Het woord vermoedelijk paste helaas niet meer in de TTquote:Fietser (56) overleden na mogelijk opzettelijke aanrijding door ANWB-busje
De 56-jarige fietser die donderdag in Eindhoven werd aangereden door een busje van de ANWB Wegenwacht is vandaag aan zijn verwondingen overleden.
De 58-jarige automonteur van de pechhulp werd na de aanrijding opgepakt omdat de politie vermoedde dat hij met opzet op de fietser is ingereden. De aangehouden bestuurder zit nog vast, meldt de politie aan Omroep Brabant.
De aanrijding vond afgelopen donderdag rond 17.30 uur plaats op de Van Minderhoutstraat in Eindhoven. De fietser raakte toen zwaargewond. De politie pakte de 58-jarige man vrijwel meteen op. De ANWB bevestigde even later dat de verdachte inderdaad een medewerker is.
Na de aanrijding was de Van Minderhoutstraat donderdag urenlang afgesloten voor politieonderzoek. De recherche bekeek camerabeelden en sprak met getuigen. Het busje van de Wegenwacht en de fiets van het slachtoffer werden in beslag genomen voor verder onderzoek. Tot nu toe is onduidelijk welk motief de man kan hebben gehad om de fietser opzettelijk aan te rijden.
Hahaha!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:19 schreef Starhopper het volgende:
Die heeft de slogan van de ANWB wel heel letterlijk genomen![]()
[ afbeelding ]
Dat meldt het nieuwsbericht inderdaad. 😊quote:
De radio bracht het als iets nieuws.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat meldt het nieuwsbericht inderdaad. 😊
Benieuwd naar het verhaal hierachter.
Hij heeft de fietser wel aardig aan wat pech geholpen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is natuurlijk ook wel opmerkelijk. Niet bepaald gedrag wat je verwacht van de pechhulp. Mocht het niet per ongeluk zijn gegaan.
Ik welquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef Shotty het volgende:
Zelfs de gezamelijke Fok! Hivemind kan geen motief bedenken? Wauw.
Heb je weer gedronken?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik wel
Fietser zal wel achterlijk gedaan hebben.
Waaronder door rood rijden en schelden op de anwb man.
En uiteindelijk was dat de laatste persoon die de druppel over laat lopen bij deze man.
En toen gevolgen dat overhoop word gereden.
Vergis je niet er is veel stress in de wereld en bij mensen.
Zo ben ik weer fok genoeg voor je.
Welk stukje aan ‘doodgereden’ in de TT begreep je niet? Dan zal ik dat proberen te verduidelijken voor jequote:
Waardoor de TT een onjuiste en speculatieve lading heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:01 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://nos.nl/l/2520956
Het woord vermoedelijk paste helaas niet meer in de TT
Helaas is het niet het bericht wat idioot is, de politie is een onderzoek gestart naar dit ongeluk omdat ze opzet vermoeden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |