Hij trekt zijn wenkbrauwen opzij.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft ie een zoon?
Volgens mij iets te lang geraced met een te smalle helm
Gelukt! Ik lees hem nu pasquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gewoon een paar lussen in je internetkabel leggen, dan komen de reacties wat later binnen
Beter dan op de baanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:01 schreef greysbones het volgende: hoe zit het met dat stilstaan in de pits?
tjong die bedoelde ik ook niet wat betreft zijn zoonquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh ja, die Lawrence is er ook nog, Ik bedoelde alleen Lawrence Baretto, F1TV verslaggever.
[ afbeelding ]
Die had vanochtend tijdens vt3 bijna geen stem meerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh ja, die Lawrence is er ook nog, Ik bedoelde alleen Lawrence Baretto, F1TV verslaggever.
[ afbeelding ]
Zijn hoofd is vrij normaal maar zijn lichaam ziet er uit alsof hij een week op 1 cracker leeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij moet even gaan douchen, heeft net een rondje veldrijden met van der Poel gedaanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gister was 't nog ergerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had vanochtend tijdens vt3 bijna geen stem meer
Voor de mensen die via wifi zitten moet je de ventilator richting je accesspoint laten blazenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gewoon een paar lussen in je internetkabel leggen, dan komen de reacties wat later binnen
Noicely done George, noicely done.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:05 schreef Starflyer het volgende:
Russell denkt dat medium niet goed genoeg is?
Jij doelde op Stroll, ik had er even niet aan gedacht dat zijn vader ook Lawrence heet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong die bedoelde ik ook niet wat betreft zijn zoon
Ik hoor dit zinnetje op zijn lollypopsquote:
daarmee blaas je de data ook terug iddquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:05 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voor de mensen die via wifi zitten moet je de ventilator richting je accesspoint laten blazen
ja en je kan begrijpen dat wij als eerste aan Stroll sr denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jij doelde op Stroll, ik had er even niet aan gedacht dat zijn vader ook Lawrence heet.
En een naast de baanquote:
Dat ook maar 'zn hoofd is ook nog best smal en lang.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Zijn hoofd is vrij normaal maar zijn lichaam ziet er uit alsof hij een week op 1 cracker leeft.
Een achternaam erbij was wel handig geweest jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en je kan begrijpen dat wij als eerste aan Stroll sr denken
Ja velen hadden al de vertaalslag gemaakt van "anderen hebben nu ook een kans" naar "Max is kansloos"...quote:
Wij wachten steeds even met posten tot jij ook zover bent.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
Zoveel loop ik dus niet achter, of er wordt goed gewacht
ja bizar hoe snel iemand wordt afgeschrevenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja velen hadden al de vertaalslag gemaakt van "anderen hebben nu ook een kans" naar "Max is kansloos"...
Dit geeft mij een warm bad gevoelquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wij wachten steeds even met posten tot jij ook zover bent.
Max in Q3: Hold my Red Bullquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja velen hadden al de vertaalslag gemaakt van "anderen hebben nu ook een kans" naar "Max is kansloos"...
Ik heb er even in gepistquote:
sr of jr?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Echt rijderscircuit, dan heeft Alonso het moeilijk met Stroll.
Morgen verdelen we de punten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:13 schreef Xylos het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Red Bull hier de pole pakt
ofquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Echt rijderscircuit, dan heeft Alonso het moeilijk met Stroll.
Behalve als het sprintweekend isquote:
Stroll staat er voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of
Alonso wil tot het gaatje gaan
Stroll vindt het wel prima
Misschien zat ik hier mis:quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:14 schreef Perox het volgende:
Gasly is wel de vreemde eend hier in de top 5...
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:31 schreef -XOR- het volgende:
De obligate jaarlijkse uitschieter van Pierre moet nog komen maar zal niet voor Imola zijn dit jaar.
NK skipt zelfs gewone raceweekendquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een lang weekend, geen sprint
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nep-fan. Max wint eens een keer niet en hij haakt af
batmintontournooiquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:18 schreef ReplaR het volgende:
Weten jullie al dat Hulk nederlands spreekt?
Onze nieuwe heldquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:18 schreef ReplaR het volgende:
Weten jullie al dat Hulk nederlands spreekt?
Het zal mijn voodoopop zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wist je dat Hulkenberg Nederlands spreekt
Spreekt Leclerc Nederlands?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:19 schreef _UserName_ het volgende:
De top 2 is Nederlands sprekend, uniek
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:19 schreef _UserName_ het volgende:
De top 2 is Nederlands sprekend, uniek
Dat heb ik hier dagelijks. Ik woon vlakbij een brandweerkazernequote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
flink getetter van de sirenes hier in de buurt ...
Valt op idd, met de hakken over de sloot. Alsof hij er wel klaar mee is (met Mercedes)quote:
Wel weer een keurige 2 honderdste sneller dan Bottas.quote:
POLLquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
Als Ferrari hier geen poll pakt
en morgen een plofje
Nico Hulkenberg-Willemsenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanwaar die voldaanheid?quote:
MAG in de weg geredenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:21 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er net 10 minuten, wat heeft Piastri misdaan?
KMag opgehoudenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:21 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er net 10 minuten, wat heeft Piastri misdaan?
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:18 schreef potjecreme het volgende:
Waarom drol Perez ivm Hulkenberg. Blijft voor mij toch altijd een mysterie.
Ik heb nooit gesnapt dat ze Perez boven Hulkenberg kozen. Ik denk dat als je ze onderling vergelijkt Hulkenberg overall beter is dan Perez.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:18 schreef potjecreme het volgende:
Waarom drol Perez ivm Hulkenberg. Blijft voor mij toch altijd een mysterie.
Dan krijgt Magnussen straf, want zo werkt het bij de F1 stewardsquote:
Oh gemist. Livetiming instellen en zo alles dus maar met half oog gekeken.quote:
oef, blij dat ik dat niet hebquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik hier dagelijks. Ik woon vlakbij een brandweerkazerne
Ja, hij komt uit Emmerik.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
en een straf puntquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan krijgt Magnussen straf, want zo werkt het bij de F1 stewards
Ik ben alles kwijt, behalve de tijdquote:
10 toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en een straf punt![]()
op hoeveel zit hij?
Je raakt eraan gewend net als F35 die overvliegtquote:
Van mij mag Joost volgend jaar weer voor Nederland uitkomen #justiceforjoostquote:
Joost mag wel het Nederlands volkslied zingen tijdens de Dutch GPquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij mag Joost volgend jaar weer voor Nederland uitkomen #justiceforjoost
Wordt het een stuk hipper van dan de huidige draaiorgelmuziekquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Joost mag wel het Nederlands volkslied zingen tijdens de Dutch GP
sry...zit me nog steeds dwarsquote:
Behalve de tijdquote:
12 punten is een banquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus hij hoeft er maar 2
of is het na 12
(lol)quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:22 schreef Managarm het volgende:
Ik vind dat ze die gridstraf maar moeten vervangen door een grindstraf.
Mot tot maart volgend jaar voorzichtig blijven doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus hij hoeft er maar 2
of is het na 12
Als je inderdaad alleen naar de podia kijkt. Overall is naar mijn mening Hulkenberg beter.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nooit gesnapt dat ze Perez boven Hulkenberg kozen. Ik denk dat als je ze onderling vergelijkt Hulkenberg overall beter is dan Perez.
jullie zeggen hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als je inderdaad alleen naar de podia kijkt. Overall is naar mijn mening Hulkenberg beter.
Sector 2 ook even kort nét op het grasquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:29 schreef greysbones het volgende:
en max liet in sector 3 echt wel wat liggen
Nieuw contract bij sauber/audi doet hem goedquote:
Mwah, daar ben ik niet heel zeker van.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nooit gesnapt dat ze Perez boven Hulkenberg kozen. Ik denk dat als je ze onderling vergelijkt Hulkenberg overall beter is dan Perez.
Hier moest ik ook al aan denken.quote:
Is dat zo ja? Leuk nieuwsquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuw contract bij sauber/audi doet hem goed
Ja de problemen lijken verholpenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:30 schreef SiGNe het volgende:
De wagen van Max rijdt inmiddels weer beter gelukkig.
Ik had dat helemaal gemistquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuw contract bij sauber/audi doet hem goed
https://autosport.nl/klas(...)arna-verder-met-audiquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had dat helemaal gemist![]()
Te druk met andere dingen denk ik
Dank!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://autosport.nl/klas(...)arna-verder-met-audi
ik zie nu iets.... appelcompotetheoriequote:
Oh hij kent hem uit zijn duimpje dusquote:
Eensquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:34 schreef Xylos het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze in 2026 weer met totaal andere wagens gaan rijden
Niet moeilijk met die kleine huisjesquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:34 schreef ZaZoe het volgende:
Japanezen springen nu tegen het plafond aan
Ah, bekend geworden op 26 april. Dat was de verhuisdag van mijn moeder. Dat verklaart e.e.a.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://autosport.nl/klas(...)arna-verder-met-audi
Japanezenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:34 schreef ZaZoe het volgende:
In m'n kruipruimte halen die dwergen dat nog nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:34 schreef ZaZoe het volgende:
want? Jarenlange status quo is toch ook niet leuk.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:34 schreef Xylos het volgende:
please noquote:
En dan weer klagen dat de gaten zo groot zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:34 schreef Xylos het volgende:
En weer minimaal, 0.003s, in Q1 scheelde het maar 0.002squote:
Heeft @Starflyer jou niet verteldquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, bekend geworden op 26 aprik. Dat was de verhuisdag van mijn moeder. Dat verklaart e.e.a.
ik zag dat.... vroeg me al af wat voor prikquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, bekend geworden op 26 april. Dat was de verhuisdag van mijn moeder. Dat verklaart e.e.a.
Want?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
want? Jarenlange status quo is toch ook niet leuk.
Preciesquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:35 schreef mikieu het volgende:
[..]
En dan weer klagen dat de gaten zo groot zijn.
Geen updates voor RB deze keer. Die hebben ze er in Miami al opgezet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie nu iets.... appelcompotetheorie
max gaat trager en yuki sneller. ze hebben onderdelen van Max naar Yuki gezet!!
2 keer de helftquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
hoeveel zou max verloren zijn in sector 2 en 3 ?
De VCARB's staan er al voorquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:38 schreef Perox het volgende:
We gaan nu kijken of de VCARBs de Mercedessen er uit kunnen duwen. Wat kan STR nog? Alpines?
Da's waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |