Als je geen taal neemt die je ligt ben je snel klaar, dus vooral iets kiezen waar je wat mee kanquote:Op maandag 20 mei 2024 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mogen op mijn emotie inspelen, als dat helpt het door te zetten mogen ze me best stalken.
Ik was begonnen met Italiaans, dan heb je wel Engels als basis, maar dat is niet zo'n probleem, toen bedacht ik dat ik eigenlijk liever eerst Grieks wilde doen, maar die letters zijn anders dan de Nederlandse dus ben ik al snel afgehaakt. En Italiaans is leuk en komt komende zomer nog wel van pas.
Tsjechisch, Thais en Navajo lijken me ook niet heel makkelijkOok omdat het me niet aanspreekt, denk ik.
Je weet dat je je toetsenbord op Grieks kunt zetten ?quote:Op maandag 20 mei 2024 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...dat ik eigenlijk liever eerst Grieks wilde doen, maar die letters zijn anders dan de Nederlandse dus ben ik al snel afgehaakt. ....
De motivatie is ver te zoeken als het niet aanspreekt en voor Samos kan ik altijd nog het casettebandje van B & A luisteren.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je geen taal neemt die je ligt ben je snel klaar, dus vooral iets kiezen waar je wat mee kan
Die rare tekens had ik dus ook last van bij die 3 vreemde talen
Mijn brein trekt het niet dat je een p ziet, maar r zegtquote:Op maandag 20 mei 2024 16:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je weet dat je je toetsenbord op Grieks kunt zetten ?
Met Grieks is het inderdaad andersomquote:Op maandag 20 mei 2024 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn brein trekt het niet dat je een p ziet, maar r zegt![]()
Of was het andersom, kan ook....
Bedankt Bassiequote:Op maandag 20 mei 2024 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Grieks is het inderdaad andersom
Waterig zonnetje nu.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker zonnetje over het algemeen al de hele dag hier.
Droog nuquote:
Is dat nog een echte processie met de priester die een relikwie mee draagt in een colonne van discipelen?quote:Op maandag 20 mei 2024 16:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
De Processie was vanmorgen en goed weer.
Vriend van mijn zus is Leonardus, patroonheilige van Sint Lenaarts (Brecht)
Vandaar Pizza Kapsalon want bij ons in Gooreind niet te krijgen.
Een rasechte processie met paarden enzquote:Op maandag 20 mei 2024 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat nog een echte processie met de priester die een relikwie mee draagt en in colonne van discipelen?
Wat gaaf!quote:Op maandag 20 mei 2024 16:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Een rasechte processie met paarden enz
quote:Op maandag 20 mei 2024 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.processiesvan(...)essies/sint-lenaarts
Snap je wel..quote:
Misschien mag je daar ook blij om zijnquote:Op maandag 20 mei 2024 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je wel..
Ik zie het meer als cultuur en traditie.
Misschien omdat ik geen koorknaapje ben geweest.
Ik zat laatst een YTbje te kijken over een stel dat was verhuist naar een dorpje in Portugal.quote:
Ik kan niets goeds in geloof zien , geloof is macht en onderdrukking. Niet mijn dingquote:Op maandag 20 mei 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat laatst een YTbje te kijken over een stel dat was verhuist naar een dorpje in Portugal.
En op een dag kwam de Pastoor of zoiets met de hele bubs dorpsbewoners aan om het huis in te zegenen en de bewoners te verwelkomen... er was wijn er was eten...
En dan zie ik de sociale functie van dit soort dingen.
Dus ik zie het goede wel.. In mijn beleving gaat het vooral mis zodra er rangen en standen zijn.. met uitzondering van de idioot, die hebben we overal.
In welke straat was dat?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heelsum ben ik nog geweest afgelopen week om een huis te kijken. Maar de straat vond ik too crowdy. In parkeren zou een ramp zijn geworden.
Boeddhisme ook? Elk geloof?quote:Op maandag 20 mei 2024 17:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan niets goeds in geloof zien , geloof is macht en onderdrukking. Niet mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |