Dat zal ze leren maat.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:20 schreef vrijgevochten het volgende:
67% pvdd
63% pvda/gl
Maar ze kunnen de vinkentering krijgen
Simpel. Geloof je in GOD dan kies je op de CDA of CU. Geloof je in de DUIVEL kies je VVD.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
VVD 57%
CDA 57%
CU 57 %
Hier heb ik NIETS aan.
Like gegeven!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simpel. Geloof je in GOD dan kies je op de CDA of CU. Geloof je in de DUIVEL kies je VVD.
Zeer veel dank kameraadquote:
Jij mag je woorden van vanochtend dan wel even terugnemen.quote:
Lief van je. Al die mensen op het kratje bier in de voortuin supporten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:12 schreef PSVCL het volgende:
Ik geloof niet in de politiek. Maar als ik een NPC was dan zou ik denk ik op de SP stemmen.
Het spijt me vriendin. Ik neem mijn woorden van deze ochtend terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag je woorden van vanochtend dan wel even terugnemen.
Wat een verschil. Hier alles zo rond de 60% en lager.quote:
Ik had ze in omgekeerde volgorde. Sterkte!quote:
Ik had ook maar één stelling 'geen van beiden'.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een verschil. Hier alles zo rond de 60% en lager.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had ook maar één stelling 'geen van beiden'.
Verder ben ik vrij stellig pro-Europa,
Zet je daar stellingen waarop goed te zien is dat je van Europa houdt, 5x in de week Europapa luistert, voor vrije marktwerking bent etc etc.quote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het spijt me vriendin. Ik neem mijn woorden van deze ochtend terug.
Zijn we nu weer maatjes?
ik ga niet stemmen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk.Iedereen die stemt is m’n vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |