quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:41 schreef Legoblokje het volgende:
Stortte het seizoen van Perez vorig jaar niet ook in na Miami?
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:41 schreef Legoblokje het volgende:
Stortte het seizoen van Perez vorig jaar niet ook in na Miami?
Dat zou ik dan weer prima vindenquote:
liever niet. bij alles dat dan tegen zit krijg je een lading piepen... en reken maar dat die er vaker zullen zijn dan nu bij VCARBquote:
Maakt weer eens duidelijk dat die de auto niet verdient.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Perez toont zich weer eens een van de matigste coureurs van het hele veld.
jazeker welquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja en??
Ik mag het niet bevestigen?
Ik was alweer te laat met manager aan te passenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:43 schreef _UserName_ het volgende:
Goede gok vooralsnog met Tsunoda en Hulkenberg in de manager
Wordt die afkorting nu voor het eerst gebruikt? Nooit gehoord tot net, hierna hoop ik hem ook niet meer te horen want raarquote:
Nee, al maanden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wordt die afkorting nu voor het eerst gebruikt? Nooit gehoord tot net, hierna hoop ik hem ook niet meer te horen want raar
Sinds 2 races meen ikquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wordt die afkorting nu voor het eerst gebruikt? Nooit gehoord tot net, hierna hoop ik hem ook niet meer te horen want raar
Hij is aan het vliegenquote:
Het is het hele seizoen al VCARB? Ten minste op Sky wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
RB blijft verwarrend dus liever VCARBquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed gedaan dus!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
Allebei de Mercedessen op een honderste door
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het patroon is een beetje aan het worden dat ze ofwel binnen een paar honderdste zitten, dan wel Russell er bijna een halve seconde voor zit. Dus het is voor Q3 weer de beurt aan die halve seconde.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
Allebei de Mercedessen op een honderste door
Ik kijk gewoon Nederlands, daar hadden ze het tot nu gelukkig nog niet genoemdquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is het hele seizoen al VCARB? Ten minste op Sky wel.
kun je beter een paard in zn bek kijkenquote:
V-CARB, zou een energy-drink kunnen zijn.quote:
Red Bull ookquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
V-CARB, zou een energy-drink kunnen zijn.
ow... Viaplay commentaar.... ja nee ja..... daar zal RB wel helemaal in zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon Nederlands, daar hadden ze het tot nu gelukkig nog niet genoemd
Mondquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je beter een paard in zn bek kijken
Of een motor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
V-CARB, zou een energy-drink kunnen zijn.
Ik twijfel, is ook geen pretje hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je beter een paard in zn bek kijken
Racing Bulls, zoals het aan het begin van het jaar volgens mij ook gewoon in de media stondquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... Viaplay commentaar.... ja nee ja..... daar zal RB wel helemaal in zijn
een paard heeft ook geen kont maar een derrière zeker?quote:
Wel een kontquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
een paard heeft ook geen kont maar een derrière zeker?
dan ook gewoon een bekquote:
RIC door is helemaal niet leukquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Leuke quali tot nu toe. Yuki door, Hulk door, Ricc door, en het is spannend rond de top posities.
Jij wilt dat Lawson eerder in die RB gaat rijdenquote:
In de Vcarbquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij wilt dat Lawson eerder in die RB gaat rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |