Het kan me inderdaad aan m’n reet roesten wie er wint, maar ik vind het wel leuk dat van deze clubjes er precies 1 een paar potjes in Europa mag ballenquote:
Inb4 de trainer die in juli roept dat die Europese wedstrijden eigenlijk alleen maar in de weg zitten van de voorbereiding.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan me inderdaad aan m’n reet roesten wie er wint, maar ik vind het wel leuk dat van deze clubjes er precies 1 een paar potjes in Europa mag ballen
Ook wel mooi dat dat dan meestal nog gevierd wordt met een pitch invasion en huldiging ook door dat soort clubsquote:Op maandag 20 mei 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan me inderdaad aan m’n reet roesten wie er wint, maar ik vind het wel leuk dat van deze clubjes er precies 1 een paar potjes in Europa mag ballen
Waarbij het wel uitmaakt of het Go Ahead of FC Utrecht is. Die laatste zullen geen FUCK geven.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel mooi dat dat dan meestal nog gevierd wordt met een pitch invasion en huldiging ook door dat soort clubs
Terwijl vroeger men geen reet gaf om de intertoto cup
O, jawel hoorquote:Op maandag 20 mei 2024 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarbij het wel uitmaakt of het Go Ahead of FC Utrecht is. Die laatste zullen geen FUCK geven.
Differdangegoden.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd welke van deze clubs gaat verliezen tegen pakweg DAC Dunajski Streda of TransINVEST of Cliftonville.
Die kent u niet.
Basiskennis.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd welke van deze clubs gaat verliezen tegen pakweg DAC Dunajski Streda of TransINVEST of Cliftonville.
Die kent u niet.
Dat was het hoofdtoernooi, dit is de voorronde van de voorronde die ze niet gaan overlevenquote:Op maandag 20 mei 2024 10:24 schreef Cupfighter het volgende:
De laatste Europese campagne van NEC was best succesvol in de EL, door in een poule met Udinese, Spartak Moskou en Tottenham en dus overwinteren waarna het uitgeschakeld werd tegen HSV
Klopt maar ook toen moesten ze een voorronde spelen om in het hoofdtoernooi te komen, tegen Dinamo Boekarest dacht ikquote:Op maandag 20 mei 2024 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was het hoofdtoernooi, dit is de voorronde van de voorronde die ze niet gaan overleven
Go Ahead bakt er al weken heel weinig meer van en enkele belangrijke spelers zijn geblesseerd.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Hmmm, NEC met thuisvoordeel dankzij plek 6 is fijn! Ik ben benieuwd of de andere clubs (GAE, Utr of Spa) zich gespaard hebben de afgelopen week/weken. NEC iig niet.
Idd, een huldiging alsof ze kampioen zijn geworden om er vervolgens tegen f91 dudelange uit te vliegen.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel mooi dat dat dan meestal nog gevierd wordt met een pitch invasion en huldiging ook door dat soort clubs
Terwijl vroeger men geen reet gaf om de intertoto cup
Dat is ook wel de favoriet denk ik met NEC als outsiderquote:Op maandag 20 mei 2024 12:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Derhalve juich ik voor FC Utrecht.
Utrecht heeft de meeste kans om die voorrondes door te komen, doe dan die maar.quote:
Op basis waarvan dan? Gevoel? Die mongolen verloren namelijk paar jaar geleden nog van een Luxemburgs kneuzenteam.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht heeft de meeste kans om die voorrondes door te komen, doe dan die maar.
Financieel de meeste mogelijkheden, ook nu wat meer kwaliteit in het team dan de rest. Maar als jij als argument wil gebruiken dat ze 15 jaar geleden zichzelf voor lul hebben gezet dan is dat ook wel prima hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan? Gevoel? Die mongolen verloren paar jaar geleden nog van een Luxemburgs kneuzenteam.
Daarom vind ik Utrecht ook de favoriet, mijn enige kritiek op Utrecht is dat ze naar mijn idee te veel lukraak aankopen doenquote:Op woensdag 22 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Financieel de meeste mogelijkheden, ook nu wat meer kwaliteit in het team dan de rest. Maar als jij als argument wil gebruiken dat ze 15 jaar geleden zichzelf voor lul hebben gezet dan is dat ook wel prima hoor.
Utrecht begint voor mijn gevoel wel altijd waardeloos aan seizoenen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Financieel de meeste mogelijkheden, ook nu wat meer kwaliteit in het team dan de rest. Maar als jij als argument wil gebruiken dat ze 15 jaar geleden zichzelf voor lul hebben gezet dan is dat ook wel prima hoor.
Dit heeft al het hele jaar in alle kranten gestaan maar nu is het opeens een probleem.quote:
dit jaar was wel bizar, ik dacht dat we gingen degradren en nu toch 7equote:Op woensdag 22 mei 2024 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Utrecht begint voor mijn gevoel wel altijd waardeloos aan seizoenen.
Ajax van amateurs.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan? Gevoel? Die mongolen verloren namelijk paar jaar geleden nog van een Luxemburgs kneuzenteam.
8 jaar. En dat is het argument niet. Het argument is dat ‘financieel de meeste mogelijkheden’ in de regel geen zak uitmaakt bij de NL clubs in die voorronde potjes.quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
In de regel maakt dat juist wel een zak uit, in het gehele voetbal trouwensquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
8 jaar. En dat is het argument niet. Het argument is dat ‘financieel de meeste mogelijkheden’ in de regel geen zak uitmaakt bij de NL clubs in die voorronde potjes.
Niemand geeft een fuck dus dan doe je het beter over één wedstrijdquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:40 schreef Zorro het volgende:
Dus in tegenstelling tot de nacompetitie degradatie is dit ineens wel in 1 wedstrijd beslist?
Logisch wel. Voor iemand.
Nou ja, die verwennerij laat vooralsnog op zich wachten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck dus dan doe je het beter over één wedstrijd
De nacompetitie is verwennerij voor iedere voetballiefhebber
Dan heb je niet gekeken denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, die verwennerij laat vooralsnog op zich wachten.
Niet alles, dat moet ik toegeven.quote:
Is het ook. Ik hoop alleen niet dat-ie gaat winnen.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het ook. Ik hoop alleen niet dat-ie gaat winnen.
geen van beiden want Utrecht willen wequote:Op donderdag 23 mei 2024 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor wie zijn we.
Anders gezegd, wie zie ik liever Europa in gaan van deze twee....
NEC natuurlijk. Mooie herinneringen aan.......NEC als Eerste Divisie club tegen Barcelona. Hadden de bekerfinale verloren tegen Ajax. Ze kwamen zelfs met 2-0 voor.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor wie zijn we.
Anders gezegd, wie zie ik liever Europa in gaan van deze twee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |