abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214196019
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:22 schreef Ixia het volgende:

[..]
Dat is niet waar. Het plezier en de kwaliteit van seks worden bepaald door veel meer dan alleen specifieke handelingen zoals slikken. Wat voor de ene persoon opwindend is, hoeft dat voor de andere niet te zijn natuurlijk. Dat is volkomen normaal en hoeft echt niet te betekenen dat iemand dan enigszins geremd is in bed.
Lees die eerste zin nog eens aandachtig zou ik willen zeggen…
pi_214196047
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:19 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Misschien is een facial voor jou een mooie gulden middenweg dan.
Nee ze spuugt het uit in een doekje. Ze vindt die smaak en textuur ranzig.

Weet niet of ananas eten echt een wereld van verschil maakt?
blablablabla
pi_214196058
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het typische van geilheid is dat je dit soort zaken tijdelijk niet ranzig vindt.
Dat zal per vrouw verschillen. Zie het niet perse als een vorm van geremdheid. Sommigen houden er gewoon niet van die gaan over hun nek.
blablablabla
pi_214196063
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Ananas maakt geen verschil.
  zondag 7 juli 2024 @ 12:38:39 #155
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214196079
quote:

[..]

Spit in that thing *O*
Le Diable
pi_214196082
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lees die eerste zin nog eens aandachtig zou ik willen zeggen…
De eerste zin dat het niet zozeer om het slikken zelf gaat? Met daaropvolgend dat vrouwen die niet willen slikken enigszins geremd zijn in bed en daardoor minder leuk zijn in bed? Want daar reageer ik op.
pi_214196127
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:39 schreef Ixia het volgende:

[..]
De eerste zin dat het niet zozeer om het slikken zelf gaat? Met daaropvolgend dat vrouwen die niet willen slikken enigszins geremd zijn in bed en daardoor minder leuk zijn in bed? Want daar reageer ik op.
En geremdheid gaat dus niet over specifieke handelingen.
pi_214196152
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zal per vrouw verschillen. Zie het niet perse als een vorm van geremdheid. Sommigen houden er gewoon niet van die gaan over hun nek.
Tenzij iemand iets onder de leden heeft is het helemaal niet zo smerig. Dus het heeft weldegelijk met geremdheid te maken.
pi_214197387
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tenzij iemand iets onder de leden heeft is het helemaal niet zo smerig. Dus het heeft weldegelijk met geremdheid te maken.
Maar dan zegt dat niet willen slikken toch in feite niets over de rest van hoe men is in bed?
Er zijn echt vrouwen die sperma niet lekker vinden smaken (kan me voorstellen), dan wel hoe de structuur aanvoelt (kan me voorstellen), dan wel dat ze het gewoon een raar/vies idee vinden om... (kan me voorstellen).

Het laatste is wellicht nog het lastigst om 'aan te werken', aangezien het dan om gedachten gaat.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_214197603
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:50 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar dan zegt dat niet willen slikken toch in feite niets over de rest van hoe men is in bed?
Er zijn echt vrouwen die sperma niet lekker vinden smaken (kan me voorstellen), dan wel hoe de structuur aanvoelt (kan me voorstellen), dan wel dat ze het gewoon een raar/vies idee vinden om... (kan me voorstellen).

Het laatste is wellicht nog het lastigst om 'aan te werken', aangezien het dan om gedachten gaat.
Maar dat is het dus: als je ongeremd bent, dan zijn die gedachten weg.

Vergeet ook niet dat ik als het gaat om ongeremdheid wel vrij ver in het spectrum zit zeg maar. Er is maar weinig wat ik niet heb uitgeprobeerd. Al heb ik natuurlijk ook grenzen.
pi_214197662
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar dat zouden dan alléén de gedachten zijn over sperma inslikken.
quote:
Vergeet ook niet dat ik als het gaat om ongeremdheid wel vrij ver in het spectrum zit zeg maar. Er is maar weinig wat ik niet heb uitgeprobeerd. Al heb ik natuurlijk ook grenzen.
Ik heb die grenzen ook wel :Y
  Moderator / Colorchick zondag 7 juli 2024 @ 15:16:14 #162
382129 crew  Donna
pi_214197807
quote:

[..]

Dat vind ik echt zoveel viezer dan gewoon doorslikken. Dan gaat het 2x over je tong en aangezien daar je smaakpapillen zitten. :r
pi_214198407
Ik ben het wel ergens eens met @VEM2012
Ik slikte vroeger ook niet en was dus voorzichtiger tijdens het pijpen, geremder.
Nadat ik het toch gedaan had merkte ik dat ik een stuk ontspannender was en het veel lekkerder vind nu om te pijpen, komt ie dan komt ie.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214199338
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 15:16 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat vind ik echt zoveel viezer dan gewoon doorslikken. Dan gaat het 2x over je tong en aangezien daar je smaakpapillen zitten. :r
Geen idee hoe dat werkt, klinkt wel logisch ergens.

Aan het begin van de relatie slikte ze het 'gewoon' door en op een gegeven moment pijpte ze helemaal (ja een keer per jaar ofzo) niet meer en nu doet ze het blijkbaar zo. Whatever works for her.

Volgens mij is het vooral een kwestie van gunnen of ze het wel of niet willen doen.
blablablabla
pi_214199434
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je kan het toch gewoon vies vinden qua smaak en textuur? Stel je merkt tijdens de daad iemand heeft een slechte hygiëne of ruikt niet helemaal fris dan zou ik ook echt niet gaan beffen. Hoe geil ik op dat moment ook ben of hoe knap ze ook mocht zijn.
blablablabla
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 17:54:40 #166
441859 crew  Lenny77
pi_214201362
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij schrijft hier dat het niet zo smerig is, maar dat kan jij toch niet bepalen voor een ander?
Genoeg mensen die graag een uitje eten bij gerechten maar ik kom letterlijk aan het overgeven van de smaak van rauwe ui.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Colorchick zondag 7 juli 2024 @ 18:17:32 #167
382129 crew  Donna
pi_214201711
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Geen idee hoe dat werkt, klinkt wel logisch ergens.

Aan het begin van de relatie slikte ze het 'gewoon' door en op een gegeven moment pijpte ze helemaal (ja een keer per jaar ofzo) niet meer en nu doet ze het blijkbaar zo. Whatever works for her.

Volgens mij is het vooral een kwestie van gunnen of ze het wel of niet willen doen.
Eerlijk? Als het niet zo best smaakt is het idd een kwestie van gunnen en gebeurt het dan ook niet zo vaak.
Als het weinig smaak heeft of neutraal smaakt dan is het sowieso leuk om te doen. :Y
pi_214203570
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Eerlijk? Als het niet zo best smaakt is het idd een kwestie van gunnen en gebeurt het dan ook niet zo vaak.
Als het weinig smaak heeft of neutraal smaakt dan is het sowieso leuk om te doen. :Y
Zitten daar echt zulke grote verschillen in dan qua smaak, en kun je er iets aan doen als man of is het gewoon een kwestie van gezegend zijn met goed zaad in jouw ervaring?

In al mijn relaties heb ik dikwijls het gevoel gehad dat het een kadootje was van haar, als ze je wilde belonen omdat je iets bereikt had met werk of jarig was of zo. Soms met de opmerking er bij dat het zeker geen gewoonte zou worden :') :D
Achievement unlocked, get a blowjob _O-
blablablabla
pi_214205618
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 16:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kan het toch gewoon vies vinden qua smaak en textuur? Stel je merkt tijdens de daad iemand heeft een slechte hygiëne of ruikt niet helemaal fris dan zou ik ook echt niet gaan beffen. Hoe geil ik op dat moment ook ben of hoe knap ze ook mocht zijn.
Slechte hygiëne of iets onder de leden hebben is weer iets anders natuurlijk. Ik heb het uitdrukkelijk over normale omstandigheden.
pi_214205680
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 23:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Slechte hygiëne of iets onder de leden hebben is weer iets anders natuurlijk. Ik heb het uitdrukkelijk over normale omstandigheden.
Ook onder normale omstandigheden werken je zintuigen tijdens de daad gewoon door, waardoor je prima iets ontzettend smerig kunt vinden ondanks dat je botergeil bent en verder totaal niet seksueel geremd of geblokkeerd.
blablablabla
pi_214205683
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 17:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij schrijft hier dat het niet zo smerig is, maar dat kan jij toch niet bepalen voor een ander?
Genoeg mensen die graag een uitje eten bij gerechten maar ik kom letterlijk aan het overgeven van de smaak van rauwe ui.
Mijn vrouw kan ook niet tegen ui. Sterker nog, als ik iets heb gegeten met ui erin ben ik persona non grata.

Maar ze slikt wel. ;)

Laten we nou eerlijk zijn: zo dominant is de smaak van sperma helemaal niet. En de beoordeling van smaak is voor een groot deel ook mentaal. Mijn kinderen eten veel groenten als snack omdat ze daarmee begonnen zijn middels ‘snoepgroente’.

Zo vind ik de smaak van beffen ook lekker omdat het hoort bij seks. Ik zou het als drankje laten staan. Maar omdat het is wat het is vind ik het wel lekker.

Overigens geldt ook hier dat de smaak bepaald niet dominant is. Tenzij er iets aan scheelt, zoals een infectie. Maar dan hoort jouw lichaam ook het signaal te krijgen: gevaar. Immers, jij wil die infectie niet hebben…
pi_214205701
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 23:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook onder normale omstandigheden werken je zintuigen tijdens de daad gewoon door, waardoor je prima iets ontzettend smerig kunt vinden ondanks dat je botergeil bent en verder totaal niet seksueel geremd of geblokkeerd.
In zijn algemeenheid wel. Poepseks bv. Maar ook daar geldt weer dat het lichaam dat beoordeeld als potentieel gevaar.

Dat geldt gewoon niet voor sperma.

Ja, of je moet er allergisch voor zijn ofzo. Kan.
pi_214206270
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 15:58 schreef Luuntje het volgende:
Ik ben het wel ergens eens met @:VEM2012
Ik slikte vroeger ook niet en was dus voorzichtiger tijdens het pijpen, geremder.
Nadat ik het toch gedaan had merkte ik dat ik een stuk ontspannender was en het veel lekkerder vind nu om te pijpen, komt ie dan komt ie.
Maar ben je dan (oh nee, was je dan) met de andere dingen ook geremder (in bed). Dat was de 'stelling' van @VEM2012 .
pi_214206275
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 20:16 schreef Elan het volgende:
Zitten daar echt zulke grote verschillen in dan qua smaak,
Ja, er zit verschil tussen mannen.
Sommige smaken bitter, anderen hebben een opvallende metaalsmaak (let wel, in mijn beleving).
Heb niet heel veel mannen gehad, maar toch wel duidelijke verschillen.

quote:
en kun je er iets aan doen als man of is het gewoon een kwestie van gezegend zijn met goed zaad
Ik heb niet echt een idee wat en of. Maar... een ex dronk heel veel cola en energy drinks, en ik had wel het idee dat zijn sperma wel zoeter was dan anders.

Ik las hier 'ananas', maar ook weer 'nee maakt niets uit' :D
pi_214208009
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 23:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik merk dat vlak voor het orgasme mijn zintuigen scherper worden. Wel eens een. Vrouw gehad die steeds net na het wakker wilde. Gevolg was dat steeds voor het orgasme die ochtend adem rook, dat hielp zeg maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')