De hards smolten zowat weg. De mediums deden het veel beter. Dus wellicht dat daar naar gekeken moet worden.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:21 schreef franske19 het volgende:
McLaren ging wel heel erg snel ten opzichte van alle andere teams op het einde. Ongekend hoeveel tijd die hebben gevonden. Misschien dat Red Bull nog wat problemen heeft met de updates en dat het dit weekend daarom niet geweldig was.
De kaken van mohawk liggen al het hele weekend op de vloer.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stroll was wel bizar ver beter dan Alonso ongelofelijk
Snap ook niet wat er met hem of zijn auto aan de hand is.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij valt wel terug in het klassement en ook het constructeurskampioenschap is geen zekerheid als Perez niet beter z'n best gaan doenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Perez presteert naar behoren
Het is knap wat Max doet in de 4e auto van het veld
Potentieel wereldkampioen hequote:Op zondag 19 mei 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Windowlicker destroyed ALO, ALO must be injured/sickquote:Op zondag 19 mei 2024 17:39 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De kaken van mohawk liggen al het hele weekend op de vloer.
Lando staat nu 2de, Perez 3de, maar Lec staat er net achter op p4quote:Op zondag 19 mei 2024 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij valt wel terug in het klassement en ook het constructeurskampioenschap is geen zekerheid als Perez niet beter z'n best gaan doen
ftfyquote:Op zondag 19 mei 2024 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Leclerc staat nu 2de, Perez 3de, maar Lando staat er net achter op p4
Max toch al weer bijna 50 punten losquote:Op zondag 19 mei 2024 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ftfy
Verstappen 161
Leclerc 113
Perez 107
Norris 101
Ik vrees alleen dat de nummers 6 en lager dit keer niet zo vaak punten af gaan snoepen van de tweede derde en vierde.. dus zal het moeilijker voor RBR zijn om alleen aan Max zijn punten genoeg te hebben.quote:
Ja Mercedes en Aston Martin zijn niet heel erg denderend bezigquote:Op zondag 19 mei 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat de nummers 6 en lager dit keer niet zo vaak punten af gaan snoepen van de tweede derde en vierde.. dus zal het moeilijker voor RBR zijn om alleen aan Max zijn punten genoeg te hebben.
Weer een van die wedstrijden voor Stroll, 10% van de races doet die het hartstikke goed, alleen jammer dat de overige 90% zo slecht is.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Stroll het goed doet word hij 9e? Dat is toch eigenlijk helemaal niet goed? Het is het minimum voor een top 5 team, lijkt mij.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weer een van die wedstrijden voor Stroll, 10% van de races doet die het hartstikke goed, alleen jammer dat de overige 90% zo slecht is.
Bovendien op 80 seconden, als dat als goed gezien word gaat de rest van het jaar dramatisch zijn voor AM.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als Stroll het goed doet word hij 9e? Dat is toch eigenlijk helemaal niet goed? Het is het minimum voor een top 5 team, lijkt mij.
Dit weekend waren ze tot nog toe hoogstens het zesde team. Ik bedoel het ook enkel in de context van dit weekend waarin de Aston helemaal niets was en dan is die uiteindelijk toch nog best of the rest, dan heb je gewoon een goede race.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als Stroll het goed doet word hij 9e? Dat is toch eigenlijk helemaal niet goed? Het is het minimum voor een top 5 team, lijkt mij.
Als Alonso 19e wordt in dezelfde race en Stroll met een alternatieve strategie het tot P9 schopt vanaf 13 is dat best DIKKE prima!quote:Op zondag 19 mei 2024 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:1. Max Verstappen 1:25:25.252
Eens, zou wel een afgang zijn als ze de constructeurtitel niet pakken omdat Checo z'n piek alweer voorbij is. Al moet ik wel zeggen dat Piastri me over een hele race ook wat tegenvalt, daar had ik op het gebied van bandenmanagement inmiddels ook wel wat meer van verwacht.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat de nummers 6 en lager dit keer niet zo vaak punten af gaan snoepen van de tweede derde en vierde.. dus zal het moeilijker voor RBR zijn om alleen aan Max zijn punten genoeg te hebben.
Die zat twee keer vast achter een Ferrari en het is onmogelijk inhalen dus die heeft hem gewoon rustig uitgereden heb ik het ideequote:Op maandag 20 mei 2024 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, zou wel een afgang zijn als ze de constructeurtitel niet pakken omdat Checo z'n piek alweer voorbij is. Al moet ik wel zeggen dat Piastri me over een hele race ook wat tegenvalt, daar had ik op het gebied van bandenmanagement inmiddels ook wel wat meer van verwacht.
Dit soort dingen zie je wel vaker. Altijd Sky wat opeens de interview verder doet of andere bronnen wegstuurt.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Haha viaplay werd door een beveiliger weggetrokken tijdens het interviewen van Max op de grid
Deze heb ik inderdaad gemist. Het gebeurde 10 minuten voor de start.
[ twitter ]
in dit geval had viaplay niet de juiste toegangspas mee,quote:Op maandag 20 mei 2024 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit soort dingen zie je wel vaker. Altijd Sky wat opeens de interview verder doet of andere bronnen wegstuurt.
Ik ben ook niet Checo's grootste fan en draag Yuki een warm hart toe, maar wat dit notoire #CultLH-lid ervan denkt, boeit me werkelijk geen zak.quote:
volgens Chiel zelf was het de witte lijn op de grid die hij over ging. dat mag Chiel niet, en Sky wel. Sky maakt veel meer over naar FIA dan Viaplay.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dit geval had viaplay niet de juiste toegangspas mee,
hierdoor had hij al niet eens zo ver mogen komen, echter mensen die hem kenden hebben hem wat verder door laten lopen. maar ja... zonder die juiste pas kom je op een gegeven moment toch met een probleem te zitten
ViaPlay schijnt dit jaar, voor in ieder geval bepaalde momenten, niet meer te hebben betaald voor grid toegang.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit soort dingen zie je wel vaker. Altijd Sky wat opeens de interview verder doet of andere bronnen wegstuurt.
yup, het roze strookje. Rachel heeft die wel om en Chiel niet.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ViaPlay schijnt dit jaar, voor in ieder geval bepaalde momenten, niet meer betaald te hebben voor grid toegang.
Dat is ook waar Rachel Brooks naar refereert als ze tegen Max zegt dat Chiel van Koldenhoven een 'grid sticker' mist.
In ieder geval minder fouten maken.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat streetking Perez gaat shinen in Monaco?
Zou kunnen maar het verschil met Norris over een raceafstand is (nog) te groot terwijl hij over 1 rondje minimaal net zo goed is.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die zat twee keer vast achter een Ferrari en het is onmogelijk inhalen dus die heeft hem gewoon rustig uitgereden heb ik het idee
Ze dachten vorig jaar op de goede weg te zijn maar helaas heeft die Fallows die van Red Bull kwam toch wat te weinig gestolen.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
[Piergiuseppe Donadoni] Alonso and Aston Martin used the GP as a test, with a stint on each compound. Data collection to understand why the new package is not what the technicians expected. Fernando and especially Lawrence Stroll are starting to lose patience.
^Dit zou eea verklaren omtrent Alonso z'n opvallend gebrek aan snelheid dit weekend.
Zeker knap, al geloof ik ook niet zo dat Norris er ooit voorbij was gekomen.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:31 schreef ZaZoe het volgende:
Max was gister weer eens Schumacheriaans, hoe hij deze eruit wist te slepen, hulde
Nee dat geloof ik ook niet, zijn bandjes gingen op het laatst ook naar de gallemiezenquote:Op maandag 20 mei 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker knap, al geloof ik ook niet zo dat Norris er ooit voorbij was gekomen.
Maar toch een reageren.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben ook niet Checo's grootste fan en draag Yuki een warm hart toe, maar wat dit notoire #CultLH-lid ervan denkt, boeit me werkelijk geen zak.
Integendeel, ze werden te koud en Max kreeg ze niet meer op temperatuur.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De hards smolten zowat weg. De mediums deden het veel beter. Dus wellicht dat daar naar gekeken moet worden.
Voor de goede orde, ik had het over dat Twitter-account, he?quote:
De overwinning werd mede mogelijk gemaakt door Nico Hulkenberg. Dat was een beste tow in de kwalificatie.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:47 schreef Managarm het volgende:
Voorlopig heeft Max weer een race gewonnen, we gaan het de komende race weer zien. Nou ja, race, het is Monaco.
Wordt wel een interessante zaterdag.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:47 schreef Managarm het volgende:
Voorlopig heeft Max weer een race gewonnen, we gaan het de komende race weer zien. Nou ja, race, het is Monaco.
Dat schijnt achteraf wel mee te vallen, hij was helemaal niet zoveel sneller in dat gedeelte.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De overwinning werd mede mogelijk gemaakt door Nico Hulkenberg. Dat was een beste tow in de kwalificatie.
De data die een kennis van mij heeft uitgeplozen gaf Max een voordeel van de tow van 0.15 en een daaropvolgend verlies in de volgende bocht van 0.20 vermoedelijk omdat hij te veel snelheid meenam in die bocht van de tow.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De overwinning werd mede mogelijk gemaakt door Nico Hulkenberg. Dat was een beste tow in de kwalificatie.
Mag eerst wel eens weer fatsoenlijk gaan kwalificeren dan.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat streetking Perez gaat shinen in Monaco?
Dat is wel een vereiste in Monaco.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mag eerst wel eens weer fatsoenlijk gaan kwalificeren dan.
McLaren en Ferrari had elkaar ook gewoon moeten towen. Eigenlijk onbegrijpelijk dat ze die kans laten liggenquote:Op maandag 20 mei 2024 11:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou nee, dat is totaal niet onbegrijpelijk omdat die twee concurrenten van elkaar zijn.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
McLaren en Ferrari had elkaar ook gewoon moeten towen. Eigenlijk onbegrijpelijk dat ze die kans laten liggen
quote:Op maandag 20 mei 2024 13:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou nee, dat is totaal niet onbegrijpelijk omdat die twee concurrenten van elkaar zijn.
Hulkenberg en Verstappen was ook puur toeval maar wel netjes van Hulkenberg dat hij bewezen dienst meteen terugbetaalde.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou nee, dat is totaal niet onbegrijpelijk omdat die twee concurrenten van elkaar zijn.
💩💩quote:Op maandag 20 mei 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat schijnen mensen te doen op een forum
Ja, maar niet van de F1quote:
Jep, volgens mij tot 1 of 2 jaar geleden.quote:
Jammer dat Jack Plooij dit nooit overkwam.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Haha viaplay werd door een beveiliger weggetrokken tijdens het interviewen van Max op de grid
Deze heb ik inderdaad gemist. Het gebeurde 10 minuten voor de start.
[ twitter ]
Die was wel professioneelquote:Op maandag 20 mei 2024 17:18 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Jammer dat Jack Plooij dit nooit overkwam.
jij begrijpt F1 nog steeds niet na al die jaren....quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
McLaren en Ferrari had elkaar ook gewoon moeten towen. Eigenlijk onbegrijpelijk dat ze die kans laten liggen
Blijkbaar wel want als ze mijn idee hadden uitgevoerd hadden ze pole gehadquote:Op maandag 20 mei 2024 18:31 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
jij begrijpt F1 nog steeds niet na al die jaren....
Hoe kunnen "Ze" pole hebben? Het is geen gedeelde positie, dacht ik.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want als ze mijn idee hadden uitgevoerd hadden ze pole gehad
Ik bedoelde niet Ferrari aan McLaren natuurlijk. Ik bedoelde Sainz aan leclerc (of omgedraaid of allebei) en Norris aan Piastri er cetera. Zij hebben namelijk meestal beide rijders in q3 en perez valt er vaak buiten. Als ze nu gewoon teamwork gebruiken kunnen ze echt als beest uit die kwali komen.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe kunnen "Ze" pole hebben? Het is geen gedeelde positie, dacht ik.
Een van de twee had dan verloren, lijkt mij, en aangezien ze concurrenten zijn zit geen van beiden daar op te wachten
Dan moet een van de twee zijn eigen positie opgeven, he? Da's niet zo slim dus. Sorry maar ik snap wel dat je hier een leuke discussie van wil maken maar het is allemaal weinig doordacht.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet Ferrari aan McLaren natuurlijk. Ik bedoelde Sainz aan leclerc (of omgedraaid of allebei) en Norris aan Piastri er cetera. Zij hebben namelijk meestal beide rijders in q3 en perez valt er vaak buiten. Als ze nu gewoon teamwork gebruiken kunnen ze echt als beest uit die kwali komen.
Met twee runs en met ieder een keertje slipstream geven creëer je gelijke kansen voor beide rijdersquote:Op maandag 20 mei 2024 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet een van de twee zijn eigen positie opgeven, he? Da's niet zo slim dus. Sorry maar ik snap wel dat je hier een leuke discussie van wil maken maar het is allemaal weinig doordacht.
Speelt ook nog eens mee dat McLaren beide Ferrari's voor bleef, het was de penalty die de boel voor McLaren een beetje verziekte en dat was de schuld van de pitwall.
Niemand met een beetje verstand zag dat gebeuren, sorry dat ik het zo uitdruk.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
Max zie ik nu niet zo snel naar Mercedes gaan.
oopsquote:Op maandag 20 mei 2024 20:10 schreef Jane het volgende:
Het verhaal van hoe Max' sim rig in Imola kwam.
[ x ]
De coureur wiens koffieapparaat de stoppen deed doorslaan was blijkbaar Bottas.
Kan niet anders want Bottas moest koffie halen bij Williams.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:10 schreef Jane het volgende:
[ x ]
Dat was ook de reden dat Bottas bij Williams op bezoek was. Hij kwam koffie halenquote:Op maandag 20 mei 2024 20:10 schreef Jane het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |