Sowieso, hoe mentaal beperkt ben je als je een tegenstander 'de vijand' noemt. Wat een kleuter gedrag.quote:
In het jeugdjournaal notabene. Goed voorbeeldquote:Op zondag 19 mei 2024 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso, hoe mentaal beperkt ben je als je een tegenstander 'de vijand' noemt. Wat een kleuter gedrag.
Ik vind het wel mooi, laat toch zien dat je ook als verstandelijk beperkte het kan schoppen tot spits van Ajax en het NL elftal.quote:
9 wedstrijden (7 keer verlies, 2 keer gelijk) achter elkaar niet van het grote arrogante PSV kunnen winnen gaat op een gegeven moment pijn doen.quote:
“Ook arrogant”, zei ie dat nu?quote:
Viesdikke supporter denkt dat hij de club is. Legt de lat hoog voor zichzelf met een bmi van 40-45quote:Ja, dan ben ik vervelend. Ik leg de lat hoog voor mezelf, dat doe ik ook voor de spelers.”
Vind het ook terecht.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:38 schreef RipCity het volgende:
Haha die dikke psv fan met camera die xavi even toespreekt(terecht wel)
https://www.psvinside.nl/(...)at-je-bent-snotneus/
quote:
Tjaquote:”Hoeveel ikzelf waard ben? Na het EK, tachtig miljoen.” De 22-jarige aanvaller kijkt de journalist met een stalen gezicht aan. De Amsterdammer noemt vervolgens Real Madrid, Arsenal en Manchester United als clubs waar hij in de toekomst zou willen spelen. De huidige transferwaarde van Brian Brobbey ligt tussen ¤14.4M en ¤24M.
Kan die er misschien nog onderdoor gerold worden als ze hem terug de zee in duwen.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Viesdikke supporter denkt dat hij de club is. Legt de lat hoog voor zichzelf met een bmi van 40-45
Sowww shots firedquote:Op dinsdag 21 mei 2024 00:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan die er misschien nog onderdoor gerold worden als ze hem terug de zee in duwen.
Buiten Brabant om geeft ook niemand ook maar iets om psv dus snap Brobbey wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:54 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ramalho geeft het juiste voorbeeld,, lachen om die amateurs..
Bijzonder dat iemand buiten Brabant dan in het PSV topic komt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buiten Brabant om geeft ook niemand ook maar iets om psv dus snap Brobbey wel.
Dat hebben we weer afgelopen seizoen weer gemerkt iddquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buiten Brabant om geeft ook niemand ook maar iets om psv dus snap Brobbey wel.
Dit is dus die arrogantie.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzonder dat iemand buiten Brabant dan in het PSV topic komt.
Bovendien geeft hij er dus zelf juist wel iets om. Ofwel, je lult jezelf behoorlijk klem met je poging tot comeback.
En tegelijkertijd huil je dat PSV niet genoeg aandacht krijgt van de randstadmedia.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat hebben we weer afgelopen seizoen weer gemerkt iddLieten ze buiten brabant (voornamelijk de randstadmedia) PSV maar eens met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |