Het was bij wijze van spreken mijn beste leaves...quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een glas... If only voor een hoop vrouwen hier.
Geld dit niet voor heel veel bij de seks?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 02:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het was bij wijze van spreken mijn beste leaves...
Dat je niet denkt goh wat lekker als bij de maaltijd, maar lekker vind op dat moment van geilheid.
Ze veranderde na drie deciliter in Robocopquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:51 schreef Cockwhale het volgende:
De mijne smaakt naar metaal, blijkbaar, als ik de dame moet geloven die het slikte. Zal wel veel ijzer en zink inzitten.
Als je gewoon gezond bent en gezond eet, schoon van jezelf, etc. Zal het niet zo heel smerig zijn . Zelfde als met zweet. Mijn zweet stinkt amper terwijl de een een uur in de wind stinkt. Dan ben je volgens mij ook gewoon een ongezond persoon. Hun zaad zal ook wel helemaal goor en klonterig zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:31 schreef verbijstering het volgende:
Mijn ervaring is, als man, dat als je een normaal / fatsoenlijk voedingspatroon hebt, geen vrouw hier moeite mee heeft.
[..]
Geld dit niet voor heel veel bij de seks?dat in die ongeremde bui heel veel lekker is maar dat het niet persé in je normale dagelijkse gezinsroutine met de familie erbij hoeft.
Ach....beetje sperma als ontbijt....begin je de dag met genoeg eiwit en proteīnequote:Op vrijdag 24 mei 2024 02:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het was bij wijze van spreken mijn beste leaves...
Dat je niet denkt goh wat lekker als bij de maaltijd, maar lekker vind op dat moment van geilheid.
Elke morgen twee keer klaar gepijpt worden voor een dubbele dosis vind ik dan wel weer teveel van het goede.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]begin je de dag met genoeg eiwit en proteīne
Ik vind het eigenlijk nooit vies. Beetje afhankelijk van de cyclus de ene keer beter dan de ander. Het is niet dat je een drankje met die smaken zal drinken, maar het is ok vind ik. Geilheid kan dan er wel voor zorgen dat je er naar verlangt. Dat is weer iets anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Beffen is ook vies tenzij je heel geil bent
Wat ik bedoel is dat vies en lekker in deze eigenlijk hetzelfde zijn maar het omslaat met de stemming van de waarnemer. Een soort Schrödinger's kat, de geilheid bepaalt wat het is. Even 's ochtends na een broeierige, plakkerige nacht met je droge bek erop duiken kan ook heel lekker zijn, juist omdat je er zo geil voor moet zijn. "Lekker vies" is dan ook niet tegenstrijdig in seks.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nooit vies. Beetje afhankelijk van de cyclus de ene keer beter dan de ander. Het is niet dat je een drankje met die smaken zal drinken, maar het is ok vind ik. Geilheid kan dan er wel voor zorgen dat je er naar verlangt. Dat is weer iets anders.
Het is wat anders als de vrouw in kwestie geen goede hygiëne heeft, of iets onder de leden. Maar dat zie ik een beetje als bedorven voedsel. Dat is ook niet te eten, maar dat ligt niet aan het voedsel.
Euh eerlijk gezegd die zeldzame momenten dat mijn vrouw zegt: hou je bek en bef me, erg opwindend. Dit hoeft geen moment te zijn dat ik geil ben, dat komt vanzelf wel...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat vies en lekker in deze eigenlijk hetzelfde zijn maar het omslaat met de stemming van de waarnemer. Een soort Schrödinger's kat, de geilheid bepaalt wat het is. Even 's ochtends na een broeierige, plakkerige nacht met je droge bek erop duiken kan ook heel lekker zijn, juist omdat je er zo geil voor moet zijn. "Lekker vies" is dan ook niet tegenstrijdig in seks.
Maar als je niet geil bent is het gewoon vies natuurlijk. Ik bef niet zonder stijve, dat is geen principe of zo, het gebeurt gewoon niet. Het is niet een schaal van vies naar lekker of zo waarbij het tot halverwege nog te doen is, het is een omslagpunt.
Ieder zijn ding, en inderdaad, in de juiste stemming kunnen vieze dingen ineens lekker worden en die dat normaal zonder opwinding niet zijn, of zelfs bij normale seksuele opwinding dat niet zijn, en dat maakt het dan weer spannender en wordt je nog geiler van het besef dat je uitzonderlijk geil bent en dat allemaal wil doen. Dan gaat het echt niet meer om de smaak zelf.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:46 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Euh eerlijk gezegd die zeldzame momenten dat mijn vrouw zegt: hou je bek en bef me, erg opwindend. Dit hoeft geen moment te zijn dat ik geil ben, dat komt vanzelf wel...
Maar idd we lezen en doen natuurlijk genoeg dingen in bed die best goor zijn, maar tijdens geilheid wel lekker worden. Beffen, baffen, pijpen, allemaal zaken die bij opwindend een stuk aangenamer worden.
Zo ook de zaken als cuckold, sm ed. Als iemand op mijn werk zegt ik ga je vrouw even neuken, weet ik niet hoever hij komt, terwijl bij de juiste opwinding het best leuk kan zijn.
Daar zou ik zelfs kaak pijn van krijgenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:59 schreef Deshain het volgende:
[..]
Elke morgen twee keer klaar gepijpt worden voor een dubbele dosis vind ik dan wel weer teveel van het goede.
die van mij zuigt me wel elke ochtend af, maar maakt me dan meestal niet klaar. meer gewoon om me wakker en in een goed humeur te krijgen!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:46 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Daar zou ik zelfs kaak pijn van krijgen
Ligt aan de bui.....kan dan best iemand klaar pijpen. Maar geen twee keer achter elkaarquote:Op zondag 26 mei 2024 10:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
die van mij zuigt me wel elke ochtend af, maar maakt me dan meestal niet klaar. meer gewoon om me wakker en in een goed humeur te krijgen!![]()
![]()
Dit mensen, is ware liefdequote:Op zondag 26 mei 2024 10:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
die van mij zuigt me wel elke ochtend af, maar maakt me dan meestal niet klaar. meer gewoon om me wakker en in een goed humeur te krijgen!![]()
![]()
ja, dan weet je dat je echt van een vrouw houdt en zij van jouquote:
Hoezo weet die schlebba hoe metaal smaakt danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:51 schreef Cockwhale het volgende:
De mijne smaakt naar metaal, blijkbaar, als ik de dame moet geloven die het slikte. Zal wel veel ijzer en zink inzitten.
Rare uitspraak?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mijn vriendin zegt op deze vraag : alleen aziatische vrouwen.
Ze is een half bloedje dus dat verklaard wel het een en ander zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |