Lekker doorgaan met Obispo en Ramalhoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:07 schreef ISVV het volgende:
Willen ze nou echt Obispo gaan verlengen? Verkoop die vent gewoon
Dat is het Brands-effect denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:07 schreef ISVV het volgende:
Willen ze nou echt Obispo gaan verlengen? Verkoop die vent gewoon
Die staan al 50 jaar in de schaduw van PSVquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We zijn Feyenoord voorbij. Op alle fronten.
Komt ie doen dan?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Cocu in gesprek met PSV.
Zijn jullie blij met een terugkeer?
Jeugdquote:
Woont 500 meter van het stadion dus als er eens iets is kan hij mooi bijspringen. Bijvoorbeeld lampje kapot in de gang van het kantorencomplex. Waterleiding defect. Ideaal.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Cocu in gesprek met PSV.
Zijn jullie blij met een terugkeer?
Who cares. Als we maar kampioen worre moat. Stukje Appie.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik had toch iets meer reuring onder de PSV supporters verwacht. Een ex-hoofdcoach dat vrij snel terug keert als hoofd opleidingen. Maar jullie houden jullie schouders op en praten er niet over. Opmerkelijk.
Reuring omdat een clublegende hoofd opleidingen wordt, waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik had toch iets meer reuring onder de PSV supporters verwacht. Een ex-hoofdcoach dat vrij snel terug keert als hoofd opleidingen. Maar jullie houden jullie schouders op en praten er niet over. Opmerkelijk.
Te licht bevonden als hoofdcoach bij clubs waar hij onvoldoende krediet heeft. Kan gebeuren. Bij psv deed ie het wel oké, wat dus wellicht ook betekent dat er wat meer uit die groep te halen was geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Dit. Was te verwachten dat hij een keer terug zou keren en dat dat niet als coach zou zijn. Logische keuze in een logische rol.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Reuring omdat een clublegende hoofd opleidingen wordt, waarom in godsnaam?
De Boer en Cocu geweldige voetballers. Toen hij nog speelde was groot fan van de Boer. Cocu eigenlijk later pas echt gaan waarderen. Komt ook door hun of zijn persoonlijkheid. Weinig uitstraling. Als voetballer kom je daar mee weg. Maar als topcoach is het toch wel iets dat meespeelt. Daarom wordt Michels te veel toegeschreven en Kees Rijvers te weinig. Als je hun palmares en/of waarde voor het voetbal vergelijkt, scoort Rijvers veel hoger.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te licht bevonden als hoofdcoach bij clubs waar hij onvoldoende krediet heeft. Kan gebeuren. Bij psv deed ie het wel oké, wat dus wellicht ook betekent dat er wat meer uit die groep te halen was geweest.
Zo zou men bij Ajax ongetwijfeld ook over Drank de Boer denken.
Prima rol voor hem ook denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |