SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Een tikkie voor Childquote:
Voor even, maar niet langquote:
Fijne dag,we missen je wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:41 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen,
Ben even druk en weinig tijd om te posten komende week.
Fijne dag allen.
Je post nooit meer dan hallo en dagquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:41 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen,
Fijne dag allen.
Oh balen zegquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor even, maar niet lang
Maar het zorgt er voor dat het niet erger wordt, of beter gezegd minder snel erger
En Ice wilde deze chat zo graag openhouden. Maar is altijd te druk om te kletsen, het drukke baasjequote:
Niet kattig doen. Ik heb hier eerder best veel lange postings geplaatst. Lukt nu even niet en ga niet uitweiden waarom het nu even niet kan.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Ice wilde deze chat zo graag openhouden. Maar is altijd te druk om te kletsen, het drukke baasje
Ik ga haar wel even klapjes geven.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:59 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet kattig doen. Ik heb hier eerder lbest veel ange postings geplaatst. Lukt nu even niet en ga niet uitweiden waarom het nu even niet kan.
Fijne dag.
Het is verre van kattig bedoeld, vind jou post eigenlijk een beetje kattigquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:59 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet kattig doen. Ik heb hier eerder best veel lange postings geplaatst. Lukt nu even niet en ga niet uitweiden waarom het nu even niet kan.
Fijne dag.
Pas jij ook maar opquote:
Dat is ook zo’n lief koosnaampjequote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn zusje heet Mieke,Die noemen we Piep.
Zo grappig hoe ze altijd struikelde over mijn naamquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk 🤣 ja kinderen hebben soms moeite met namen. Leuk wat er soms uitkomt.
Leuke herinneringenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo grappig hoe ze altijd struikelde over mijn naam
Hi Icequote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:41 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen,
Fijne dag allen.
Het is alleen leuk wanneer ze er een leukere variant van maken.. anders nietquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
Nog even over namen.Ik haat het wanneer mensen me Jehan noemen.
De broer van mijn ex waar ik een tijd heb gewoond noemde me Joey.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is alleen leuk wanneer ze er een leukere variant van maken.. naders niet
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:09 schreef lojanda het volgende:
Ik heb net lekker een verse grote pan kippensoep opgezetGeen zin in veel gedoe vandaag dus lekker makkelijk. Stokbrood met wat smeersels erbij en klaar
Dus jij wordt ook regelmatig anders genoemd?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De broer van mijn ex waar ik een tijd heb gewoond noemde me Joey.
Vorige keer veel te veel gemaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]héérlijk. ik hou van soep, eet vaan groente kippensoep, goed gevuld en dan ook met stokbroodje en kruidenboter
Ze noemen hem ook wel eens FF of Froet of Freshfruitquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus jij wordt ook regelmatig anders genoemd?
Ja ik heb nog wel wat portie in de vriezer liggen, morgen gaat er weer een uitquote:
De prins ook vaak.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus jij wordt ook regelmatig anders genoemd?
Fruithapje.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze noemen hem ook wel eens FF of Froet of Freshfruit
OOk nog, ze willen van je smikkelenquote:
Freshiequote:
Ik vind ook alle soepen heerlijk en meestal heb ik ook een grote pan in de koelkast en eten dat vaak in de middag met een broodje en wat smeersels. Voor verse soep kun je me wakker makenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]héérlijk. ik hou van soep, eet vaan groente kippensoep, goed gevuld en dan ook met stokbroodje en kruidenboter
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze noemen hem ook wel eens FF of Froet of Freshfruit
Leave.quote:
Henk lust het niet dat is wel jammer. Ik vind het altijd wel fijn als ik bezoek krijg om soep te maken. Sta je de dag van de visite niet zo lang in de keukenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ook alle soepen heerlijk en meestal heb ik ook een grote pan in de koelkast en eten dat vaak in de middag met een broodje en wat smeersels. Voor verse soep kun je me wakker maken
Je hebt zo nogal wat namen gekregen he Zelfs Turksquote:
Kappe nou.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt zo nogal wat namen gekregen he Zelfs Turks
Manlief werkt vaak thuis en dan vind hij het ook heerlijk..quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk lust het niet dat is wel jammer. Ik vind het altijd wel fijn als ik bezoek krijg om soep te maken. Sta je de dag van de visite niet zo lang in de keuken
Vind ik ook en zou het ook echt jammer vinden als het zou sluitenquote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er meerderen het zouden ontdekken. Had @fritsie60 hier ook wel verwacht en @Frummelie wat meer..quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik ook en zou het ook echt jammer vinden als het zou sluiten
quote:
Ja maar lastig als Henk geen soep lust moet ik twee dingen maken geen zin inquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Manlief werkt vaak thuis en dan vind hij het ook heerlijk..
Met visite is het idd ideaal eengrote pan verse soep. Dat doet het altijd goed
Het mag wel iets actiever,maar al leuk dat jij er bent.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er meerderen het zouden ontdekken. Had @:fritsie60 hier ook wel verwacht en @:frummelie wat meer..
Ja dan heb je dubbel werk en dat schiet niet op..quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar lastig als Henk geen soep lust moet ik twee dingen maken geen zin in
Wat liefquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mag wel iets actiever,maar al leuk dat jij er bent.
Nu gaat Dot zo posten: Pas op voor Fruit.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu gaat Dot zo posten: Pas op voor Fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |