Ik hoor het Joost zingen,quote:
Geen nood om op de man te spelen denk ikquote:
Welkom in Imola, blijf hier tot ik doodga, Imolala, Imolalaquote:Op zondag 19 mei 2024 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoor het Joost zingen,
DAT DOET IE GOED HE
Lando is nu al de goat?quote:
Dat was mijn idee ook.quote:
duh waarom zou hij? als je de P1 kan pakken dan moet je dat doen ook.quote:
GOTR danquote:
Motor ff wat hoger gezetquote:
Oververhit waarschijnlijkquote:
Dit ja.quote:
ja ze zijn er zo mee aan het kwijlen dat ze alle inhaalacties laten zien dus blijkbaar moest deze op groot beeldquote:
die snap ik ook nietquote:Op zondag 19 mei 2024 16:26 schreef SiGNe het volgende:
HUH? Leclerc wil pitten voor de snelste ronde maar dan verliest hij de P3???
Mensen die onder veel mentale druk staan maken niet altijd logische keuzesquote:Op zondag 19 mei 2024 16:26 schreef SiGNe het volgende:
HUH? Leclerc wil pitten voor de snelste ronde maar dan verliest hij de P3???
jaws mag ookquote:Op zondag 19 mei 2024 16:26 schreef Sabata het volgende:
passend dreigmuziekje voor de komende ronden
ja dan kom je met drs alleen maar dichterbij en niet er voorbijquote:Op zondag 19 mei 2024 16:27 schreef Perox het volgende:
Je moet op 0,5 of minder zitten anders heb het geen zin.
63quote:Op zondag 19 mei 2024 16:29 schreef wdn het volgende:
dit is veel te spannend voor een race waar het tot rondje 64 er niks gebeurd
mag ook wel eens keerquote:
deze teammeetings van beide teams gaan zwaar zijnquote:
We moeten niet vergeten dat Max ook weinig slaap heeft gehad he... Dat zijn ook .5 seconden op de finishquote:
Datategoed op, gebruikt voor sim-racen?quote:Op zondag 19 mei 2024 16:31 schreef Donderkonijn het volgende:
Waarom klinkt Max zijn radio zo verrot?
Zal aan de baan liggen.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:31 schreef Managarm het volgende:
Toch wel vreemd dat de banden niet wilden bij Max.
alweer nietquote:Op zondag 19 mei 2024 16:31 schreef Managarm het volgende:
Toch wel vreemd dat de banden niet wilden bij Max.
Max kan sinds 2022 geen DotD meer halenquote:
Max wordt nooit DOTD want Engeland en de one to beat, Het is wat het is en alleen de zeges tellen.quote:
Dan win je de race op zaterdagquote:
Dat zei ik ook al...quote:Op zondag 19 mei 2024 16:31 schreef Donderkonijn het volgende:
Waarom klinkt Max zijn radio zo verrot?
Als Lando 2de of 3de op de grid was geweest... dat is die 0.7s.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:32 schreef Origami94 het volgende:
Eens met de engineer van Lando. Te veel verloren in het begin
Waarschijnlijk is de McLaren nu eigenlijk beter.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Hoe goed is die McLaren nu ten opzichte van de Red Bull? Nog iets minder of al gelijkwaardig?
Apart idd, mclaren snelste auto en wordt 2e.quote:
Anderzijds is de DOTD er ook niet voor de winnaar, en Verstappen heeft ook geen acties gemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Max wordt nooit DOTD want Engeland en de one to beat, Het is wat het is en alleen de zeges tellen.
euh nou als je deze race niets aan vond dan heb jij de laatste ronden niet gekekenquote:Op zondag 19 mei 2024 16:34 schreef DjVero het volgende:
@:greysbones
Jij bent er zeker zo één die van je eigen drol nog een wereldwonder kan maken? Hier was echt niks aan, maar ik kijk het gewoon uit. Net als de grootste kutfilms
Kan niet quoten uit een gesloten topic, dus vandaar zo.
Nou ja, kijk naar hoe Perez reedquote:Op zondag 19 mei 2024 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Hoe goed is die McLaren nu ten opzichte van de Red Bull? Nog iets minder of al gelijkwaardig?
De Mclaren is veel zuiniger op hard, op mediums komen ze nog iets tekort. In 1 stop races worden ze dus heel gevaarlijk. Leuk!quote:Op zondag 19 mei 2024 16:33 schreef Breekfast het volgende:
nou nou nouquote:Op zondag 19 mei 2024 16:34 schreef DjVero het volgende:
Jij bent er zeker zo één die van je eigen drol nog een wereldwonder kan maken? Hier was echt niks aan, maar ik kijk het gewoon uit. Net als de grootste kutfilms
vertel dat tegen degenen die vorige race op Norris stemdenquote:Op zondag 19 mei 2024 16:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anderzijds is de DOTD er ook niet voor de winnaar, en Verstappen heeft ook geen acties gemaakt.
Dat quoten uit een gesloten topic kan wel ik heb het mensen zien doen maar ik ben er ook nog niet uit hoe dat werkt trwijl ik hier al vaste klant ben sinds de beginjarenquote:Op zondag 19 mei 2024 16:34 schreef DjVero het volgende:
Nee klopt maar ik denk wel dat Max er echt keihard aan moest trekken om deze zege er uit te halen vandaag.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anderzijds is de DOTD er ook niet voor de winnaar, en Verstappen heeft ook geen acties gemaakt.
op laptop is dat makkelijker. Op mobiel gaat het lastiger heb ik begrepenquote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat quoten uit een gesloten topic kan wel ik heb het mensen zien doen maar ik ben er ook nog niet uit hoe dat werkt trwijl ik hier al vaste klant ben sinds de beginjaren
Het vlaggetjequote:Op zondag 19 mei 2024 16:34 schreef DjVero het volgende:
kan ookquote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat quoten uit een gesloten topic kan wel ik heb het mensen zien doen maar ik ben er ook nog niet uit hoe dat werkt trwijl ik hier al vaste klant ben sinds de beginjaren
copy (in oude topic) en paste in het nieuwe topic. Hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gewoon quote klikken en dan copy pastenquote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Op quote klikken en kopieren/plakken in het nieuwe topicquote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gekeken naar alleen deze race: slechter in de kwalificatie (dat ene snelle rondje is er nog niet), beter in de race.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:33 schreef Breekfast het volgende:
jinxxxxquote:Op zondag 19 mei 2024 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er zijn geen track limits meer geweest?
Ligt maar net aan temperatuur, baankarakteristiek en welke banden ze die week meenemen.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
De Mclaren is veel zuiniger op hard, op mediums komen ze nog iets tekort. In 1 stop races worden ze dus heel gevaarlijk. Leuk!
kennelijk nietquote:Op zondag 19 mei 2024 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gooi maar grind neer als je geen track limits wilt.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
hopen dat hij idd geen TL in de laatste ronde heeft gehadquote:Op zondag 19 mei 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Gelukkig geen straf voor tracklimits voor Max ook.
Altijd zonde dat je gestrafd wordt als je hard op de baan aan het vechten bent voor je plek.
Ik zag Norris wel vaak buiten de lijntjes gaan.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopen dat hij idd geen TL in de laatste ronde heeft gehad
ja als er dan 1 af gaat heb je in elk geval meteen geel of roodquote:Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Gooi maar grind neer als je geen track limits wilt.
die had nog geen zwart witquote:Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag Norris wel vaak buiten de lijntjes gaan.
daar letten ze niet opquote:Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag Norris wel vaak buiten de lijntjes gaan.
Ze hebben echt mijn woorden waargemaakt met deze immens sterke race! Goed gedaan boys.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max Norris en Leclerc achter elkaar morgen. Echt een geweldige startformatie van de absolute top van F1 vandaag de dag.
Als je vanaf pole wint dan is de DotD er in de regel niet voor jou. Het is toch vooral een prijs voor mooie acties en een opvallend presteren in de niet winnende auto.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
vertel dat tegen degenen die vorige race op Norris stemden
tjaquote:Op zondag 19 mei 2024 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je vanaf pole wint dan is de DotD er in de regel niet voor jou. Het is toch vooral een prijs voor mooie acties en een opvallend presteren in de niet winnende auto.
We are checking.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:39 schreef Sabata het volgende:
mic nog eens kapoet, stagair blijft aan het geluid prutsen
Ligt niet aan de microfoons hoorquote:Op zondag 19 mei 2024 16:36 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, kunnen ze nou echt geen fatsoenlijke microfoons daar kopen
thuisrace hequote:
Lekker dicht bij de muur.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef Nober het volgende:
Gelukkig gaat het wel spannend worden in Monaco met inhaalacties.
Ambulance-liveryquote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef greysbones het volgende:
welke livery wordt het in Silverstone voor RBR
ze hadden bij de sim 24u wel een goede livery om 2 van die auto's.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef greysbones het volgende:
welke livery wordt het in Silverstone voor RBR
Beter alleen de laatste 5 rondjes kijkenquote:Op zondag 19 mei 2024 16:39 schreef greysbones het volgende:
mooie race
ietwat weinig spanning
het was weer gezellig
@:DJVero
ik vind je wel lief hoor
Lastig om te zeggen. RBR worstelde de laatste 2 races wel opvallend veel met de balans dus ik durf niet te zeggen dat we ze die races op hun best gezien hebben. Ik geloof wel dat het verschil een stuk kleiner is geworden.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:33 schreef Breekfast het volgende:
volgens mij kon je weer kiezen uit 3 of 4 optiesquote:Op zondag 19 mei 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hadden bij de sim 24u wel een goede livery om 2 van die auto's.
Mooie achterkant
er waren twee auto's met een dameskont op de achterkantquote:Op zondag 19 mei 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kon je weer kiezen uit 3 of 4 opties
quote:Op zondag 19 mei 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
er waren twee auto's met een dameskont op de achterkant
Is afhankelijk van veel factoren natuurlijk, die ieder weekend weer anders zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Zegquote:Op zondag 19 mei 2024 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
En dan nu het Nederlands volkslied....Europapa
Jaquote:Op zondag 19 mei 2024 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Coureurs moeten tegenwoordig ook al verplicht reclame kijken?
dan graag die rodequote:
Straks een pre-roll bij het volksliedquote:Op zondag 19 mei 2024 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Coureurs moeten tegenwoordig ook al verplicht reclame kijken?
quote:Op zondag 19 mei 2024 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan graag die rode
maar heb toch liever die bundacar
quote:
justice for joostquote:
Joostice.quote:
Jij ook lieverdquote:
hier ist net zo ver vandaan als imolaquote:
DOTD koop je toch niks voor dus niet pver nadenkenquote:
?quote:Op zondag 19 mei 2024 16:48 schreef SiGNe het volgende:
Max is nu officieel een succesvoller rijder dan Hamilton
quote:
Ja, stel je voor dat mensen iets negatiefs posten....brrrrquote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nou nou
jij mag er geen klote aan vinden
ik mag daar op reageren
hoef je niet meteen uitschuif tenen te hebben
Je kunt niet updates door blijven voeren die winst opleveren. Ergens is een moment waar je een compleet nieuwe auto nodig hebt. MAAR het moet wel mogelijk zijn de auto op het nivo van de RBR van Max te krijgen (want als zij dat kunnen moet een ander dan ook kunnen; even de coureur er buiten gelatenquote:Op zondag 19 mei 2024 16:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is afhankelijk van veel factoren natuurlijk, die ieder weekend weer anders zijn.
Maar feit is dat iedere update van McLaren de afgelopen 18 maanden een directe slam dunk was, daar worden keer op keer enorme stappen gezet.
Daar tegenover staat RB waarvan het wel lijkt dat met elke update de setup sweet-spot moeilijker te vinden wordt. Het valt pundits op hoe vaak RB tegenwoordig een weekend verkeerd begint en 'de weg kwijt' is, maar het last minute nog weet te redden.
Je leest hier en daar de verwachting dat McLaren stappen blijft zetten en dat er een punt komt dat RB de verloren vrijdagen niet meer recht gebreid gaat krijgen en dat tegenover een McLaren die er vrijdag al meteen op zitten.
Wishful thinking? We zullen zien.
Ik hoop dat je niet bij mij in de buurt woont... want je wordt dan zeik en zeik en zeiknatquote:Op zondag 19 mei 2024 16:53 schreef Perox het volgende:
Effe de hond doen. Bedankt weer allen, was weer gezellig.
Heeft ook meer verloren dus minder succesvol.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:52 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hamilton heeft dus nog altijd meer gewonnen, dus meer succes, dus succesvoller.
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 19 mei 2024 16:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet bij mij in de buurt woont... want je wordt dan zeik en zeik en zeiknatev
regen van het soort 'als je een kleine hond heb verzuipt'ie'
kan net als nuquote:
Succes meet je in wat je wint. Puur objectief heeft Hamilton tot nu toe meer succes gehad van Verstappen, in zowel GPs als in wereldtitels.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft ook meer verloren dus minder succesvol.
En zoals het nu gaat zal z'n percerntage ook alleen maar verder omlaag gaan voorlopig, bij Max kan z'n percentage nog flink stijgen.
Je zou voor zo'n percentage eigenlijk alleen 1 jaar voor een WK winst t/m 1 jaar na het laatste WK winst moeten pakken. Alles er voor is "newbie" en erna is "oldbie". Alonso's percentage zal slecht zijn maar hij is er niet een mindere coureur om omdat hij zo lang door gaat.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft ook meer verloren dus minder succesvol.
En zoals het nu gaat zal z'n percerntage ook alleen maar verder omlaag gaan voorlopig, bij Max kan z'n percentage nog flink stijgen.
3!quote:
Iemand doet 10 jaar lang mee aan 10 races per jaar, wint er 1 per jaar (10 stuks)quote:Op zondag 19 mei 2024 16:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Succes meet je in wat je wint. Puur objectief heeft Hamilton tot nu toe meer succes gehad van Verstappen, in zowel GPs als in wereldtitels.
Waarschijnlijk de tweede, maar ze zijn even succesvol.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Iemand doet 10 jaar lang mee aan 10 races per jaar, wint er 1 per jaar (10 stuks)
Iemand anders doet 1 jaar lang racen, wint er 10 van de 10 (ook 10 stuks)
Wie van de 2 is beter?
Die laatste.. alleen is de marge onbetrouwbaar omdat er te weinig datapunten zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de tweede, maar ze zijn even succesvol.
Maar zo kan ik ook wel scenario's bedenken: Iemand rijdt 100 races en wint er 50. Iemand anders rijdt maar 1 race en wint deze ook. Wie is succesvoller?
Haha ja want in Monaco kun je echt niet inhalen hoor!!!quote:Op zondag 19 mei 2024 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, volgende week weten wie wint na de kwalificatie, scheelt weer een zondagmiddag kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |