Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet meestal 1 of 2 bananen per dag. Ik zou dat ook af moeten wisselen met bijvoorbeeld een kiwi (zónder schil @:GGMM gore big)
Kiwi’s zijn echt top.quote:
Ja, ik ook. Als onderdeel van mijn ontbijt voordat de schijven door het dak gaan. @Orientequote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.
[..]
Kiwi’s zijn echt top.
Maar die liggen dan een week hard op de schaal en zijn dan plots allemaal rijp.
Gewoon gold kopen in het seizoen (en afrekenen als groen natuurlijk, thug life).quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.
[..]
Kiwi’s zijn echt top.
Maar die liggen dan een week hard op de schaal en zijn dan plots allemaal rijp.
Oh ja, die eet ik ook. Maar die schaar ik weer onder sportvoeding.quote:
Bizar hoe deze SC zo gezond eet.quote:
Oke, DombohetOlifantje1 van Dijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vergeten mijn kipfilet uit de vriezer te halen.
Dan bestellen we maar een pizza.
Dat is wel heel vroegquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:05 schreef tong80 het volgende:
Asperges, ham, krieltjes en hollandaissesaus.
Ik eet momenteel vroeg wegens zo alweer bedtijd.quote:
Toro Piscinequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou mij aan mijn reet roesten of ze in Polen LHBTQI-stellen moeten erkennen. Het zou mij aan mijn anus roesten of ze in Spanje stierengevechten houden. Het zou mij aan mijn sterretje roesten of ze in Griekenland Feta kaas maken van plofgeiten.
Ik stem dus gewoon lekker lokaal. In dit geval Liberalų sąjūdis uit Litouwen.
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet momenteel vroeg wegens zo alweer bedtijd.Je hebt wel gelijk. Dit is eigenlijk te extreem.
Ik heb niets met de gewone Nederlander. Maar ik laat me graag adviseren door een ongewone Nederlander. Dit gezegd hebbende. Tot merrege en hup Excelsior.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.
Ik zit om 17:00 nog op m'n werkquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:25 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die voor 18:00 avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |