Het kan me inderdaad aan m’n reet roesten wie er wint, maar ik vind het wel leuk dat van deze clubjes er precies 1 een paar potjes in Europa mag ballenquote:
Inb4 de trainer die in juli roept dat die Europese wedstrijden eigenlijk alleen maar in de weg zitten van de voorbereiding.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan me inderdaad aan m’n reet roesten wie er wint, maar ik vind het wel leuk dat van deze clubjes er precies 1 een paar potjes in Europa mag ballen
Ook wel mooi dat dat dan meestal nog gevierd wordt met een pitch invasion en huldiging ook door dat soort clubsquote:Op maandag 20 mei 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan me inderdaad aan m’n reet roesten wie er wint, maar ik vind het wel leuk dat van deze clubjes er precies 1 een paar potjes in Europa mag ballen
Waarbij het wel uitmaakt of het Go Ahead of FC Utrecht is. Die laatste zullen geen FUCK geven.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel mooi dat dat dan meestal nog gevierd wordt met een pitch invasion en huldiging ook door dat soort clubs
Terwijl vroeger men geen reet gaf om de intertoto cup
O, jawel hoorquote:Op maandag 20 mei 2024 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarbij het wel uitmaakt of het Go Ahead of FC Utrecht is. Die laatste zullen geen FUCK geven.
Differdangegoden.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd welke van deze clubs gaat verliezen tegen pakweg DAC Dunajski Streda of TransINVEST of Cliftonville.
Die kent u niet.
Basiskennis.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd welke van deze clubs gaat verliezen tegen pakweg DAC Dunajski Streda of TransINVEST of Cliftonville.
Die kent u niet.
Dat was het hoofdtoernooi, dit is de voorronde van de voorronde die ze niet gaan overlevenquote:Op maandag 20 mei 2024 10:24 schreef Cupfighter het volgende:
De laatste Europese campagne van NEC was best succesvol in de EL, door in een poule met Udinese, Spartak Moskou en Tottenham en dus overwinteren waarna het uitgeschakeld werd tegen HSV
Klopt maar ook toen moesten ze een voorronde spelen om in het hoofdtoernooi te komen, tegen Dinamo Boekarest dacht ikquote:Op maandag 20 mei 2024 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was het hoofdtoernooi, dit is de voorronde van de voorronde die ze niet gaan overleven
Go Ahead bakt er al weken heel weinig meer van en enkele belangrijke spelers zijn geblesseerd.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Hmmm, NEC met thuisvoordeel dankzij plek 6 is fijn! Ik ben benieuwd of de andere clubs (GAE, Utr of Spa) zich gespaard hebben de afgelopen week/weken. NEC iig niet.
Idd, een huldiging alsof ze kampioen zijn geworden om er vervolgens tegen f91 dudelange uit te vliegen.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel mooi dat dat dan meestal nog gevierd wordt met een pitch invasion en huldiging ook door dat soort clubs
Terwijl vroeger men geen reet gaf om de intertoto cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |