Hij trekt zijn wenkbrauwen opzij.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft ie een zoon?
Volgens mij iets te lang geraced met een te smalle helm
Gelukt! Ik lees hem nu pasquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gewoon een paar lussen in je internetkabel leggen, dan komen de reacties wat later binnen
Beter dan op de baanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:01 schreef greysbones het volgende: hoe zit het met dat stilstaan in de pits?
tjong die bedoelde ik ook niet wat betreft zijn zoonquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh ja, die Lawrence is er ook nog, Ik bedoelde alleen Lawrence Baretto, F1TV verslaggever.
[ afbeelding ]
Die had vanochtend tijdens vt3 bijna geen stem meerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh ja, die Lawrence is er ook nog, Ik bedoelde alleen Lawrence Baretto, F1TV verslaggever.
[ afbeelding ]
Zijn hoofd is vrij normaal maar zijn lichaam ziet er uit alsof hij een week op 1 cracker leeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij moet even gaan douchen, heeft net een rondje veldrijden met van der Poel gedaanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gister was 't nog ergerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had vanochtend tijdens vt3 bijna geen stem meer
Voor de mensen die via wifi zitten moet je de ventilator richting je accesspoint laten blazenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gewoon een paar lussen in je internetkabel leggen, dan komen de reacties wat later binnen
Noicely done George, noicely done.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:05 schreef Starflyer het volgende:
Russell denkt dat medium niet goed genoeg is?
Jij doelde op Stroll, ik had er even niet aan gedacht dat zijn vader ook Lawrence heet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong die bedoelde ik ook niet wat betreft zijn zoon
Ik hoor dit zinnetje op zijn lollypopsquote:
daarmee blaas je de data ook terug iddquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:05 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voor de mensen die via wifi zitten moet je de ventilator richting je accesspoint laten blazen
ja en je kan begrijpen dat wij als eerste aan Stroll sr denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jij doelde op Stroll, ik had er even niet aan gedacht dat zijn vader ook Lawrence heet.
En een naast de baanquote:
Dat ook maar 'zn hoofd is ook nog best smal en lang.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Zijn hoofd is vrij normaal maar zijn lichaam ziet er uit alsof hij een week op 1 cracker leeft.
Een achternaam erbij was wel handig geweest jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en je kan begrijpen dat wij als eerste aan Stroll sr denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |