Ik heb de plaatjes gezien.quote:
ja, niet zo netjes. of het was iemand die het zo normaal vond dat ie dacht dat het niet nodig was.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er werd niet verwittigd dus was wel een beetje blegh.
Ik waardeer het als een man verwittigd, daar hoeft leiding nemen niet onder te lijden
Een slangenmens zeker?quote:
Wellicht!quote:
Jij blijkbaar niet.quote:
Niet alle vrouwen houden van tropische shakesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heren, veel ananas eten, dan smaakt het zoet.
En vaak komen, niet opsparen, dan krijg je er een zure prop voor.
Sinds wanneer staat afmaken met de mond gelijk aan slikken dan? Kan ook gewoon 'Hawk Tuah' weer worden gedeponeerd zonder dat er iets wordt geslikt.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er is niets kutter dan een pijpbeurt waarna je zegt "ik kom" het ineens afgemaakt wordt met een handjob.
Ik vind het juist lef hebben om het nooit zelf te proeven en het dan wel op andermans smaakpapillen te sproeien.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel lef hebben iig - jezelf proeven![]()
Dat kan ik altijd waarderen van/bij een man!
Het is mij nooit overkomen helaas.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat afmaken met de mond gelijk aan slikken dan? Kan ook gewoon 'Hawk Tuah' weer worden gedeponeerd zonder dat er iets wordt geslikt.
Lef hebben is Nee zeggen als je het niet wilquote:Op maandag 24 juni 2024 14:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind het juist lef hebben om het nooit zelf te proeven en het dan wel op andermans smaakpapillen te sproeien.![]()
Maar ja, ik zal er wel weer niks van snappen omdat ik amper aan toxische mannelijkheid lijd.
Dat mag altijd, en hopelijk wordt het ook altijd gerespecteerdquote:Op maandag 24 juni 2024 16:07 schreef Apoint2 het volgende:
[..]
Lef hebben is Nee zeggen als je het niet wil
Precies.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat afmaken met de mond gelijk aan slikken dan? Kan ook gewoon 'Hawk Tuah' weer worden gedeponeerd zonder dat er iets wordt geslikt.
Het gaat niet zo zeer om het slikken zelf. Maar vrouwen die niet willen slikken zijn enigszins geremd in bed. En dus gewoon minder leuk in bed.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Slikken hoeft van mij ook niet zo maar ik vind hem er uit halen op moment supreme de intensiteit van het orgasme wel wat ondermijnen.
Andersom zou ik ook niet snel stoppen met beffen om het op het allerlaatste moment met de vingers af te maken. Zou ik ook geen vrienden mee maken hier. Een tong/mond is toch net wat sensueler.
Mwa dat seksueel geremde weet ik niet, uiteindelijk lijkt het me ook gewoon een smerige ervaring zo'n plakkaat slijmerig cum die je moet doorslikken. Het hoeft niet eens per se een seksuele context te hebben om dat ranzig te vinden .quote:Op zondag 7 juli 2024 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het slikken zelf. Maar vrouwen die niet willen slikken zijn enigszins geremd in bed. En dus gewoon minder leuk in bed.
Het typische van geilheid is dat je dit soort zaken tijdelijk niet ranzig vindt.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa dat seksueel geremde weet ik niet, uiteindelijk lijkt het me ook gewoon een smerige ervaring zo'n plakkaat slijmerig cum die je moet doorslikken. Het hoeft niet eens per se een seksuele context te hebben om dat ranzig te vinden .
Misschien is een facial voor jou een mooie gulden middenweg dan.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa dat seksueel geremde weet ik niet, uiteindelijk lijkt het me ook gewoon een smerige ervaring zo'n plakkaat slijmerig cum die je moet doorslikken. Het hoeft niet eens per se een seksuele context te hebben om dat ranzig te vinden .
Dat is niet waar. Het plezier en de kwaliteit van seks worden bepaald door veel meer dan alleen specifieke handelingen zoals slikken. Wat voor de ene persoon opwindend is, hoeft dat voor de andere niet te zijn natuurlijk. Dat is volkomen normaal en hoeft echt niet te betekenen dat iemand dan enigszins geremd is in bed.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het slikken zelf. Maar vrouwen die niet willen slikken zijn enigszins geremd in bed. En dus gewoon minder leuk in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |