Boeddhisme zie ik daar toch los van , verder heeft ieder geloof te maken met macht wmbquote:Op maandag 20 mei 2024 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Boeddhisme ook? Elk geloof?
Eens ben ik met je dat er oorlogen gevoerd zijn over geloof (en vrouwen)
Eens ben ik dat er veel geweld en leed is uitgeoefend uit Naam van geloof.
Doet Geld niet hetzelfde? Of is dat omdat we in geld geloven?
Dan denk ik... verwarren we geloof nu niet met nare menselijke eigenschappen?
Kerkwegquote:
Geboren in Gelderland, dus ja, ik heb er het levenslicht gezien.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gelderland![]()
Zelfs Domni en Aiobi hebben het licht gezien
Broeder!quote:Op maandag 20 mei 2024 17:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geboren in Gelderland, dus ja, ik heb er het levenslicht gezien.
Ah oke. Daar zijn we gisteren nog doorheen geredenquote:
Over de wegquote:Op maandag 20 mei 2024 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke. Daar zijn we gisteren nog doorheen gereden
Drukke weg wel, met auto’s aan 1 kant geparkeerd. Twee kunnen niet langs elkaar rijden. Ik zag dat niet zitten. Als je die straat uit reed kwam je op een mooie stuk met veel groen. Daar had ik wel willen zitten.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke. Daar zijn we gisteren nog doorheen gereden
"Location, location, location"quote:Op maandag 20 mei 2024 17:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drukke weg wel, met auto’s aan 1 kant geparkeerd. Twee kunnen niet langs elkaar rijden. Ik zag dat niet zitten. Als je die straat uit reed kwam je op een mooie stuk met veel groen. Daar had ik wel willen zitten.
Ja. De Koninginnelaanquote:Op maandag 20 mei 2024 17:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drukke weg wel, met auto’s aan 1 kant geparkeerd. Twee kunnen niet langs elkaar rijden. Ik zag dat niet zitten. Als je die straat uit reed kwam je op een mooie stuk met veel groen. Daar had ik wel willen zitten.
Altijdquote:Op maandag 20 mei 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Location, location, location"
ja kloptquote:
ja kloptquote:Op maandag 20 mei 2024 18:05 schreef Prisha het volgende:
Op maandag 20 mei 2024 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De Koninginnelaan
Goeie editquote:
quote:
Welk wonder heeft hij mogen ervaren ?quote:Op maandag 20 mei 2024 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Den Heilige Leonardus (vriend van mijn zus)
Nog nooit zoveel tempels bij elkaar gezien als daarquote:Op maandag 20 mei 2024 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je hebt tempels en tempels
Vraag me weleens af hoe de Egyptische tempels er uit gezien moeten hebben terwijl in gebruik....
Nou.. de Thai kunnen er ook wel wat van:
Bladgoud groeit daar aan de bomenquote:Op maandag 20 mei 2024 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel tempels bij elkaar gezien als daar
Dat niet, wel boeddha beeldenquote:Op maandag 20 mei 2024 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bladgoud groeit daar aan de bomen
No way dat een mens sneller is dan een katquote:
Je ziet het toch?quote:Op maandag 20 mei 2024 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
No way dat een mens sneller is dan een kat
quote:Op maandag 20 mei 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
Beetje een krokodil of beertje slappenDie zijn heel traag
quote:
Aha.. onze Pullup is in love !quote:
Ja die is tofquote:
Niet leuk maar wel verstandigquote:Op maandag 20 mei 2024 20:39 schreef chufi het volgende:
Youp gaat eindelijk stoppen .... dat zag ik een paar jaar geleden al ...
https://www.nu.nl/media/6(...)ck-out-in-carre.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |