quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:41 schreef Legoblokje het volgende:
Stortte het seizoen van Perez vorig jaar niet ook in na Miami?
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:41 schreef Legoblokje het volgende:
Stortte het seizoen van Perez vorig jaar niet ook in na Miami?
Dat zou ik dan weer prima vindenquote:
liever niet. bij alles dat dan tegen zit krijg je een lading piepen... en reken maar dat die er vaker zullen zijn dan nu bij VCARBquote:
Maakt weer eens duidelijk dat die de auto niet verdient.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Perez toont zich weer eens een van de matigste coureurs van het hele veld.
jazeker welquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja en??
Ik mag het niet bevestigen?
Ik was alweer te laat met manager aan te passenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:43 schreef _UserName_ het volgende:
Goede gok vooralsnog met Tsunoda en Hulkenberg in de manager
Wordt die afkorting nu voor het eerst gebruikt? Nooit gehoord tot net, hierna hoop ik hem ook niet meer te horen want raarquote:
Nee, al maanden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wordt die afkorting nu voor het eerst gebruikt? Nooit gehoord tot net, hierna hoop ik hem ook niet meer te horen want raar
Sinds 2 races meen ikquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wordt die afkorting nu voor het eerst gebruikt? Nooit gehoord tot net, hierna hoop ik hem ook niet meer te horen want raar
Hij is aan het vliegenquote:
Het is het hele seizoen al VCARB? Ten minste op Sky wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
RB blijft verwarrend dus liever VCARBquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed gedaan dus!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
Allebei de Mercedessen op een honderste door
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het patroon is een beetje aan het worden dat ze ofwel binnen een paar honderdste zitten, dan wel Russell er bijna een halve seconde voor zit. Dus het is voor Q3 weer de beurt aan die halve seconde.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
Allebei de Mercedessen op een honderste door
Ik kijk gewoon Nederlands, daar hadden ze het tot nu gelukkig nog niet genoemdquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is het hele seizoen al VCARB? Ten minste op Sky wel.
kun je beter een paard in zn bek kijkenquote:
V-CARB, zou een energy-drink kunnen zijn.quote:
Red Bull ookquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
V-CARB, zou een energy-drink kunnen zijn.
ow... Viaplay commentaar.... ja nee ja..... daar zal RB wel helemaal in zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon Nederlands, daar hadden ze het tot nu gelukkig nog niet genoemd
Mondquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je beter een paard in zn bek kijken
Of een motor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
V-CARB, zou een energy-drink kunnen zijn.
Ik twijfel, is ook geen pretje hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je beter een paard in zn bek kijken
Racing Bulls, zoals het aan het begin van het jaar volgens mij ook gewoon in de media stondquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... Viaplay commentaar.... ja nee ja..... daar zal RB wel helemaal in zijn
een paard heeft ook geen kont maar een derrière zeker?quote:
Wel een kontquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
een paard heeft ook geen kont maar een derrière zeker?
dan ook gewoon een bekquote:
RIC door is helemaal niet leukquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Leuke quali tot nu toe. Yuki door, Hulk door, Ricc door, en het is spannend rond de top posities.
Jij wilt dat Lawson eerder in die RB gaat rijdenquote:
In de Vcarbquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij wilt dat Lawson eerder in die RB gaat rijden
Wel mooie eerbetoon aan Sennaquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jawel, want dan ga jij weer lopen mokken en dat is grappig
Ik blijf het gewoon RB noemenquote:
Nee, want mensen een paarden hebben een kond, hoofd en benen. Beesten hebben een reet, kop en potenquote:
Toro Rossoquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik noem ze nog steeds onbewust Torro Rosso zo nu en dan
dan ook een kont en bekquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, want mensen een paarden hebben een kond, hoofd en benen.
Eerder aan Ratzenberger , ook oostenrijks..quote:
Had ik niet genoeg geld voorquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:43 schreef _UserName_ het volgende:
Goede gok vooralsnog met Tsunoda en Hulkenberg in de manager
Meeste poles achter elkaar. Als Max vandaag op pole haalt, dan komt ie op gelijke hoogte met Senna.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt maar ik hoop het niet..
Het is…. Geweldig!quote:
Hoe wil je anders onderscheid maken tussen VCARB en RBR?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Checkquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het patroon is een beetje aan het worden dat ze ofwel binnen een paar honderdste zitten, dan wel Russell er bijna een halve seconde voor zit. Dus het is voor Q3 weer de beurt aan die halve seconde.
Zo zie je maar dat je ook in een mindere auto als coureur het verschil kunt maken.quote:
Dat verbaast me, heb er nog een VCARB motor in liggen ook. Hopelijk na deze ronde een McLaren inlijven.quote:
Ik vind TSU een goede coureur. Linker rijtje.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je ook in een mindere auto als coureur het verschil kunt maken.
Reed in zijn beginjaar veel auto's plat , maar wel de meest gegroiede coureur opde grid sinds toen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind TSU een goede coureur. Linker rijtje.
Ik heb al een paar races een McLaren motorquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat verbaast me, heb er nog een VCARB motor in liggen ook. Hopelijk na deze ronde een McLaren inlijven.
Ah kijk, daar komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb al een paar races een McLaren motor
Red Bull, Racing Bull, schrijven in afkortingen doe ik toch vrijwel nooitquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hoe wil je anders onderscheid maken tussen VCARB en RBR?
Juist om die onduidelijkheid te voorkomen noem ik ze altijd VCARB en RBR.
Murkquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Red Bull, Racing Bull, schrijven in afkortingen doe ik toch vrijwel nooit
Hoewel Vcarb in elk geval beter klinkt dan mensen die het hebben over 'Merc' (is dat dan 'merk', 'mers' of 'murs'?![]()
Murkedesquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:00 schreef Rnie het volgende:
Jeuzes, die vriendin van Sainz.Wat een lekker wijf zeg.
Ja kijk maar naar Checo.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:01 schreef potjecreme het volgende:
Ik zei toch dat ze aan het sandbaggen waren.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je ook in een mindere auto als coureur het verschil kunt maken.
ja daarom is het alleen maar goed dat al die engelsen gewoon zo zoeken naar slechte dingen over zijn rijvaardigheid en autoquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:01 schreef Tekaschi het volgende:
Hahaha alle pers weer hopen en Max afzeiken en dan weet je dat Max gebrand is.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Max evenaart Senna met 8 poles op rij
Echt hè! Deze zag ik niet aankomen!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:03 schreef Red_85 het volgende:
WHOOOOOOOOOOO!!!!
MAX!!!!
Gelijk met Senna!
Wat.
Een.
Baas.
En dan op dit circuitquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:03 schreef Red_85 het volgende:
WHOOOOOOOOOOO!!!!
MAX!!!!
Gelijk met Senna!
Wat.
Een.
Baas.
Toch een eerbetoon aan Senna op Imolaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Max evenaart Senna met 8 poles op rij
Na zulke sessies in de voorbereiding?quote:
Dat mag zeker, ik klaag niet hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na zulke sessies in de voorbereiding?
Ja. Dat mag. Ook als je al 3x WDC bent.
Ja maar dit was niet gewoon gewoonquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Al was het spannend, uiteindelijk toch weer "gewoon" Verstappen bovenaan. McLaren lijkt met de race te groeien, de enige uitdager van Max lijkt het wel, Ferrari zie ik het hem nog niet snel echt moeilijk maken.
een quali is geen racequote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Al was het spannend, uiteindelijk toch weer "gewoon" Verstappen bovenaan. McLaren lijkt met de race te groeien, de enige uitdager van Max lijkt het wel, Ferrari zie ik het hem nog niet snel echt moeilijk maken.
Andere coureurs moeten er hun helm design voor aanpassen, Max evenaart gewoon even een record van 'm.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch een eerbetoon aan Senna op Imola
Zou het afgelopen zijn?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:04 schreef Tekaschi het volgende:
Tribunes lopen leeg, lijkt het Roda stadion wel.
Ha, dat was lachen toen Groningen nog scoorde iddquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:04 schreef Tekaschi het volgende:
Tribunes lopen leeg, lijkt het Roda stadion wel.
Voor het interview van de GOAT blijf je toch even zitten lijkt mij.quote:
Ja maar het is 5 uur geweest, tijd voor pizza.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Voor het interview van de GOAT blijf je toch even zitten lijkt mij.
Klopt, als je teletekst leest zou je denken dat er niets aan het handje was. Daarom had ik ook "gewoon" staan ipv gewoonquote:
Elk raceweekend bedoel ik dan ookquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
een quali is geen race
alhoewel de longruns van McLaren erg goed waren
Het kan veel sneller, LEC had weer eens shaky beentjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:05 schreef Donderkonijn het volgende:
En dan te bedenken dat Max zijn laatste sector geel was. Het kan dus nog sneller.
en welk excuus had RUS?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het kan veel sneller, LEC had weer eens shaky beentjes.
die zijn gewend om hele stadions zonder mic toe te spreken kun je wel horenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet wel lastig zijn voor een Italiaan om in een microfoon te praten.
Cya!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd om wat knakworstjes in de pan te flikkeren. Tot morgen!
Maar dat is met beide handen vrij.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn gewend om hele stadions zonder mic toe te spreken kun je wel horen
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zal wel weten dat hij die gridstraf krijgt
De wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zal wel weten dat hij die gridstraf krijgt
Die heeft vooral zijn eigen onvermogen als excuus.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd om wat knakworstjes in de pan te flikkeren. Tot morgen!
ow tuulk daarom!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dat is met beide handen vrij.
Oh echt?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
+3 plaatsen omdat hij Magnussen hinderde
Daarom zijn er ook geen Italiaanse coureurs meer sinds ze radio in de auto hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow tuulk daarom!
ze kunnen geen mics in hun handen hebben daarom gillen ze zo hard
Ah kom, Magnussen moet zich niet aanstellen. Wordt Piastri echt om dat moment bij de raceleiding geroepen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
+3 plaatsen omdat hij Magnussen hinderde
Ik bedoelde dus de poles.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt maar ik hoop het niet..
que?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:11 schreef tralalala het volgende:
Verstappen had blijkbaar een slipstream, daarom polegenot
[Federico Albano] Slipstream down to turn 1 for Verstappen (340 km/h) Piastri (332) Leclerc (330)quote:
Investigated after the session.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah kom, Magnussen moet zich niet aanstellen. Wordt Piastri echt om dat moment bij de raceleiding geroepen?
Max ging zo hard: slipsteamquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
[Federico Albano] Slipstream down to turn 1 for Verstappen (340 km/h) Piastri (332) Leclerc (330)
Ik had het idee dat het wel meeviel maar misschien vergis ik me.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:13 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Investigated after the session.
Maar f1tv commentatoren waren het er over eens dat dit een duidelijke straf is.
Heel recht stuk om opzij te gaan, en dan in de bocht in de weg rijden. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het wel meeviel maar misschien vergis ik me.
Mevrouw Perez zou willen dat Checo zo'n fanatieke simracer was.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
Max gaat zo weer racen https://www.twitch.tv/teamredlineNurburgring 24hr met Team Redline.
Of het een meme is weet je nooit met Max.
Ja denk het ook 😂😂 (not)quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mevrouw Perez zou willen dat Checo zo'n fanatieke simracer was.
Heeft zo inderdaad weinig vrije tijd om andere mokkels af te werken op een boot.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mevrouw Perez zou willen dat Checo zo'n fanatieke simracer was.
Dan weet ze tenminste waar hij is tijdens GP-weekends.quote:
hij heeft vooraf aangekondigd mee te gaan doen idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
Max gaat zo weer racen https://www.twitch.tv/teamredlineNurburgring 24hr met Team Redline.
Of het een meme is weet je nooit met Max.
Irritant ook. Gezeik iedere keer. Gewoon races, dat willen we.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft vooraf aangekondigd mee te gaan doen idd.
Kelly en P zijn niet in Italië dus hij hoeft niet met ze uit eten enzo, kan hij mooi racen
Sky is dit jaar echt niet te genieten. Zaten al te beweren dat Verstappen onder druk stond en daarom zoveel foutne maakten in de vrije training. Echt erger dan Ziggo ooit geweest is die lui.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky doet nu alsof Perez aldoor op de front row stond om Verstappen rugdekking te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |