma Flodder als premierquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Misschien kan Huub stapel een leuke Wilders neerzetten of anders Nelly freida
Zou het dan echt gebeuren?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Lieke Martens, kan ze gelijk een keer stoppen met voetballen
Te toevallig 🤔quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zou het dan echt gebeuren?
Lieke Martens kondigt afscheid bij oranje aan
Louis van Gaal zou dat wel kunnen als laatste klus, maarja, de zon...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik noem een Rolf X. Wouters, Arne Slot, Willemijn Hoebert, Loekie de Leeuw of @:Fogel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |