Beetje veel.Verder geintje.quote:
Dat had ik wel begrepenquote:
Gelukkig zeg je het zelf al, hoef ik het niet meer te doenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu gaat Dot zo posten: Pas op voor Fruit.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf al, hoef ik het niet meer te doen
Fijn Childquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Huishoudbegeleiding is weer weg
Eerste bezoek, erg fijnHeb er vertrouwen in
Dat klinkt goed ,een fijn contactpersoon is goud waard.Wat gaan jullie doen als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Huishoudbegeleiding is weer weg
Eerste bezoek, erg fijnHeb er vertrouwen in
Dat is ook het beste, dan hoef je je ook niet te ergerenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ze helpt precies op de manier waar ik wat aan heb
Deels praktisch helpen met orde scheppen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat klinkt goed ,een fijn contactpersoon is goud waard.Wat gaan jullie doen als ik mag vragen?
Nu lekker even rustig aan doen, ga even een uurtje liggen of zoquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb wel hoofdpijn ervan. De spanning ivm eerste bezoek, en het nadenken en samen bezig etc
Met een leuke komt dat helemaal goed.Stapje voor stapje,en wat stoer dat je dit gewoon post.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deels praktisch helpen met orde scheppen.
En verder mij een schoonmaakroutine stap voor stap aanleren. En uitbouwen. En hoe het ook bij te houden etc
De eerste stap is gezet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb wel hoofdpijn ervan. De spanning ivm eerste bezoek, en het nadenken en samen bezig etc
Straks word ik gebeld door de psychiater en daarna echt chillenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu lekker even rustig aan doen, ga even een uurtje liggen of zo
Ja! Ze is echt een topper. Dank je welquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een leuke komt dat helemaal goed.Stapje voor stapje,en wat stoer dat je dit gewoon post.
Zeker niet,dit kan je even heel goed gebruikenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks word ik gebeld door de psychiater en daarna echt chillen
[..]
Ja! Ze is echt een topper. Dank je welach er zijn zoveel mensen die hier moeite mee hebben en er niks mee doen. Zal hier niet de enige zijn die er moeit mee heeft
Verstandig dat jij er geen moeite mee hebt, ze zijn er niet voor niets. En je hebt niet niet voor niets nodigquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks word ik gebeld door de psychiater en daarna echt chillen
[..]
Ja! Ze is echt een topper. Dank je welach er zijn zoveel mensen die hier moeite mee hebben en er niks mee doen. Zal hier niet de enige zijn die er moeit mee heeft
Ja, en mijn moeder ook blijquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker niet,dit kan je even heel goed gebruiken
Het is gewoon slecht te overzien. Zoveel dingen die gedaan moeten worden. En wat moet nou hoe vaak en wanneer etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig dat jij er geen moeite mee hebt, ze zijn er niet voor niets. En je hebt niet niet voor niets nodig
En daar krijg je nu hulp bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is gewoon slecht te overzien. Zoveel dingen die gedaan moeten worden. En wat moet nou hoe vaak en wanneer etc.
Eerste 2 afl gezien.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had die vent zo hard op zijn bakkes gemept.
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eerste 2 afl gezien.
Wat een families ook, 1 die elke 16 maanden een kind op de wereld zet.
Waren het altijd al 4 die ze volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |