abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213638639
Dit hoort bij een functionerende democratie

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213638669
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 17:19 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Vrijheid van meningsuiting wordt hier wel gekortwiekt.

Wat is dan het strafbare deel? De hele zin? Word je opgepakt als je "Palestina will be free" zegt? Of moet dat eerst deel er ook voor?

Ik geloof niet dat dit iets oplost.
pi_213638707
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 17:57 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Begrijpelijke actie van Isral. Als je dag in dag uit de meest vreselijke oorlogsmisdaden pleegt, vele tienduizenden kinderen vermoord en een volk laten sterven van de honger dan wil je niet dat de wereld meekijkt natuurlijk.
pi_213638729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Begrijpelijke actie van Isral. Als je dag in dag uit de meest vreselijke oorlogsmisdaden pleegt, vele tienduizenden kinderen vermoord en een volk laten sterven van de honger dan wil je niet dat de wereld meekijkt natuurlijk.
Maw het bloedvergieten kan nu echt beginnen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213638799
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Wat is dan het strafbare deel? De hele zin? Word je opgepakt als je "Palestina will be free" zegt? Of moet dat eerst deel er ook voor?

Je kunt er natuurlijk allerlei interpretaties op loslaten maar feit is dat het de officile slogan is van Hamas en in die context betekent het dat alle Isralirs vernietigd moeten worden.
pi_213638848
Wat is dit voor clown show?

twitter
pi_213638851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D Sommige Hamas aanhangers hier doen nog hun best met argumenten, jij komt niet verder dan moord en brand te schreeuwen, nou ja meer moord en moord.
Dat is toch ook het enige dat Isral daar doet :D

Of wou je serieus beweren dat ze met regime change ten faveure van het Palestijnse volk bezig zijn?
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:15:10 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213638857
quote:

[ x ]
Correct. Er zijn namelijk al langer signalen dat AP niet geheel onpartijdig is omtrent deze kwestie. Als men dan ook nog eens beelden levert aan het pro-Palestijnse en Arabische Al Jazeera, zit er weinig andere keus op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213638863
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct. Er zijn namelijk al langer signalen dat AP niet geheel onpartijdig is omtrent deze kwestie. Als men dan ook nog eens beelden levert aan het pro-Palestijnse en Arabische Al Jazeera, zit er weinig andere keus op.
Dude, come on
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:16:54 #190
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213638868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Of wou je serieus beweren dat ze met regime change ten faveure van het Palestijnse volk bezig zijn?
Dat is ook niet de taak van Isral. Hamas zou voor de Palestijnen moeten zorgen, alleen zij zijn met veel steun van de Palestijnen, alleen maar bezig met het proberen te vernietigen van Isral. Daarom moet Hamas nu worden uitgeschakeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213638873
Achterlijke kneus Wilders denkt dat je zinnetjes en ideen kan verbieden.
pi_213638875
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Genocidale oproepen zijn gewoon verboden in dit land, simpel.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213638888
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is ook niet de taak van Isral. Hamas zou voor de Palestijnen moeten zorgen, alleen zij zijn met veel steun van de Palestijnen, alleen maar bezig met het proberen te vernietigen van Isral. Daarom moet Hamas nu worden uitgeschakeld.
Ze schakelen Hamas alleen niet uit. Ze plegen een genocide door het leefgebied van een compleet volk onleefbaar te maken.
pi_213638893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:17 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ja, dus die motie is symbolisch.
pi_213638906
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Partijdige camerabeelden :+
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213638917
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Voor sommigen is alle informatie die onwelgevallig is partijdig.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:21:38 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213638926
quote:

[..]
Het meest hilarische is hier nog wel dat er dan ophef komt uit de hoek komt waar mensen kritiek op waar George Soros zijn geld aan spendeert willen wegzetten als 'antisemitisch', maar het oproepen tot de totale vernietiging van de enige Joodse staat ter wereld is gewoon 'vrijheid van meningsuiting'. Clownesk.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:22:33 #198
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213638933
quote:

[..]
Nou, dat staat er niet, aan degenen wie de camerabeelden wordt geleverd zijn partijdig, dat is net iets anders.
pi_213638934
quote:

[..]
Buitenlandse nieuwszenders mochten van de nazi's ook niet filmen in de concentratiekampen. Dat waren vast ook partijdige camerabeelden.
pi_213638948
quote:

[ x ]
Nee, dit hoort bij oorlog.
Intolerant voor intolerantie
pi_213638971
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:17 schreef Nielsch het volgende:
Achterlijke kneus Wilders denkt dat je zinnetjes en ideen kan verbieden.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet snap waarom sommigen per se die ene leus willen gebruiken. Roep gewoon wat anders. Geef de andere kant geen stok om mee te slaan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213638995
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het meest hilarische is hier nog wel dat er dan ophef komt uit de hoek komt waar mensen kritiek op waar George Soros zijn geld aan spendeert willen wegzetten als 'antisemitisch', maar het oproepen tot de totale vernietiging van de enige Joodse staat ter wereld is gewoon 'vrijheid van meningsuiting'. Clownesk.
Weinigen zullen volgens mij zeggen dat kritiek op waar George Soros al dan niet geld uitgeeft antisemitisch is, nee volgens mij eerder dat de suggestie is dat rijke joden aan de touwtjes trekken. Dat is antisemitisme pur sang.

En Palestina will be free, from the river to the sea vind ik ook ongepast, wat mij betreft ook antisemitisme.

Dus als ik tot die hoek hoor, is het nu nog hilarisch?

Wat vind je zelf eigenlijk van die kritiek op waar George Soros geld aan uitgeeft?
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:27:53 #203
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213639000
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee ze zijn terroristen aan het uitschakelen, jammer dat het Palestijnse volk dat zelf niet doet.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:28:05 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213639003
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Buitenlandse nieuwszenders mochten van de nazi's ook niet filmen in de concentratiekampen. Dat waren vast ook partijdige camerabeelden.
Deze maatregelen zijn meer bedoelt om de degenen wiens gedachtegoed op bepaalde vlakken vergelijkbaar is met dat van de nazi's (de Palestijnse terroristen en diens aanhangers) geen platform meer te bieden in het verspreiden van hun propaganda.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:35:04 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213639079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:27 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Weinigen zullen volgens mij zeggen dat kritiek op waar George Soros al dan niet geld uitgeeft antisemitisch is, nee volgens mij eerder dat de suggestie is dat rijke joden aan de touwtjes trekken. Dat is antisemitisme pur sang.

En Palestina will be free, from the river to the sea vind ik ook ongepast, wat mij betreft ook antisemitisme.

Dus als ik tot die hoek hoor, is het nu nog hilarisch?

Wat vind je zelf eigenlijk van die kritiek op waar George Soros geld aan uitgeeft?
Dat vind ik uitstekend omdat George Soros zijn geld uitgeeft aan veel doelen waar ik het in ieder geval niet mee eens ben. Dat moet natuurlijk gewoon bekritiseerd kunnen worden en heeft an sich ook niets te maken met antisemitisme.

Maar omdat velen uit de progressieve hoek zijn uitgavenpatroon juist fantastisch vinden, hij en zijn Open Society Foundations steunen immers allerlei radicaal progressief linkse doelen, wil men deze kritiek wegzetten als "antisemitisme".
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:35:13 #206
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213639081
quote:

[..]
En dit is geen genocidale oproep. Simpel.
Antifa
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:45:31 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213639191
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:35 schreef VoMy het volgende:

[..]
En dit is geen genocidale oproep. Simpel.
Hmm.

En hoe denk jij dat een 'vrij Palestina' (een land dat nu nog niet eens bestaat) van de Jordaan tot aan de Middellandse Zee er in de praktijk precies uit zal zien? Je hebt met deze slogan al meteen te maken met de onvermijdelijke vernietiging van Isral.
pi_213639223
quote:

[..]
Volgens mij niet. Dit (from the river to the sea) is de eerste en enige tot nu toe. Of heb jij voorbeelden van leuzen die verboden zijn?

De kans dat de rechter meegaat met deze PVV motie is geloof ik klein. Puur een motie om later te zeggen: 'de rechters houden de stem van het volk tegen'.

Dus welke uitspraken zijn nog meer verboden? Ik hoor graag van je
pi_213639239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:21 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Voor sommigen is alle informatie die onwelgevallig is partijdig.
Als het niet gefilmd is, dan is het nooit gebeurd. Is het toevallig wel gefilmd dan is het partijdig en moet het verboden worden :+
  dinsdag 21 mei 2024 @ 18:55:10 #210
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213639292
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet snap waarom sommigen per se die ene leus willen gebruiken. Roep gewoon wat anders. Geef de andere kant geen stok om mee te slaan.
Ik zit er ook wat tussenin. De leus verbieden vind ik qua inhoud zelf moeilijk te verdedigen, qua context is dat begrijpelijker maar bewijs dat maar eens dat iemand hem precies met die nare invalshoek roept.

Ik vind de Arabische variant bijvoorbeeld enger: Van de rivier tot de zee, Palestina is Arabisch. Dat laat een stuk minder ruimte voor interpretatie en door die aan te pakken, pak je juist de nare figuren tussen de demonstranten aan in plaats van dat ze als n pot nat worden behandeld. Dat zijn namelijk doorgaans ook de figuren die de Al-Qassambrigade oproepen tot het veroveren van Tel Abieb. De Khaybar-roepers zeg maar.

Maar goed, dat is ook zo'n kreet die in principe verboden is maar waar niet actief op gehandhaafd wordt, net als op de jihadvlaggen en gezichtsbedekking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')