Ja, volgens mij is dat al jaren een heel gedoe (tussen hem en de Zwitsers enerzijds en World Athletics aan de andere kant), en is nog niet eens duidelijk of hij in Parijs wel voor Zwitserland uit mag komen. Hopelijk wel gewoon.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rent tegenwoordig voor Zwitserland zag ik vandaag.
Minder moeite mee dan met van die Amerikanen die voor Italië ofzo uitkomen omdat hun overgrootopa daar ooit woondequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:04 schreef DeeBee het volgende:
Jacobs, hou op met me
Aan die farçe wil ik niet herinnerd worden
Steekwagens vol met brievenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef DeeBee het volgende:
Jamaica heeft ook hier een gigantisch probleem
Zou niet weten wie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef Faraday01 het volgende:
28 jaar 9 maanden al, zou Edwards de 30 jaar halen of gaat iemand 18.30 springen binnenkort?
Laatste anderhalf jaar niet verder dan 17.87quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou niet weten wie.
Eerst maar eens de 18.00, zelfs dat is al een tijd geleden.
Ja, voor het wereldrecord hebben ze de boot tijdens die piek een paar jaar geleden gemist helaas, net als bij het hoogspringen wat een tijdje fantastisch was.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou niet weten wie.
Eerst maar eens de 18.00, zelfs dat is al een tijd geleden.
Maakt niet uit, Warholm gaat een 44'er lopen op z'n superspikes:quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Regen, lijkt me niet zo lekker voor de horden straks.
Bijnaquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Warholm gaat een 44'er lopen op z'n superspikes:
https://www.theguardian.c(...)per-spikes-athletics
https://www.instagram.com(...)YjlvdHJvYmlodg%3D%3D
46,70 in de eerste race van het seizoen, met het aantikken van de laatste horde. Het wereldrecord zal er in Parijs wel aangaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |