Ja, dit was erg vermakelijk inderdaad,quote:
Nou heb ik er verder echt nul verstand van, maar heb wel eens gezocht naar welke artiesten (zeker in die vage hiphopscene) een beetje normaal zijn en Eminem komt altijd wel naar voren als iemand die 'in het echt' volgens velen gewoon een puike kerel is (tegenwoordig), en niet zo'n halve of hele crimineel zoals veel van die rappersquote:Op maandag 20 mei 2024 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
• Wie ik niet verwacht: Eminem en 50 cent. Die eerste heeft zijn troep allemaal al in het openbaar gegooid door de jaren heen. Lijkt oprecht spijt te hebben (komt ook vaak naar voren in nieuwere muziek) en heeft jarenlang aan zijn leven gewerkt omdat hij een beter en fijner persoon wilde worden. Leek ook voornamelijk gericht op zijn ex en moeder en niet zozeer in het algemeen een verdorven, verrotte man die aan mensenhandel doet, of met minderjarigen bezig is.
Eminem is nu chille Guy ja , maar vroeger wel echt straatquote:Op maandag 20 mei 2024 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou heb ik er verder echt nul verstand van, maar heb wel eens gezocht naar welke artiesten (zeker in die vage hiphopscene) een beetje normaal zijn en Eminem komt altijd wel naar voren als iemand die 'in het echt' volgens velen gewoon een puike kerel is (tegenwoordig), en niet zo'n halve of hele crimineel zoals veel van die rappers
Vond ik wel leuk, en sindsdien waardeer ik Eminem
DrakeGodquote:
Absoluut,quote:Op maandag 20 mei 2024 22:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eminem is nu chille Guy ja , maar vroeger wel echt straat
Joah, altijd wel een normale gast geweest alleen heel erg troubled. En in alle eerlijkheid: muziek kan voor sommigen daadwerkelijke een échte uitlaatklep zijn waarbij je al je gevoelens blootlegt en het is niet heel bijzonder om het gevoel te hebben iemand wel echt even dood te wensen of agressieve gedachten jegens anderen te hebben (lol, dit is overigens bewezen,quote:Op maandag 20 mei 2024 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou heb ik er verder echt nul verstand van, maar heb wel eens gezocht naar welke artiesten (zeker in die vage hiphopscene) een beetje normaal zijn en Eminem komt altijd wel naar voren als iemand die 'in het echt' volgens velen gewoon een puike kerel is (tegenwoordig), en niet zo'n halve of hele crimineel zoals veel van die rappers
Vond ik wel leuk, en sindsdien waardeer ik Eminem
Drake heeft toch echt 0,0 charisma? Plus de geruchten over seksueel wangedrag jegens minderjarigen gaan al jaren. Ook niet echt fijn.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DrakeGod
Veel charisma, zeggen veel vrouwen wel ja tegen.
Ik vind hem wel iets hebben.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Drake heeft toch echt 0,0 charisma? Plus de geruchten over seksueel wangedrag jegens minderjarigen gaan al jaren. Ook niet echt fijn.
Ik heb geen idee,quote:Op maandag 20 mei 2024 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis Jay-Z in je rijtje. Graag met uitleg.
quote:Op maandag 20 mei 2024 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel iets hebben.
Van die geruchten, ja daar ben ik allemaal niet van op de hoogte. Dan hoef ik idd niet meer.
Zou jij Drake doen?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Achter de aanstaande val van Drake zit gewoon anti-semitisme.
Ik lees het er in dit topic nu al van af !!!
Een kind ontkennen en pas na een diss track de goede vader spelen. Wat een godquote:Op maandag 20 mei 2024 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DrakeGod
Veel charisma, zeggen veel vrouwen wel ja tegen.
Eens. Verwacht ik ook weinig van. Denk ik dat hij ooit minderjarigen (16+) heeft geneukt? Ja. Maar echt iets shockerends verder met een carrièreverwoestende downfall? Neuh.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:54 schreef Seven. het volgende:
Ik denk in ieder geval niet Snoop Dog. Die zit volgens mij in een happy smokebubbel. Ik kan er volledig naast zitten maar ik zie hem als een rappende hippie.
Niets van meegekregen?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:57 schreef potjecreme het volgende:
Het rommelt ook al een tijdje bij Oprah Winfrey. Zij kan dit jaar ook vallen.
Snoop was iig een behoorlijke crimineelquote:Op maandag 20 mei 2024 22:54 schreef Seven. het volgende:
Ik denk in ieder geval niet Snoop Dog. Die zit volgens mij in een happy smokebubbel. Ik kan er volledig naast zitten maar ik zie hem als een rappende hippie.
Hoort beetje bij hiphop tegenwoordig he,quote:Op maandag 20 mei 2024 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Snoop was iig een behoorlijke crimineel
ja verwacht ik zeker wel in zijn verledenquote:Op maandag 20 mei 2024 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoort beetje bij hiphop tegenwoordig he,. Dus niemand zal hier verbaast over zijn, me dunkt? Met zijn mooie crip walk. Maar verwacht je vrouwenmishandeling, seksuele uitbuiting, verkrachting (zowel vrouw als man), drogeren, of minderjarige 16- etc.?
Ik niet.
Hmm... wellicht voordat hij echt bekend werd?quote:Op maandag 20 mei 2024 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja verwacht ik zeker wel in zijn verleden
of het uitkomt is een 2e
https://www.iheart.com/co(...)-1993-murder-charge/quote:Op maandag 20 mei 2024 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm... wellicht voordat hij echt bekend werd?
Wattan? Ik heb me er nooit echt in verdiept.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Snoop was iig een behoorlijke crimineel
Nou van wat ik mee heb gekregen, zijn er in die wereld zeker uit die tijd veel rappers geweest die vooral een imago van gangster neerzetten. Maar snoop zat bij de Crips en was er dus wel echt een. Ook een rechtszaak voor moord geweest tegen hem, dus het zou mij niet verbazen als die wel meer dingen heeft gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wattan? Ik heb me er nooit echt in verdiept.
Begrijp ik overigens ook niet dat zij nooit met bepaalde zaken wordt geconfronteerd en met alles lijkt weg te komen.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:57 schreef potjecreme het volgende:
Het rommelt ook al een tijdje bij Oprah Winfrey. Zij kan dit jaar ook vallen.
Een theorie is dat een groot deel van Hollywood wat op hun kerfstok heeft, maar dat dit pas tegen hen wordt gebruikt als ze bepaalde machthebbers tegenwerken.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Begrijp ik overigens ook niet dat zij nooit met bepaalde zaken wordt geconfronteerd en met alles lijkt weg te komen.
Absoluut,quote:
Ja, die ken ik. Maar ik doelde meer op dingen die nog niet bekend zijn en echt nog skeletons zijn met enorme gevolgen. Dat van Snoop was al bekend. Net als het feit dat hij bij de Crips hoorde (hoort). Dat heeft blijkbaar weinig gedaan wb zijn carrière. Met z’n crip walk op de Superbowl stage,quote:Op maandag 20 mei 2024 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.iheart.com/co(...)-1993-murder-charge/
Eens! Dat dat uiteindelijk niet genoeg ontploft is geweest, vind ik bizar. Hopelijk komt er nog meer aan het licht en zijn we eindelijk klaar met die gast.quote:
Daarop inhakend, dit blijft ook een vaag verhaal: https://people.com/music/(...)rything-theyve-said/quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:43 schreef proud_mami het volgende:
Wat voor rumors gaan er rond over Jay-Z? Wat zijn zijn skeletons? En die van Beyoncé? Oftewel waren gaan zij vallen?
Volgens mij ookal in die tijd toen Aaliyah nog leefde... Kon Jay-Z ook zijn handjes niet thuis houden van haar en nog velen andere jonge meisjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:43 schreef proud_mami het volgende:
Wat voor rumors gaan er rond over Jay-Z? Wat zijn zijn skeletons? En die van Beyoncé? Oftewel waren gaan zij vallen?
Wat zijn dan volgens jou "grote artiesten"??quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:23 schreef Zorro het volgende:
"Grote artiesten"
En dan met rappers aan komen kakken
Gelukkig niet praying for my downfall,quote:
Jaaa, daar dacht ik gister nog aan toen ik dit topic even erbij pakte,quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarop inhakend, dit blijft ook een vaag verhaal: https://people.com/music/(...)rything-theyve-said/
Wees welkom om grote artiesten uit andere genres te benoemen waarvan je verwacht dat ze wel eens van hun sokkel kunnen gaan vallen als hun ernstige geheimen (waarvan jij vermoedt dat ze er zijn) aan het licht komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:23 schreef Zorro het volgende:
"Grote artiesten"
En dan met rappers aan komen kakken
Niemand die meer in aanmerking komt om gepakt te worden dan een willekeurige rapper.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wees welkom om grote artiesten uit andere genres te benoemen waarvan je verwacht dat ze wel eens van hun sokkel kunnen gaan vallen als hun ernstige geheimen (waarvan jij vermoedt dat ze er zijn) aan het licht komen.
Kunnen we ook over die artiesten speculeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |