Het is luuntje, iedere afwijkende mening als man versus die van haar betekent dat je een incel bent.quote:
Ja....quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is luuntje, iedere afwijkende mening als man versus die van haar betekent dat je een incel bent.
Oh uit toevallig een ander topic waar je tegen iemand tekeer ging dat diegene een puber was en incel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja....
geen idee hoe je aan die info komt, maar oke
Ze zijn er zelf mee gekomen...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is een achterlijk woord dat incel
Oh....tegen 1 iemand....nou nou...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Oh uit toevallig een ander topic waar je tegen iemand tekeer ging dat diegene een puber was en incel.
Het is een achterlijk woord dat incel, maar goed.
Heb het wel vaker gezien hoor, moet je zelf weten maar inderdaad schep je dan wel een beeld van jezelf.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh....tegen 1 iemand....nou nou...
En dan mag ik geen grapje meer maken?
En ik weet niet geheel zeker of ik het woord incel heb gebruikt maar puber, ja.
Maar goed, mijn excuses als ik je ermee op de tenen heb getrapt.
Heeft niets met tenen te maken. Het is gewoon niet netjes om je zo te uiten tegen iemand die iets oprecht en positief bedoeld. Maar goed ik ben al bijgepraat over je historie hierquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh....tegen 1 iemand....nou nou...
En dan mag ik geen grapje meer maken?
En ik weet niet geheel zeker of ik het woord incel heb gebruikt maar puber, ja.
Maar goed, mijn excuses als ik je ermee op de tenen heb getrapt.
We zitten hier inderdaad op Fok! waar je gauw een vertekend beeld kunt krijgen cq creëren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb het wel vaker gezien hoor, moet je zelf weten maar inderdaad schep je dan wel een beeld van jezelf.
Doe ik ook hoor, iedereen denkt veelal dat ik een racistische lul ben, maar als je mij echt zou spreken dan valt dat allemaal wel mee.
Alleen hou ik er ook van gewoon bepaalde zaken wat harder dingen te benoemen.
Tuurlijk....quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heeft niets met tenen te maken. Het is gewoon niet netjes om je zo te uiten tegen iemand die iets oprecht en positief bedoeld. Maar goed ik ben al bijgepraat over je historie hier
Ja hoor, geen probleem. Net als beffen na het neuken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:54 schreef Luuntje het volgende:
Maar nou rijst inmiddels de vraag....tongzoenen na het slikken of niet?
Natuurlijk wel , juist op dat soort momenten is het fijn zo close te zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:54 schreef Luuntje het volgende:
Maar nou rijst inmiddels de vraag....tongzoenen na het slikken of niet?
Ja maar niet elke vrouw wilt dat...dus ja..doe je het dan alsnog?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Net als beffen na het neuken.
Is het dan een niet willen om het niet willen, of het bang zijn voor een negatief verloop als het wel gebeurt ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja maar niet elke vrouw wilt dat...dus ja..doe je het dan alsnog?
Nee het niet willen want ieuw.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het dan een niet willen om het niet willen, of het bang zijn voor een negatief verloop als het wel gebeurt ?
Oow dan bedoel je pijpen na het neuken; VEM schreef over beffen na het neuken toch ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee het niet willen want ieuw.
Eigen vocht nee maar sperma geen probleem dus.
Ja klopt maar wat als zij niet wilt zoenen na het beffen, wilt hij dan wel nog zoenen na het pijpen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dan bedoel je pijpen na het neuken; VEM schreef over beffen na het neuken toch ?
Hm, ik vind eigenlijk: hij mag ook wel proeven wat ik proefquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het dan een niet willen om het niet willen, of het bang zijn voor een negatief verloop als het wel gebeurt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik vind eigenlijk: hij mag ook wel proeven wat ik proef![]()
En mn eigen spul ook wel gehad. Nou en.Ik heb nog niets pervers gelezen imhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Oké....pijpen na anaal dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog niets pervers gelezen imho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a highway...let's ride it!
Dan heeft TS een bepaald beeld van perverse vrouwen. In elk geval dat ze zaad slikkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog niets pervers gelezen imho
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oké....pijpen na anaal dan?Dat zou mijn grens wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oké....pijpen na anaal dan?Ja ik zou dat niet echt, waarderen. Sowieso, na anaal mag er wel even een sopje over, en een plasje uit. Zeker als er geen rubbertje omheen zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |