Je kunt ook naar Jan en Koentje luisteren!quote:Op maandag 20 mei 2024 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het blijft echt bizar hoe slecht het commentaar van Karrel is.
Hij is nu 100 namen van voetballers aan het noemen.
Deze bocht is ieder jaar gevaarlijk.quote:
Raar ook zo'n bocht vlak voor de finish.quote:
Jakobsen is alleen in de gevangenis.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Sam geen dief meer, Dylan geen dief meer.
Trok dan ook de sprint aan voor Thijssenquote:Op maandag 20 mei 2024 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Ghirmay kan er helemaal geen ene tering van.
Mondjes snoeren in de ZLM.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jakobsen is alleen in de gevangenis.
Het bizarre is dat Artz niet mocht meewerken in die kopgroep, en zelfs de samenwerking nogal ontregelde, terwijl ie daar de snelste was. Anders had ik nog moeten zien of het een sprint was geworden.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thijssen is ook minder dan middelmaat. Daar trekken wij de sprint niet meer voor aan. Schrijf je mee, Aike?
Eeuwig talent.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Ghirmay kan er helemaal geen ene tering van.
En je moet niet aan de binnenkant zitten als je niet bereid bent lomp iedereen te blokken met het risico de hekken in de gaanquote:Op maandag 20 mei 2024 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, is gewoon wie durft het hardst door die bocht zonder te remmen
Moschetti probeerde dat wel, maar die gast van Tudor (Kelemen waarschijnlijk) zat ertussen.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En je moet niet aan de binnenkant zitten als je niet bereid bent lomp iedereen te blokken met het risico de hekken in de gaan
Hij laat Sjaak Swart als een neutrale supporter overkomen.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Kreeg wel de indruk dat Karrel erg voor DE LIE was.
Toch wel opmerkelijk dat de VRT hier geen problemen mee heeft.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij laat Sjaak Swart als een neutrale supporter overkomen.
Jeetje, is Richard hier nog steeds mee bezig? Hij zit al weken in een ongekende meltdown. Een paar dagen geleden probeerde hij nog met de hulp van de UCI ranglijst aan te tonen dat hij een betere renner voor eendaagse koersen is dan Narvaez.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:22 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Riesjard is woest omdat hij niet naar de Olympische Spelen mag en vermoedt en passant een complot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Thijssen is er de laatste tijd ook wel erg vaak bij gaan liggen. Dat zal vast niet helpen.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thijssen is ook minder dan middelmaat. Daar trekken wij de sprint niet meer voor aan. Schrijf je mee, Aike?
Maar op dit parcours is Narvaez toch veel kansrijker dan Carapaz? Dan zou je Carapaz enkel selecteren op basis van z'n grotere naam en omdat hij regerend kampioen is.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, is Richard hier nog steeds mee bezig? Hij zit al weken in een ongekende meltdown. Een paar dagen geleden probeerde hij nog met de hulp van de UCI ranglijst aan te tonen dat hij een betere renner voor eendaagse koersen is dan Narvaez.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Dat snapt iedereen, behalve Richard zelf.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar op dit parcours is Narvaez toch veel kansrijker dan Carapaz? Dan zou je Carapaz enkel selecteren op basis van z'n grotere naam en omdat hij regerend kampioen is.
Bij het WK krijg je daar een extra plek voor, maar bij dat enorm kleine peloton bij de OS is daar vast geen ruimte voor
Dit is toch ernstiger dan alleen een vermoeden van mechanische doping. De koersdirecteur werd meegesleurd op een motorkap van een autoquote:
quote:Verdachte renner reed koersdirecteur omver: 'Ik lag wel honderd meter op zijn motorkap'
Toen de organisatie zijn fiets wilde controleren, glipte de verdachte renner weg naar zijn vrachtwagen. 'Ik probeerde hem tegen te houden, maar hij rende weg', zegt Lenormand. 'Ik heb zelfs geprobeerd om tussenbeide te komen. Hij kwam recht op me af met zijn auto en ik lag zo'n honderd meter op zijn motorkap, maar het had nog dramatischer kunnen zijn.'
quote:Op maandag 20 mei 2024 21:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Fotoverslag Ronde van LimburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ook voor je commentaar bij de foto's![]()
![]()
![]()
Dat is dus zeg maar de vertaling van de tweet inderdaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit is toch ernstiger dan alleen een vermoeden van mechanische doping. De koersdirecteur werd meegesleurd op een motorkap van een auto
[..]
Dat is een hoop tekst voor iemand die na deze week in de schaduw van Thibau staat.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Helaas heb ik de persconferentie voor de Ronde van Noorwegen moeten missen vanavond. Voor mensen met hetzelfde probleem kan het liveblog van HLN uitkomst bieden:
https://www.hln.be/wielre(...)r-comeback~aa8785d4/
Ik acht de kans best aanzienlijk, en logisch, dat hij nog niks gaat klaarspelen de komende dagen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ben erg blij dat de WOUT hypetrain meteen weer op volle toeren draait in de Vlaamse media. Beter vermaak dan de koers zelf op het moment.
Iedereen wordt ingezet voor de Giro. En Andries is naar de NOS.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat er geen Nederlandstalige stream is. Dat was in Hongarije ook zo.
Hopelijk maken ze er geen gewoonte van.
Dat is in principe een prima argument, maar vandaag namen Jeroen en Karsten de hele etappe voor hun rekening. Had gehoopt dat hierdoor Jan en/of Tim vrij werden gespeeld voor de Ronde van Noorwegen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iedereen wordt ingezet voor de Giro. En Andries is naar de NOS.
Al hadden ze laatst wel een nieuwe Belg als hoofdcommentator.
Eerst nog drie weken slaven voor Vingegaard in de Tourquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:51 schreef Szura het volgende:
WOUT mag lekker gaan slaven in Parijs, dit wordt niks
Jan doet volgens mij ook dingen achter de schermen tijdens de Giro en wellicht nog enkele keren commentaar. Die gaan ze dan niet een paar etappes wel en een paar niet laten doen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is in principe een prima argument, maar vandaag namen Jeroen en Karsten de hele etappe voor hun rekening. Had gehoopt dat hierdoor Jan en/of Tim vrij werden gespeeld voor de Ronde van Noorwegen.
Waarom heeft Jason een pruik op?quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel kinderen zou Jason Osborne in zijn kelder hebben?
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje bang dat de heer Lappartient geen brieven gaat sturen naar een Franse ploeg.quote:
Het wordt wel interessant als Wout tijd nodig heeft om op niveau te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Thibau![]()
Gaat Sven2 hem meenemen naar Parijs? Ik neem aan dat een belletje van boezemvriend Sven1 volstaat.
Wout thuishouden zal door het Vlaams journaille niet worden geaccepteerd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het wordt wel interessant als Wout tijd nodig heeft om op niveau te komen.
Kan zijn dat hij zelf niet wil als goud niet realistisch is qua vorm/conditie. Maar hij heeft nog evenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout thuishouden zal door het Vlaams journaille niet worden geaccepteerd.
Dat zijn al een aantal jaar geen vrienden meer, sinds Sven2 besloot Thibau niet mee te nemen naar het WK in Oostende. Dat zit naar het schijnt nog steeds ontzettend diep bij Sven1, al is Sven2 van mening dat hij door dit besluit een topper van Thibau heeft gemaakt!quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Thibau![]()
Gaat Sven2 hem meenemen naar Parijs? Ik neem aan dat een belletje van boezemvriend Sven1 volstaat.
quote:Maar op het WK veldrijden van 2021 brak er iets. Vanthourenhout selecteerde Thibau Nys niet voor de beloften. "Dat hij Thibau niet selecteerde, gaf mij het gevoel dat hij wilde tonen dat hij een beslissing kan nemen die tegen mij ingaat", zei Sven Nys in 2021 bij HLN.
Sindsdien hebben Nys en Vanthourenhout nog weinig contact, maar Vanthourenhout blijft wel de volle tweehonderd procent achter zijn beslissing van toen staan. En heeft Thibau Nys misschien wel geholpen.
"Ik ben ervan overtuigd dat die beslissing hem heeft gevormd tot de veldrijder die hij nu is. Hij was toen niet de renner die hij zou moeten zijn en die hij nu wel is", zegt Vanthourenhout nu.
Beetje salty dat hij dit niet vorig jaar deed, maar oké, het is hem gegund.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benwa is 9e op de puntenranking van procyclingstats.
Nou nog in de WorldTour.
Proef ik FCPL bitter?quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beetje salty dat hij dit niet vorig jaar deed, maar oké, het is hem gegund.
Goede begeleiding van de manager is belangrijk!quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beetje salty dat hij dit niet vorig jaar deed, maar oké, het is hem gegund.
Dat lijkt me in de Belgische selectie vooral om problemen vragen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je kunt je overigens ook nog afvragen in hoeverre Parijs echt geschikt is voor Nys/De Waalse renners. Ik denk dat de allroundsprinters beter tot hun recht gaan komen.
Het repertoire van Thibau in eendagswedstrijden boven de 200 kilometer bestaat louter uit DNFs. Hij heeft niets in een selectie te zoeken, alles op Remco.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Thibau![]()
Is er überhaupt een mogelijkheid dat ze met Remco/Wout en Philipsen gaan starten? Je zou inderdaad zeggen dat daar minstens 1 van geschrapt moet worden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me in de Belgische selectie vooral om problemen vragen.
Ik zeg Remco, Wout, Arnaud en Jasper P.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is er überhaupt een mogelijkheid dat ze met Remco/Wout en Philipsen gaan starten? Je zou inderdaad zeggen dat daar minstens 1 van geschrapt moet worden.
Vlaanderenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn al een aantal jaar geen vrienden meer, sinds Sven2 besloot Thibau niet mee te nemen naar het WK in Oostende. Dat zit naar het schijnt nog steeds ontzettend diep bij Sven1, al is Sven2 van mening dat hij door dit besluit een topper van Thibau heeft gemaakt!
[..]
Wie gaat er een gat dicht rijden op Mathieu en Pogi?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zeg Remco, Wout, Arnaud en Jasper P.
Naar elkaar kijken en ruzie makenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie gaat er een gat dicht rijden op Mathieu en Pogi?
De echte kenners hadden dit al voorspeld.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De echte kenners hadden dit al voorspeld.
Ik had overigens nooit durven dromen dat ik wakker zou worden met Nicolas Vinokourov die 5de wordt op Mt. Fuji, wat een fenomeen zeg.
Carboni heb je inderdaad genoemd, maar verder zit je er echt VOLLEDIG naast.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Overigens gaat KUDUS op MT. FUJI verslagen worden door achtereenvolgens: Benjamin Dyball, Nathan URL, Giovanni Carboni, BUDYAK, ADNE, Ariya Phounsavath, Ryan Cavanagh, THOMAS LEBAS en Leonel Quintero.
Dus who cares, really.
De Emil methode is ongeslagen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Carboni heb je inderdaad genoemd, maar verder zit je er echt VOLLEDIG naast.
Nico haalt genadeloos uit naar de haters.quote:Nicolas Vinokourov: “Wie denkt dat ik alleen prof ben dankzij mijn vader, kent er niets van”
Ik heb het niet aan m'n vader te danken, maar ik heb het wel aan m'n vader te danken.quote:“Mensen die denken dat ik alleen een contract vanwege mijn vader heb gekregen, die kijken niet naar de uitslagen. Ik kan voor hen niets doen. Ik zal mezelf moeten blijven bewijzen, om met die kritiek af te rekenen.”
Is het dan extra lastig om te koersen met de achternaam Vinokourov? “Sommige mensen zouden dat misschien zo ervaren, maar ik bekijk het anders. Ik ben eerder trots. Zonder die achternaam zou ik hier misschien niet eens staan. Dan zou ik nooit het niveau hebben gehaald om naar deze ploeg te komen. Dus nee, i don’t care. Ik ben trots op mijn achternaam. Nu is het aan mij om hard te blijven werken, om te tonen dat ik mijn contract waard ben.
Ik denk dat Mol het palmares van Sagan op die leeftijd nog eens opnieuw moet bekijken.quote:
Relatief snel terug in koers gelukkig ja. Hij was er zelfs in Hongarije al bij, alleen nog niet echt in vorm.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:41 schreef Fretwork het volgende:
Jammer dat Natu eraf moest, maar fijn dat ie weer fiets na die enorme schuiver in Baskenland
Dat gaat niet lukken, maar een podiumplaats is ook prima.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar gaat hij Laurance nog ergens lossen?
Ja klopt, hoopte dat hij hier een stapje kon zetten, en moet zeggen dat het er prima uit ziet zo in dienstquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Relatief snel terug in koers gelukkig ja. Hij was er zelfs in Hongarije al bij, alleen nog niet echt in vorm.
De hele rest van het peloton hoeft niet met pensioen te gaan gelukkig.quote:
Dit lijkt met het oog op de winst alleen niet per se heel erg handig. Hij kan misschien nog beter wachten en vertrouwen op zijn sprint in dit veld.quote:
Dit is wel redelijk in lijn met hoe hij in het begin van het seizoen reed toch?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bart Lemmen rijdt toch verrassend sterk rond hier in Noorwegen.
Ja, in Australië was ie inderdaad ook al zo goed, terwijl die voorheen toch vooral resultaten in tijdritten haalde.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel redelijk in lijn met hoe in het begin van het seizoen reed toch?
Daarna een sleutelbeenbreuk en even wat tijd nodig om weer in vorm te komen, maar die vorm lijkt er nu wel weer te zijn. Erg benieuwd wat hij kan tussen de grote jongens in Zwitserland straks.
De goeie ouwe.quote:
Ook nog eens Van Uden die wint.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn Eritreeërs verzamelen tweede plaatsen, ik ben toe aan een overwinning.
Mooi met snelheid van achteruit, blijkbaar kan hij toch wel iets. Bini wacht te lang voor hij aan de sprint begint, net iets te lang in het wiel van de stilvallende lead-out blijven hangen. Al zag Van Uden er hier sowieso heel sterk uit.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook nog eens Van Uden die wint.
Je zou hem een dief kunnen noemen.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:43 schreef Steven184 het volgende:
Ackermann deed zijn best vooral achteruit te sprinten.
Of een Robin Hood omdat hij van Israel steelt.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou hem een dief kunnen noemen.
Hij wilde z'n leiderspositie verdedigen.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:02 schreef wimderon het volgende:
Waarom deed Laurence niks toen hij weg wat met Vacek en Lemmen? Raar.
Tja, het zal. Als hij een paar keer overneemt wint hij de rit ook nog.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij wilde z'n leiderspositie verdedigen.
2021 12 overwinningenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Overwinning 23, alleen UAE heeft er meer.
Lijkt me wel. Er was ten tijde van zijn transfer immers al sprake van een directe overstap naar de profs van Lotto. Zijn laatste uitslagen zijn uitstekend, ondanks dat hij in Isard ontzettend liep te mekkeren dat het voor geen meter liep door langdurige ziekte.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou die volgend seizoen al bij het WT-team komen?
quote:De geluiden die WielerFlits opvangt geven aan dat hij straks ook in Florence voor vrijwel honderd procent fit zal zijn voor de Tour.
Ik hoop het enormquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens Wielerflits zal Vingegaard nagenoeg 100% zijn in de Tour:
[..]
Lijkt me fantastisch als hij 100% is en Pogacar hem wegblaast.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, een Tour zonder spanning!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch als hij 100% is en Pogacar hem wegblaast.
Nou het mag best een beetje spannend zijn in het begin en dat Pogi dan in week 2 vijf minuten pakt ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, een Tour zonder spanning!
Voor plek twee, 4,5 minuut achter Hemquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoop het enorm.
Als iedereen in vorm aan de start verschijnt kan het zomaar een van de mooiste en spannendste Tours ooit worden.
Mijn dag is weer goedquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Danny Timmermans mist zo te zien ook geen enkele mogelijkheid om de koelkast even open te trekken.quote:
Soms mis ik de tijd dat hij spontaan wedstrijden aan het programma toevoegde.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:00 schreef Idisrom het volgende:
Mathieu van der Poel staat nu zelfs derde op de UCI-ranglijst.
En dat met maar zeven wedstrijddagen dit jaar.
Straks gaat ie weer de hele Tour sprintjes aantrekken en blokjes rijden achter het pelotonquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Soms mis ik de tijd dat hij spontaan wedstrijden aan het programma toevoegde.
Als je maar belangrijke wedstrijden wint in plaats van ereplekken in flutwedstrijdjes...quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:00 schreef Idisrom het volgende:
Daarvoor hebben we De Lie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Soms mis ik de tijd dat hij spontaan wedstrijden aan het programma toevoegde.
Ook wel omdat degenen die voor hem zouden kunnen staan, door valpartijen geen voorjaar hebben gereden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:00 schreef Idisrom het volgende:
Ik zeg Martinez. Zo goed rijdt Gaudu nog niet dit jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag de 4e editie van de Mercan’Tour Classic Alpes-Maritimes.
[ afbeelding ]
Gaudu zou dit moeten winnen. Froome maakt zijn rentree.
Brr, stel je voor. Dat was de vorige Tour een van mijn grootste frustraties. MVDP die nergens echt voor eigen kans kon/mocht rijden. Ik vrees dat het dit jaar ook weer vooral in dienst van Philipsen wordt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Straks gaat ie weer de hele Tour sprintjes aantrekken en blokjes rijden achter het peloton
Naar eigen zeggen had dat toch ook wel een behoorlijk deel met zijn ziekte te maken. Nu krijgt ie met name in week 2 wel wat mooie kansen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Brr, stel je voor. Dat was de vorige Tour een van mijn grootste frustraties. MVDP die nergens echt voor eigen kans kon/mocht rijden. Ik vrees dat het dit jaar ook weer vooral in dienst van Philipsen wordt.
Ja, wel aan een opmars bezig de laatste jaren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:18 schreef VoMy het volgende:
Ze hebben echt verrassend veel eendagsbergritten in Frankrijk met goede deelnemersvelden. Is dat iets van de laatste jaren?
Berthet reed vorig jaar op hetzelfde niveau rond.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Clement Berthet. Ik herhaal, Clement Berthet. Clement. Berthet.
Wie kan Felix Gall nog van de Tourzege houden?
Ik voorspel voor de toekomst geheel toevallig weer een hoop Tour de Fransen met maximaal 10 tijdritkilometers.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:23 schreef Mykonos het volgende:
Al z'n 5e eendagskoers van het jaar, en nog altijd maar 20. Fenomeen hoor.
Called it!quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zeg Martinez. Zo goed rijdt Gaudu nog niet dit jaar.
Koos > Loesquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:25 schreef Marcoss het volgende:
Thieu krijgt Van Baarle en Hoole mee in Parijs
Natuurlijk en zijn nieuwe mindset heeft hem ook groot succes gebracht dus de juiste keuze, maar soms mis ik de tijd dat hij nog gewoon Anwerp Port Epic reed.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je maar belangrijke wedstrijden wint in plaats van ereplekken in flutwedstrijdjes...
Maar heeft UAE daarvoor überhaupt nog concurrentie? Visma zou normaal de grootste concurrent zijn, maar die zijn in de breedte al minder sterk, rijden minder wedstrijden en de kopmannen zijn vooral aan het revaliderenquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Wanneer je obsessie met de punten zo enorm is dat je Morgado nog naar de Nations Cup stuurt.
Wat is het voordeel van de beste ploeg zijn? Teamwagen als eerste achter het peloton?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar heeft UAE daarvoor überhaupt nog concurrentie? Visma zou normaal de grootste concurrent zijn, maar die zijn in de breedte al minder sterk, rijden minder wedstrijden en de kopmannen zijn vooral aan het revalideren
Deze mensen sturen Hirschi en Ulissi naar de Goelag als er wat punten te verdienen zijn, laten we een kat een kat noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar heeft UAE daarvoor überhaupt nog concurrentie? Visma zou normaal de grootste concurrent zijn, maar die zijn in de breedte al minder sterk, rijden minder wedstrijden en de kopmannen zijn vooral aan het revalideren
Hahaha, nee dit kan niet. Hahahaha, maar nee dit kan niet, op zich.quote:
Niemand in de comments wenst hem een spoedig herstel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hahaha, nee dit kan niet. Hahahaha, maar nee dit kan niet, op zich.
Dat is een keuze. Waar ik geen waarde oordeel over ga vellen. LMFAO. (satire)quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niemand in de comments wenst hem een spoedig herstel.
Welk artikel?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Waar ik geen waarde oordeel over ga vellen. LMFAO. (satire)
Omdat Daan Hoole 12e moet worden in de tijdritquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Waarom is VASTE WAARDE Jan Maas gepasseerd voor Daan Hoole?
quote:Lotto Dstny zit in een lastig parket. De Hoge Gezondheidsraad van ons land wil namelijk een totaalverbod voor gokreclame het leven inroepen en dat zou desastreus zijn voor de Belgische traditieformatie.
Eerder dit jaar besliste het parlement al dat er strengere regels in werking zouden treden omtrent de reclame van gokbedrijven. Zo moest Intermarché-Circus-Wanty omgevormd worden tot Intermarché-Wanty, want naamsponsor 'Circus' moest verdwijnen. De Nationale Loterij werd echter grotendeels vrijgesteld van de nieuwe regelgeving.
Maar niet voor lang zo blijkt. De Hoge Gezondheidsraad wil nu een totaal verbod op gokreclame in ons land. Daardoor zou sportsponsoring voor Lotto helemaal uit den boze zijn.
Stephane Heulot heeft een groot probleem.quote:Dstny heeft optie om verder te sponsoren niet gelicht maar houdt alle opties open! “Lotto, een ander team of een andere sport, het kan allemaal”
Voor het management van wielerteam Lotto Dstny zijn het bange dagen. Cosponsor Dstny, wiens contract eind dit kalenderjaar afloopt, heeft de optie die hen verder aan het wielerteam zou binden, niet gelicht. Maar CEO Daan De Wever houdt al zijn opties open.
Bij Lotto Dstny is de voorbije maanden voor en achter de schermen behoorlijk veel werk geleverd. Met de contractverlengingen van Maxim Van Gils, Lennert Van Eetvelt en Arnaud De Lie liggen de kopmannen voor de komende twee seizoenen vast. Sportief draait alles behoorlijk tot zeer vlot. De ‘grote jongens’ wonnen al twaalf keer waaronder drie keer in de World Tour, maar ook het piepjonge Devo Team gooit nationaal en internationaal hoge ogen. Vanwaar dan die schrik? Cosponsor Dstny heeft de optie om ook de volgende twee seizoenen als geldschieter op te treden niet gelicht en dat betekent dat Stéphane Heulot en Kurt Van de Wouwer, respectievelijk algemeen en sportief manager van het team, niet weten hoe ruim hun budget voor de komende jaren zal zijn. Deze ontwikkeling betekent niet automatisch dat het tot een breuk komt tussen beide partijen. “Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat de beslissing om al dan niet door te gaan effectief nog niet genomen is”, bevestigt Daan De Wever, CEO van Dstny, aan de telefoon. “Ik kan dus nog niet zeggen welke richting het dossier uitgaat maar wie de vorige interviews in de kranten heeft gelezen, weet dat wij vele mogelijkheden tot verbetering zagen in de werking van de ploeg.”
Daarnaast is de samenwerking met Janie Haek ook niet altijd makkelijk. Haek is de topman van de Nationale Loterij en lange tijd een veel zo niet allesbepalende factor binnen het Belgische wielerteam. Die Haek kwam eind vorige maand in een wel erg kwalijk daglicht te staan nadat getuigenissen over zijn dictatoriale aanpak de media haalden. “U weet beter dan ik dat zulke getuigenissen vaak slechts het topje van de ijsberg zijn”, aldus De Wever. “We blijven dit dossier volgen, maar weten niet welke richting het uit gaat. Ik kan wel zeggen dat het project honderd procent moet kloppen. We hebben ons bedrijf opgebouwd op basis van authentiek leiderschap en vinden dat heel belangrijk.”
Devo Team
Dat is klare taal. De Wever lijkt zijn lot bij het team van de Nationale Loterij te verbinden aan zowel de werking en het project van de ploeg als de positie van Jannie Haek. Hij wil ook benadrukken dat hij sportief weinig reden tot klagen heeft. “Ik stel inderdaad vast dat het team meer dan behoorlijk gepresteerd heeft dit seizoen. Maar ik ben vooral enorm fier op de prestaties van ons Devo Team. Het is een project dat ik mij persoonlijk enorm heb aangetrokken en waarvoor ik zelf met renners ben gaan praten om hen te overtuigen om voor ons te kiezen.”
Een termijn wil De Wever niet kleven op zijn beslissing. “Maar als we in september als bedrijf onze budgetoefening willen maken, dan zullen we ten laatste in de loop van de zomer onze beslissing moeten nemen”, aldus De Wever. “We houden alvast al onze opties open: of we blijven bij Lotto, of we engageren ons in een ander wielerteam, of we kiezen voor een andere sport. Want ook dat is een optie. Als zakenman moet je alles in de gaten houden, al blijft onze interesse in de wielersport groot.”
Die gaven gezien hun omzet toch al heel veel uit aan het sub-sponsoren van Lotto.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Dstny stopt komt niet echt als een verrassing.
Voor het eerst in pakweg 10 jaar zou het sportief gezien jammer zijn als deze ploeg verdwijnt en uitgerekend dan dreigen ze te verdwijnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gaven gezien hun omzet toch al heel veel uit aan het sub-sponsoren van Lotto.
Het zou wel jammer zijn als deze ploeg zou verdwijnen.
Jezelf laten aanrijden om een attest voor je neussprays te verkrijgen gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:21 schreef The_Undertone het volgende:
Het zit Lenny niet mee:
https://www.hln.be/wielre(...)p-training~a8f31aca/
WVcycling was een (vrij matige) uitslagendatabase net zoals PCS en Firstcycling.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Ik had nog nooit van WVcycling en CyclingFlash gehoord.
Begint al op de voorpagina ja, ik wil gewoon de UCI-categorie zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
WVcycling was een (vrij matige) uitslagendatabase net zoals PCS en Firstcycling.
Cyclingflash(die naam ook) is de spikssplinternieuwe uitslagensite van Wielerflits, maar in de praktijk gewoon WVCycling in het gele jasje van Wielerflits.
Qua functionaliteiten lopen ze iig nog lichtjaren achter zo op het eerste gezicht.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Ik had nog nooit van WVcycling en CyclingFlash gehoord.
Zwaar gehavend.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:21 schreef The_Undertone het volgende:
Het zit Lenny niet mee:
https://www.hln.be/wielre(...)p-training~a8f31aca/
5 dagen voor vertrek en alleen de proloog staat onlinequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
1 Week voor de ZLM tour. en buiten routekaartjes, zijn er nog nergens doorkomsttijden online
Zelfs TDT geeft geen fuck om de ZLM Tour, dus zou het wat uitmaken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
5 dagen voor vertrek en alleen de proloog staat online![]()
Dat is ook topsport, zou hij daar wel aarden of werd het dan uiteindelijk ook een rol bij Medisch Contact?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Onze operatiezalen zijn een fenomeen misgelopen.
Lijkt me toch een wat andere vorm van topsport, ik denk dat Tom de leegheid van het totale individualistische en egoistische bestaan van een topatleet is komen op te breken. Levens redden lijkt mij zeker meer zijn forté.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is ook topsport, zou hij daar wel aarden of werd het dan uiteindelijk ook een rol bij Medisch Contact?
Ik heb de indruk dat wielrenners over het algemeen vrij dom zijn. Niet zo dom als voetballers of darters, maar toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens is het denk ik inderdaad goed om als topsporter niet zoveel reflecterend vermogen te hebben, in ieder geval niet tijdens je carrière.
Des te mooier en knapper dat hij nog zoveel gepresteerd heeft.
Dit hele mediaoffensiefje is wel echt heel opzichtig. We moeten Tom met zijn allen duidelijk heel erg zielig vinden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:54 schreef Marcoss het volgende:
Hij vertelde gisteren bij Renze ook nog over een enorm zware valpartij in de Vueita van 2012 waardoor hij altijd met angst rondreed in afdalingen. Kom me die valpartij eigenlijk helemaal niet herinneren..
Dat hoort er ook wel bij als je een boek uitbrengt toch? Al is het inderdaad wel apart omdat hij daar als renner niks mee had, maar vind hem als persoon altijd wel interessantquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit hele mediaoffensiefje is wel echt heel opzichtig. We moeten Tom met zijn allen duidelijk heel erg zielig vinden.
En dat allemaal om zijn nieuwe boek dat gisteren uit kwam te promoten. Bah, bah, bah.
In principe is hij dat ook nu gewoon al hè. De eerste Nederlander die een grote ronde won sinds Zoetemelk. Oké, dat het dan niet de Tour is...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Totáál ongeschikt voor topsport. Met een goeie kop erop was hij onze nieuwe Joop Zoetemelk geworden. Onze operatiezalen zijn een fenomeen misgelopen.
Dat mag zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef TommyL0204 het volgende:
Lieve vrinden, zal ik vanavond even een topic in elkaar flansen voor de Dauphine?
Dat vind ik het meest opmerkelijke. Ik zou zelf mijzelf gelijk laten testen op eventuele darmkanker i.p.v. aan koersen te denken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:19 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk altijd: als je nou bloed poept he, misschien moet je dan zelf besluiten om gewoon niet te koersen.
Maar goed, Autist Tom reed natuurlijk voor de robot sekte van DSM. Dan mot je gewoon luisteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest opmerkelijke. Ik zou zelf mijzelf gelijk laten testen op eventuele darmkanker i.p.v. aan koersen te denken.
Tom had wellicht net degene kunnen zijn die de cure voor Darteritus vond, ach, het heeft niet zo mogen zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat wielrenners over het algemeen vrij dom zijn. Niet zo dom als voetballers of darters, maar toch.
Wat ook al uit die docu bleek: een enorm vermoeiend figuur. Waarschijnlijk ook voor zichzelf. Plugge en Zeeman snappen inderdaad niks van een wielerploeg runnenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Mooi interview met Dumoulin. Hij is toch weer heel openhartig. Kan mij goed voorstellen dat heel pijnlijk is om die beelden van zichzelf terug te kijken uit de Tour-documentaire.
Gelukkig praat Pat nooit over geldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
De ploegbaas ziet rondom de interesse van zijn ook een patroon ontstaan. Helaas voor Soudal Quick-Step, is dat er eentje die niet in hun voordeel werkt. “Paret-Peintre heeft al meteen ‘de wet van Lefevere’ bevestigd. Het is bijna ongelofelijk, maar elke renner die wij benaderen begint spontaan koersen te winnen. In dit geval dus een rit in de Giro. Je moet maar een halve commerçant zijn om te begrijpen dat de vraagprijs dan meteen omhoog gaat”
Altijd tegen Pat
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:37 schreef TommyL0204 het volgende:
WLR / Critérium du Dauphiné 2024
Hoe reeks ik een topic?![]()
Waarschijnlijk tegen beter weten in hoop ik voor Patrick dat er nog geen pen op papier is gezet. Een renner die volop aan het profiteren is van de bonus én in een contractjaar zit grof geld geven, dat is om problemen vragen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
De ploegbaas ziet rondom de interesse van zijn ook een patroon ontstaan. Helaas voor Soudal Quick-Step, is dat er eentje die niet in hun voordeel werkt. “Paret-Peintre heeft al meteen ‘de wet van Lefevere’ bevestigd. Het is bijna ongelofelijk, maar elke renner die wij benaderen begint spontaan koersen te winnen. In dit geval dus een rit in de Giro. Je moet maar een halve commerçant zijn om te begrijpen dat de vraagprijs dan meteen omhoog gaat”
Altijd tegen Pat
Is toch al eens verboden?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:24 schreef wimderon het volgende:
Dat stuur van Schipact, dat kan toch niet?
Woensdag was er ook alleen Been bij die klimkoers in Frankrijk. Hopelijk maken ze er geen gewoonte van.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weer geen Nederlandstalig bij Eurosport
Komt niet op lineaire tv dus geen Nederlands commentaar.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Woensdag was er ook alleen Been bij die koers in Frankrijk. Hopelijk maken ze er geen gewoonte van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |