Het werd ook allemaal weer bijna Te DrOoG.quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:12 schreef StateOfMind het volgende:
As usual, gelukkig maar.
Al klonk die ene knoerharde knal alsof het binnen 10 meter ergens in was geslagen 😱
Wat er 's avonds overtrok, was één lange onafgebroken regenbui, die van 20.00u tot een volgende een uur of 3.00u duurde.
Dus de plassen op de weilandem, die net allemaal een paar dagen opgedroogd waren, zullen nu wel weer helemaal terug zijn
Het leek onderhand weer bijna op een Afrikaanse vlakte ja 😱quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het werd ook allemaal weer bijna Te DrOoG.
Ja, mag wel echt opdrogen. Dagelijks hebben we zeker emmers vol met slakken bij de moestuin. Niet normaal dit jaar. Speeltuintje steeds weer opnieuw nat, dus de kleine zit steeds volgeplakt met het natte zandquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
Echt weer bijna 30 mm hier. De temperatuur is echt prima en aangenaam, ook de mooi weer dagen zijn acceptabel goed, maar die vele regen....man man man. Alles is echt al zo lang zeiknat hier.
Roomkaasje erbijquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dagelijks hebben we zeker emmers vol met slakken bij de moestuin
Strooi blauwe korrels slakkendood. Helpt prima.quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, mag wel echt opdrogen. Dagelijks hebben we zeker emmers vol met slakken bij de moestuin. Niet normaal dit jaar. Speeltuintje steeds weer opnieuw nat, dus de kleine zit steeds volgeplakt met het natte zand
We strooien ook eea, maar voor je beeldvorming, de moestuin is meerdere hectare grootquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Strooi blauwe korrels slakkendood. Helpt prima.
Ondertussen bij Geschiedkundige thuis....quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We strooien ook eea, maar voor je beeldvorming, de moestuin is meerdere hectare groot
Beetje karig welquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ondertussen bij Geschiedkundige thuis....
[ afbeelding ]
Droogste mei ooit, zei iemandquote:
Ben ik de enige die dan net 2,5 week prima weer heeft gehad? Gister eerste dag regen en vandaag bewolkt. Lekker ff alle benauwdheid eruit.quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:49 schreef RamboDirk het volgende:
In scandinavie is het de afgelopen weken stabiel zonnetje en 20-25 graden. Jaloers.
I wish..quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ondertussen bij Geschiedkundige thuis....
[ afbeelding ]
Het is nat. Maar verder helemaal niet zo verkeerd qua weerbeeld. Veel buiten kunnen doen afgelopen weken ja. Al valt de meeste regen steeds in de avond en nacht heb ik het idee.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dan net 2,5 week prima weer heeft gehad? Gister eerste dag regen en vandaag bewolkt. Lekker ff alle benauwdheid eruit.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dan net 2,5 week prima weer heeft gehad?
Eerste week/eerste anderhalve week is het hier vooral grijs en nat geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dan net 2,5 week prima weer heeft gehad? Gister eerste dag regen en vandaag bewolkt. Lekker ff alle benauwdheid eruit.
Hier in Drachten was het de afgelopen 2 week prima, eergister pas weer wat regen gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door dick_laurent op 22-05-2024 09:48:15 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |