Axe heeft vast ook wel eau de toilettes bij de action liggen.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:34 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Parfums, je weet wel. Die harde busjes. Niet van die alumnium deodorants.
Ja als TS geen geld aan een fatsoenlijke uit wil geven dan zou ik ook zeggen, koop gewoon goede deo.quote:
Vind je 70 euro al te veel dan is dat toch echt de categorie waar je het moet gaan zoekenquote:Op maandag 20 mei 2024 15:34 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Parfums, je weet wel. Die harde busjes. Niet van die alumnium deodorants.
Eigenlijk wel mee eens, is ook zo met vrouwenparfum. De beste zijn nog altijd de duurdere. En probeer het ook eerst uit op je huid, niet zomaar wat online bestellen.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:58 schreef Discombobulate het volgende:
Moet wel duur zijn, anders is het echt heel vaak troep.
Welk deel van "schappelijke prijs" begreep je niet?quote:Op maandag 20 mei 2024 18:19 schreef Chisono het volgende:
Wie niet op een paar honderd euros's hoeft te kijken: Creed..
Waanzinnige geur, maar vreselijk duur.
Alleen te koop op bestelling of speciaalzaken.
We stimuleren om door te sparen als een duurder segment momenteel niet haalbaar is.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Welk deel van "schappelijke prijs" begreep je niet?
Ik zeg ook, wie niet op een paar honderd Euros hoeft te kijken..quote:Op maandag 20 mei 2024 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Welk deel van "schappelijke prijs" begreep je niet?
Ik hoor er veel goeie dingen over. Toch maar eens proberen!quote:Op maandag 20 mei 2024 18:19 schreef Chisono het volgende:
Dit ja. En dan geen Axe maar iets neutralers. Ik hou er helemaal niet van als mannen naar parfum of eau de toilette ruiken. Ook niet als die duur is.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:58 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Dit ja. En dan geen Axe maar iets neutralers. Ik hou er helemaal niet van als mannen mensen naar parfum of eau de toilette ruiken. Ook niet als die duur is.
200 euro 50mlquote:Op maandag 20 mei 2024 18:19 schreef Chisono het volgende:
Ik vraag me af wat voor grondstoffen in deze parfum zitten dat het relatief zo duur kan zijn.quote:
Dit. Voor mannen blijf ik Creed Aventus het beste vindenquote:Op maandag 20 mei 2024 18:19 schreef Chisono het volgende:
Nou ik heb het een keer bij iemand geroken (was geen nep want die zijn er ook) en ik kan het niet omschrijven: zoiets als alle dure geuren in één.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor grondstoffen in deze parfum zitten dat het relatief zo duur kan zijn.
Het kan ook in de markt gezet zijn met een relatief hoge prijs om het een luxe karakter te geven
Daar zijn hele slimme trucjes voor
en als het duur is dan gaan mensen automatische gelijk roepen...ja lekker...bla bla
€140/100mLquote:
ik heb een imitatie ervan. Club de nuit. Enige parfum waar ik meerdere keren complimenten over heb gekregen van vrouwenquote:Op maandag 20 mei 2024 18:19 schreef Chisono het volgende:
Oh ècht? Ik zal het onthouden. Waarschijnlijk een stuk goedkoper!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:59
schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb een imitatie ervan. Club de nuit. Enige parfum waar ik meerdere keren complimenten over heb gekregen van vrouwen
Club de Nuit Intense Men is de volledige naam en scheelt een hoop. https://www.deloox.nl/pro(...)toilette-105-ml.htmlquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:07 schreef Chisono het volgende:
[..]
Oh ècht? Ik zal het onthouden. Waarschijnlijk een stuk goedkoper!
Joop! Klepzeiker Eau uit het Toiletquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:27 schreef Mylene het volgende:
Joop! Homme 125 ml Eau de Toilette
23 euro bij het Kruidvat.
Heb het geprobeerd. Ruikt lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Club de Nuit Intense Men is de volledige naam en scheelt een hoop. https://www.deloox.nl/pro(...)toilette-105-ml.html
Al wil ik nog steeds een keer Aventus aanschaffen
Wat vindt het vrouwtjequote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd. Ruikt lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop