Naar aanleiding van Diddy's fall from grace met alle bijbehorende beschuldigingen van mensenhandel, seksuele uitbuiting,
mishandeling en mogelijk nóg meer, dit topic. Inmiddels zijn Diddy's huizen ook door de CIA binnengevallen. Een heel spektakel dat tot in de puntjes was voorbereid, inclusief helikopters, en een Diddy die heel toevallig net in zijn privéjet rondvloog,

.
Om te voorkomen dat het
Cassie vs. Diddy topic compleet off-topic gaat, kunnen we hier wél speculeren wie de volgende artiesten zijn die van grote hoogte vallen.
Hier in dit topic graag grote, bekende artiesten en geen eendagsvliegen of mensen die er echt al totaal niet meer toe doen. Diddy was niet echt op de voorgrond meer aanwezig máár doet er wel toe omdat hij een van de invloedrijkste producers ooit is, met een van de grootste platenlabels: Bad Boy Records.
Ook:Geen acteurs, etc. Laten we deze binnen de muziek houden.
Zware of shockerende downfalls die je verwacht, niet een (kleine) struikel.
Eventueel ook van wie je juist niets verwacht; geen of weinig skeletten in de kast (meer)
TS begint:• In het Diddy-topic kwam het al kort naar voren: er zijn blijkbaar geruchten dat Jay-Z next is. Dit zou mij niet verbazen. Vooral Beyoncé staat op mijn radar. Nu ik 'weet' dat de geruchten over Jay-Z bestaan, verwacht ik ook een enorme val van haar. Iets aan haar heeft me altijd al niet 'juist' geleken. Kan ook gewoon mijn persoonlijke bias zijn want ik vind haar vreselijk nep,

.
• Ook verwacht ik ooit een keer Usher, gezien hij als volwassene enkele uitlatingen deed over Diddy toen hij daar een tijd woonde als jonge jongen. Ik betwijfel of hij daar zelf onschuldig is gebleven. Then again zou je hier eventueel kunnen zeggen dat hij ook door Diddy is 'gegroomd'.
![usher-diddy_l.jpg]()
• Makkelijke: Drake. Al jaren gaan er geruchten over ongepast (seksueel) gedrag jegens minderjarigen. Een van de bekendste: Millie Bobby Brown (Eleven uit Stranger Things) appte op 14-jarige leeftijd al vaak met de toen 31-jarige Drake. Zij geven (nog steeds) aan dat dit altijd vriendschappelijk was. Hij appte haar toentertijd o.a. 'I miss you so much' en gaf haar advies over jongens. Zo zijn er veel meer verhalen. Zeer recentelijk haalde rapper Kendrick Lamar de 'minderjarige meisjes' verhalen weer naar boven in rap beef (diss tracks) tussen de twee ('certified loverboy, certified pedophile' & 'trying to strike a chord, it's probably A Minor' zijn enkele van de lyrics van
een van de diss tracks).
![maxresdefault.jpg]()
• Wie ik niet verwacht: Eminem en 50 cent. Die eerste heeft zijn troep allemaal al in het openbaar gegooid door de jaren heen. Lijkt oprecht spijt te hebben (komt ook vaak naar voren in nieuwere muziek) en heeft jarenlang aan zijn leven gewerkt omdat hij een beter en fijner persoon wilde worden. Leek ook voornamelijk gericht op zijn ex en moeder en niet zozeer in het algemeen een verdorven, verrotte man die aan mensenhandel doet, of met minderjarigen bezig is.
50 cent: puur gevoelsmatig. Heeft ook wel eea van Diddy benoemd door de jaren heen. Heel low-key, dat wel, maar toch. Ook is er altijd wel beef geweest tussen Bad Boy Records (Diddy) en kamp Aftermath Entertainment (o.a. 50 en Eminem)
Lil' Wayne twijfel ik over: ik verwacht geen hele grote skeletons maar zo nu en dan rondneuken met minderjarigen (16+) zou me niet verbazen. Ook Dr. Dré weet ik niet helemaal: zijn ex heeft hem wel beschuldigd van mishandeling maar volgens mij is daar nooit iets meegedaan (zoals serieuze aangifte) en het is ook nooit echt ontploft in de media. Eventueel grootste downfall van die twee zou ik van Dré verwachten, maar ergens denk ik toch dat er niet iets (zwaar) shockerend is.
-
Dussss
Jullie nog wat?
[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 20-05-2024 22:12:50 ]