Erg mooi.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:03 schreef De_Pel het volgende:
Gefeliciteerd jongons, de Nederlandse Kroos is in de wachtkamer gezet bij Real en zal naar verwachting nog volgend seizoen gewoon in Eindhoven spelen.
26 jaar en 1 echt goed seizoen gedraaid. Laten we eerlijk je moest gewoon cashen en Koeman heeft nu alles verneukt. Want de kant dat die weer zo'n seizoen draait is nihil. In alles lijkt dit op een Jorgensen scenario.quote:
Overdrijven is ook een vak natuurlijk. Ik zie Veerman bij PSV met Schouten naast zich op het middenveld gewoon nog zo’n seizoen draaien hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
26 jaar en 1 echt goed seizoen gedraaid. Laten we eerlijk je moest gewoon cashen en Koeman heeft nu alles verneukt. Want de kant dat die weer zo'n seizoen draait is nihil. In alles lijkt dit op een Jorgensen scenario.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
In alles lijkt dit op een Jorgensen scenario.
Schouten idd net zo. Bijna 28 en deed het leuk in een competitie waarin De Roon één van de betere was. En ze schaalden De Roon zelfs hoger in dan Schouten. Zegt helaas heel veel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak natuurlijk. Ik zie Veerman bij PSV met Schouten naast zich op het middenveld gewoon nog zo’n seizoen draaien hoor.
Veerman en Schouten nog een seizoen is gewoon dikke prima. Twee gelukkige wedstrijden in de CL kan 1 kutwedstrijd op het EK wel wegpoetsen. En de echte cashcow Bakayoko zal dat financiële deel wel opvangen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
26 jaar en 1 echt goed seizoen gedraaid. Laten we eerlijk je moest gewoon cashen en Koeman heeft nu alles verneukt. Want de kant dat die weer zo'n seizoen draait is nihil. In alles lijkt dit op een Jorgensen scenario.
Zo'n seizoen als het afgelopen draait PSV nooit meer, tenminste statistisch gezien lijkt me dat heel moeilijk, maar Veerman is voor de eredivisie gewoon een topspeler.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak natuurlijk. Ik zie Veerman bij PSV met Schouten naast zich op het middenveld gewoon nog zo’n seizoen draaien hoor.
De tering wat slecht dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De tering wat slecht dit.Niet zo jaloers man , Feyenoord kennen ze waarschijnlijk niet eens in BraziliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV 🤝 Brazilquote:David Luiz: "As a young boy I followed PSV closely. You don't want to know how many hours I sat in front of the television. Thanks to Ronaldo and Romário they are a big name in Brazil."
TS trekt zich nog steeds iedere avond af op morbide obesitas Ronaldoquote:
Die de Roon is een leuke speler als je wind mee hebt jongens !!quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten idd net zo. Bijna 28 en deed het leuk in een competitie waarin De Roon één van de betere was. En ze schaalden De Roon zelfs hoger in dan Schouten. Zegt helaas heel veel.
Het meeste recente wonderkind van deze Portugese kolonie is nog steeds Neymar. Die mislukkeling die eigenlijk nooit echt wat gewonnen heeftquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet zo jaloers man , Feyenoord kennen ze waarschijnlijk niet eens in Brazilië
[..]
PSV 🤝 Brazil
En terecht. Clublegende.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
TS trekt zich nog steeds iedere avond af op morbide obesitas Ronaldo
En Eredivisie legende. Ik kan geen 5 grotere spelers noemen die in hun carrière in de Eredivisie hebben gespeeld.quote:
Wat een god, jammer van z'n blessures en WK98 ging het ook niet helemaal lekker door wat relatieproblemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 06:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Eredivisie legende. Ik kan geen 5 grotere spelers noemen die in hun carrière in de Eredivisie hebben gespeeld.
Dat we na Romario iemand konden vinden die nog beter was. Bizar gewoon, alleen inderdaad zijn fysiek. Misschien als hij net zo weinig had gedaan als Romario dat hij dan wat minder blessures had gekregenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een god, jammer van z'n blessures en WK98 ging het ook niet helemaal lekker door wat relatieproblemen.
Twee geweldenaren die ze in het buitenland amper kennen, vd Kuijlen en v Beveren. Dat is dan ook weer de mentaliteit. Verder Nilis, die op z'n plek was. Dit bedoel ik niet negatief.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat we na Romario iemand konden vinden die nog beter was. Bizar gewoon, alleen inderdaad zijn fysiek. Misschien als hij net zo weinig had gedaan als Romario dat hij dan wat minder blessures had gekregen
Zou kunnen maar hij had ook ontiegelijk veel kracht en explosiviteit, helaas konden de pezen dat niet altijd niet aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat we na Romario iemand konden vinden die nog beter was. Bizar gewoon, alleen inderdaad zijn fysiek. Misschien als hij net zo weinig had gedaan als Romario dat hij dan wat minder blessures had gekregen
R9 zei in een interview dat Nilis de beste speler was waar ie ooit mee gespeeld heeft. Interviewer in kwestie had nog nooit van Nilis gehoord.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee geweldenaren die ze in het buitenland amper kennen, vd Kuijlen en v Beveren. Dat is dan ook weer de mentaliteit. Verder Nilis, die op z'n plek was. Dit bedoel ik niet negatief.
Dat bedoel ik. Maar dat was misschien een Engelsman. Die kenden Gullit niet toen ie Europees voetballer van het jaar werd in 87. Nilis trouwens Nederlands voetballer vh jaar in 1995 toen Ajax alles won.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
R9 zei in een interview dat Nilis de beste speler was waar ie ooit mee gespeeld heeft. Interviewer in kwestie had nog nooit van Nilis gehoord.
Nilis was ook een halve god. Onwaarschijnlijk goede speler, zo zonde dat die carrière zo abrupt werd afgekapt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
R9 zei in een interview dat Nilis de beste speler was waar ie ooit mee gespeeld heeft. Interviewer in kwestie had nog nooit van Nilis gehoord.
Topsalaris en meerdere tientallen percentages doorverkoop voor een speler die er nog tot volgend jaar uitligt en daarna nog maar moet zien hoe die terugkeert.quote:
Je had ook 10 miljoen af kunnen tikken na dit seizoen, dus dat salaris nemen we wel op de koop toe.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Topsalaris en meerdere tientallen percentages doorverkoop voor een speler die er nog tot volgend jaar uitligt en daarna nog maar moet zien hoe die terugkeert.
Wat is het salaris en doorverkooppercentage dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Topsalaris en meerdere tientallen percentages doorverkoop voor een speler die er nog tot volgend jaar uitligt en daarna nog maar moet zien hoe die terugkeert.
0 euro voor iemand die eigenlijk instant 1 van de beste rechtsbacks van de eredivisie was is een aardige topdeal lijkt me. Gokje kan je wel wagenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uitstekende deal dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heftigquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
De social media manager moet trouwens ontslagen worden, wat een kansloos iets is dat zeg. Na dat debiele #TheGuusWay #TheSavioWay etc. heeft diegene nu besloten dat, naar ik aanneem, de nieuwe slogan voor aankopen dit jaar #Creating'naam'Together gaat worden.
#CreatingSerginoTogether
Ik snap dat je er met Ajax tegenwoordig aan gewend bent, maar ik sta liever niet voor lul in de voetbalwereld en zou graag een serieuze club zijn.quote:
Vies boos wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap dat je er met Ajax tegenwoordig aan gewend bent, maar ik sta liever niet voor lul in de voetbalwereld en zou graag een serieuze club zijn.
Nou ja, ik zal er natuurlijk niet minder van slapen als je daar op doelt. Maar ik vind het wel jammer dat een club van meer dan een eeuw oud zich verlaagd tot dit soort kekke teksten om de 12-jarige Tiktok generatie aan te spreken eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vies boos wel.
Maar maak jij je nu echt druk om wat er onder een tweetje staat?
Denk dat jij ook niet echt de doelgroep bent. Bovendien ben jij al supporter jou hoeven ze niet meer te overtuigen om boeren, boeren, boeren te roepen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal er natuurlijk niet minder van slapen als je daar op doelt. Maar ik vind het wel jammer dat een club van meer dan een eeuw oud zich verlaagd tot dit soort kekke teksten om de 12-jarige Tiktok generatie aan te spreken eigenlijk.
Stagiaires van amper 20 jaar die hele dag met telefoontje over het veld rondrennen. Sinds 2/3 jaar geleden is het hard achteruit gegaan. PSV Media is geen schim van vroeger.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
De social media manager moet trouwens ontslagen worden, wat een kansloos iets is dat zeg. Na dat debiele #TheGuusWay #TheSavioWay etc. heeft diegene nu besloten dat, naar ik aanneem, de nieuwe slogan voor aankopen dit jaar #Creating'naam'Together gaat worden.
#CreatingSerginoTogether
Thanks for the feedback RipCity🫶 always appreciate this kind of feedback, helps us growing📈 #CreatingPSVsocialstogether #🔜🔝quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stagiaires van amper 20 jaar die hele dag met telefoontje over het veld rondrennen. Sinds 2/3 jaar geleden is het hard achteruit gegaan. PSV Media is geen schim van vroeger.
Stoor me er ook aan hoor. Ik ben ook niet de doelgroep, ik volg PSV wel op Instagram omdat ik het belangrijkste nieuws en wat inside-beelden mee wil krijgen. Maar op een wedstrijddag van PSV - Almere City krijg ik pijn in m'n duim omdat je door al die stories kan gaan banjeren, waarbij iedere speler de stagiair een boks geeft. Beetje vermoeiend wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal er natuurlijk niet minder van slapen als je daar op doelt. Maar ik vind het wel jammer dat een club van meer dan een eeuw oud zich verlaagd tot dit soort kekke teksten om de 12-jarige Tiktok generatie aan te spreken eigenlijk.
En uiteraard alles in het engels. Lekker hip.quote:Op zondag 30 juni 2024 00:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Stoor me er ook aan hoor. Ik ben ook niet de doelgroep, ik volg PSV wel op Instagram omdat ik het belangrijkste nieuws en wat inside-beelden mee wil krijgen. Maar op een wedstrijddag van PSV - Almere City krijg ik pijn in m'n duim omdat je door al die stories kan gaan banjeren, waarbij iedere speler de stagiair een boks geeft. Beetje vermoeiend wel.
Als zijn ouders nou dat tweetje hadden verstuurd, bij voorkeur met wat beelden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
#CreatingSerginoTogether
Als de boel fysiek in orde blijft maak ik me geen zorgen over hoe hij terugkeert. De man heeft duidelijk een ontzettende drive en is nog jong genoeg om er een jaar uit te liggen en daarna op niveau terug te keren.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Social mediaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
#CreatingSerginoTogether
Dat weten we volgend jaar zomer, transfersom verdisconteerd in z'n salaris (of tekengeld) en dan zien hoe hij er fysiek uitkomt.quote:
Wat Litmanen al terecht zegt: jij bent de doelgroep niet. Denk je nou echt dat die gasten niet even wat research doen voordat ze zulke dingen online zetten? Blijkbaar is dit de taal/manier waarop ze de meeste mensen bereiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stagiaires van amper 20 jaar die hele dag met telefoontje over het veld rondrennen. Sinds 2/3 jaar geleden is het hard achteruit gegaan. PSV Media is geen schim van vroeger.
Welke gevolgen dan precies? Volgens mij was hij het afgelopen seizoen voor Eredivisie (en PSV) begrippen gewoon buitencategorie, dan hoort daar ook een dergelijk salaris bij. Ik snap deze transfer wel.. elke vervanger zou hoe dan ook een stuk minder zijn geweest. Zelfs een Dest op 80% is nog buitencategorie ED.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weten we volgend jaar zomer, transfersom verdisconteerd in z'n salaris (of tekengeld) en dan zien hoe hij er fysiek uitkomt.
Hij wordt wel 1 van de grootverdieners bij PSV en dat heeft altijd weer gevolgen voor de rest van de selectie.
Als je een speler op krukken een grootverdiener maakt zal iedereen die in de kleedkamer naar z'n eigen salarisstrook kijkt dat natuurlijk prima vinden en dan vooral de jongens die op het punt staan eventueel te verlengen.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welke gevolgen dan precies? Volgens mij was hij het afgelopen seizoen voor Eredivisie (en PSV) begrippen gewoon buitencategorie, dan hoort daar ook een dergelijk salaris bij. Ik snap deze transfer wel.. elke vervanger zou hoe dan ook een stuk minder zijn geweest. Zelfs een Dest op 80% is nog buitencategorie ED.
Ik neem aan dat die gewoon een vergelijkbaar salaris heeft als die al had. En de spelers die er al zijn zien hem echt niet als een nieuwe speler.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je een speler op krukken een grootverdiener maakt zal iedereen die in de kleedkamer naar z'n eigen salarisstrook kijkt dat natuurlijk prima vinden en dan vooral de jongens die op het punt staan eventueel te verlengen.
Dat Dest een aanwinst was staat buiten kijf met de nadruk op was, maar of hij dat weer gaat zijn is natuurlijk afwachten en dat van die 80% slaat echt nergens op, net als je opmerking dat het allemaal geen gevolgen heeft iemand zonder inbreng grootverdiener maken.
Dat was huur, dat is een hele andere situatie.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die gewoon een vergelijkbaar salaris heeft als die al had. En de spelers die er al zijn zien hem echt niet als een nieuwe speler.
Wellicht hebben ze een deel van het geld wat ze achter hebben gehouden uitbetaald als tekengeld om zijn salaris te drukken. Weet jij (of ik) veel. Uiteindelijk is het vooral hopen als supporter van de concurrent dat er onrust ontstaat. Maar die verhalen hoor je echt zo goed als nooit.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was huur, dat is een hele andere situatie.
Het gaat ook niet om onrust maar om je salarishuis, daar is Barcelona aan kapot gegaan, al was dat ook wel extreem.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze een deel van het geld wat ze achter hebben gehouden uitbetaald als tekengeld om zijn salaris te drukken. Weet jij (of ik) veel. Uiteindelijk is het vooral hopen als supporter van de concurrent dat er onrust ontstaat. Maar die verhalen hoor je echt zo goed als nooit.
Zal hij meer of minder pakken dan Henderson denk je?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om onrust maar om je salarishuis, daar is Barcelona aan kapot gegaan, al was dat ook wel extreem.
Beetje hetzelfde denk ik en dat is bij PSV best wel veel.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal hij meer of minder pakken dan Henderson denk je?
Lijkt me wel een verantwoorde gok eigenlijk. Kan op beide kanten prima uit de voeten, genoeg restwaarde en speelde de eredivisie redelijk op een hoopje al was dat meer als buitenspeler in hoe Bosz speelt.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde denk ik en dat is bij PSV best wel veel.
Ik zeg toch ook dat het goed uit kan pakken maar een goeie deal is het nu alleen voor Dest, of dat het ook voor PSV wordt weten we volgend jaar zomer zo'n beetje.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel een verantwoorde gok eigenlijk. Kan op beide kanten prima uit de voeten, genoeg restwaarde en speelde de eredivisie redelijk op een hoopje al was dat meer als buitenspeler in hoe Bosz speelt.
Je valt nu vooral over zijn (zware) blessure. Uiteindelijk heb je hem gewoon gratis en geloof ik ook niet dat die ooit zou komen tegen een lager salaris. Het blijft Dest.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het goed uit kan pakken maar een goeie deal is het nu alleen voor Dest, of dat het ook voor PSV wordt weten we volgend jaar zomer zo'n beetje.
Driouech, leuk straatvoetballertje voor Excelsior of Heracles maar geen basismateriaal voor PSV natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Driouech en Flamingo is allemaal leuk en aardig, maar ik hoop toch wel dat we nog serieuze versterkingen, vooral wederom achterin, gaan zien.
Veel zal ook afhangen van of Veerman, Schouten en/of Bakayoko blijven. Anders moeten daar ook betere spelers dan die in bij de subtop of een degradant in de Eredivisie spelen voor komen lijkt mij.
Who cares, geld zat. En anders verkopen we weer parkeerplaatsen aan de gemeente (lol).quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:59 schreef tja77 het volgende:
Das een flinke smak geld, wordt het een gevalletje Ramselaar of meer Strootman/Mertens?
Samen 1 miljard euroquote:Op maandag 8 juli 2024 15:30 schreef PSVCL het volgende:
Vreemde hashtag weer![]()
Driouech (22)
Flamingo (21)
Dest (23)
Tillman (22)
Saibari (23)
Babadi (19)
Land (18)
Pepi (21)
Bakayoko (21)
| Forum Opties | |
|---|---|