Dan ga ik gewoon Indiana Jones proberen.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je speelt voornamelijk in first person en dat kan je nergens veranderen.
Alleen tijdens bijvoorbeeld klimmen of platformen dan verandert het perspectief automatisch naar 3rd person.
Ben je waar je zijn moet dan gaat het weer naar first person.
Die overgangen gaan verbazend soepel moet ik zeggen.
Ik ben persoonlijk een grotere liefhebber van 3rd person view in games, maar dit is goed te doen.
Al had ik persoonlijk Indiana Jones, en die Avatar game, het liefst in 3rd person gehad.
Oehquote:
Maar ik moet tevaak op A drukken dus kutspelquote:
Je kunt op ieder moment terug.quote:Op zondag 15 december 2024 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren denk ik tot het punt gekomen dat ik het eerste gebied kan verlaten, ik kreeg iig de opmerking dat ik het beste wat zaken kon afronden voor ik verder ga.
Geen idee of je later nog terug kunt.
Ow nice, staat in mijn wishlist, te duur nogquote:Op maandag 16 december 2024 02:46 schreef OMG het volgende:
Dragon Age: The Veilguard uitgespeeld, heb me er prima mee vermaakt.
Nu begonnen met Star Wars Outlaws, vind ik ook best leuk, al vlieg ik wel best vaak van m'n speeder af omdat die achter 1 of ander stom randje blijft haken.
Misschien had ik hier 60 posts van moeten maken.
Gisteren ook even Star Wars Outlaws gestart. Ik was al op zoek naar een apart topic erover, maar die is er niet. Wat ik wel mis is een save optie. Ik heb toch liever dat ik zelf kan saven dat dat het spel bepaald waar en wanneer ie opslaat.quote:Op maandag 16 december 2024 02:46 schreef OMG het volgende:
Dragon Age: The Veilguard uitgespeeld, heb me er prima mee vermaakt.
Nu begonnen met Star Wars Outlaws, vind ik ook best leuk, al vlieg ik wel best vaak van m'n speeder af omdat die achter 1 of ander stom randje blijft haken.
Misschien had ik hier 60 posts van moeten maken.
Er zit wel een save optie in, toch? In het menu waar je ook load, settings, etc hebt. Het is om 1 of andere reden niet meteen beschikbaar en lijkt ook 50% van de tijd niet beschikbaar te zijn, maar ik heb wel 1 of 2 saves zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren ook even Star Wars Outlaws gestart. Ik was al op zoek naar een apart topic erover, maar die is er niet. Wat ik wel mis is een save optie. Ik heb toch liever dat ik zelf kan saven dat dat het spel bepaald waar en wanneer ie opslaat.
Ik zie de save optie er wel staan in het menu inderdaad, maar die mag ik niet gebruiken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Er zit wel een save optie in, toch? In het menu waar je ook load, settings, etc hebt. Het is om 1 of andere reden niet meteen beschikbaar en lijkt ook 50% van de tijd niet beschikbaar te zijn, maar ik heb wel 1 of 2 saves zelf gemaakt.
Knopjes passen zich aan aan de gebruiker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
makkelijke 1000/1000 of veel backtracking?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb ervan genoten op alle glitches na, veel van gezien helaas..
Toch wel aardig wat gebacktracked nog.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
makkelijke 1000/1000 of veel backtracking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |