abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 mei 2024 @ 12:28:19 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213604268

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De FOK! ONZ! Service desk bestaat uit: SwJ

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een SwJ, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over beslissingen van SwJ, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent SwJ in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij SwJ, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het normaal.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?.
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij SwJ niet bekend is, zal hij ongetwijfeld aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gifTof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y.
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gifMaar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

3.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de huisregels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Deze OP is hier te vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213604545
ik ben het er niet mee eens hoor met wat jullie zeggen?
En idd Swj moet het zich niet aantrekken, ik zeg het ook niet tegen hem als persoon. Maar wel als in zijn functie hier als mod.

Verder prima kerel.
Maar ik hoor het alweer, had net zo goed niks kunnen zeggen want wordt weer geen reet mee gedaan.
What else is new...... :')
Do what you love, love what you do!
pi_213604575
kijken jullie als mods wel objectief eens trouwens daar? Of is het meer van laat het maar zijn gang gaan?
ik snap dat DTS dan mss een lastige is net als alle SC, maar ik zie toch soms beetje dingen waarvan ik denk mag best wat van gezegd worden ff door een MOD ofzo?

En verder, en dat is mijn mening hoor, of dat wenselijk is of niet weet ik niet dat is aan FA
Maar ik vind dat een MOD die een topic en users dus controleert er eigenlijk niet in zou moeten posten als user?
pi_213604598
Kunnen we ONZ niet gewoon omdopen naar KRE - De Grote Kree-show?

Alles draait immers om hem in ONZ.
pi_213604628
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we ONZ niet gewoon omdopen naar KRE - De Grote Kree-show?

Alles draait immers om hem in ONZ.
tis gelul en weet jezelf ook, maar je bent een stoker altijd al. en maakt niet uit.
maar zou het dan toch hier ff willen houden op punten en als je die hebt dan zeg je ze maar. wat je nu post slaat natuurlijk nergens op
pi_213604665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:59 schreef kree het volgende:

[..]
tis gelul en weet jezelf ook, maar je bent een stoker altijd al. en maakt niet uit.
maar zou het dan toch hier ff willen houden op punten en als je die hebt dan zeg je ze maar. wat je nu post slaat natuurlijk nergens op
Omdat je letterlijk alles naar je toetrekt. Gisteren postte ik wat in DTS, wat helemaal niet over jou ging. Maar nee hoor, in De Grote Kree-show moet ALLES over jou gaan (volgens jou), en ging je berserk over een post van mij die helemaal niet over jou ging.

Er is maar 1 stoker in DTS momenteel, en ik ben het niet.
pi_213604685
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Omdat je letterlijk alles naar je toetrekt. Gisteren postte ik wat in DTS, wat helemaal niet over jou ging. Maar nee hoor, in De Grote Kree-show moet ALLES over jou gaan (volgens jou), en ging je berserk over een post van mij die helemaal niet over jou ging.

Er is maar 1 stoker in DTS momenteel, en ik ben het niet.
ga toch weg vent ik post halve weken niks. en dan soms doe ik ff mee. Dus ga me niet vertellen dat het alleen om mij draait, ???
dat is gelul, bovendien meestal als ik post en het zeik stel zit er niet is het wel gezellig.
pi_213604691
Pas geleden werd je boos omdat niemand het over jouw onderwerp wilde hebben. Je begon mensen in DTS zelf uit te schelden voor wegkijkers en vond dat slap waren, alleen maar omdat we het niet over jouw specifieke onderwerp wilde praten.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:03:57 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213604692
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:55 schreef kree het volgende:
kijken jullie als mods wel objectief eens trouwens daar? Of is het meer van laat het maar zijn gang gaan?
ik snap dat DTS dan mss een lastige is net als alle SC, maar ik zie toch soms beetje dingen waarvan ik denk mag best wat van gezegd worden ff door een MOD ofzo?

En verder, en dat is mijn mening hoor, of dat wenselijk is of niet weet ik niet dat is aan FA
Maar ik vind dat een MOD die een topic en users dus controleert er eigenlijk niet in zou moeten posten als user?
Er wordt altijd objectief gekeken naar tr's. Het is inderdaad jouw mening. Net zoals het jouw mening is dat gaap-smileys niet mogen in DTS en dat iedereen even openhartig moet zijn als jij in DTS.

Blijkbaar krijg je het niet voor elkaar om deze smiley: :O te negeren. Dat is jouw probleem. Het vervelende is dat je dat ze niet ziet. Het is iedereen schuld: degene die de smiley post, de corrupte mods die de smiley toestaan, de users die tr's plaatsen als je je weer eens opwindt over deze smiley. Maar vooral ligt t niet aan jou.

Daar kan ik je niet mee helpen. Het bepaalt en verziekt echter wel regelmatig de sfeer in DTS. En dat is niet de bedoeling, dat een hele reeks de dupe wordt van jouw gebrek aan zelfreflectie.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213604699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:02 schreef kree het volgende:

[..]
ga toch weg vent ik post halve weken niks. en dan soms doe ik ff mee. Dus ga me niet vertellen dat het alleen om mij draait, ???
dat is gelul, bovendien meestal als ik post en het zeik stel zit er niet is het wel gezellig.
Precies mijn punt.

Je krijgt het voor elkaar om mijn hele post te negeren en er zelf wat van te verzinnen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:05:17 ]
pi_213604709
Misschien tijd voor een alcohol-slot op ONZ.

Succes ermee.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:06:01 ]
pi_213604725
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Pas geleden werd je boos omdat niemand het over jouw onderwerp wilde hebben. Je begon mensen in DTS zelf uit te schelden voor wegkijkers en vond dat slap waren, alleen maar omdat we het niet over jouw specifieke onderwerp wilde praten.
hmmmms lol anders trek je zoiets ff in je voordeel nu????
Ik was niet boos omdat mensen er niet op reageerden, ik maakte een punt van dat mensen er niks over zeggen en mss liever wegkeken, wss iets in die strekking.
Weet niet eens meer, onthou het ook niet.

maar niemand en niemand echt kan mij betichten van dat ik met opzet dat topic naar mijn hand wil zetten.... ik vertel maar gewoon, jullie reageren/

Jij in tegenstelling beste aardappel hebt er een handje van om juist drama te willen maken....
  Admin zaterdag 18 mei 2024 @ 13:06:34 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213604726
Screenshot van alle Dm's graag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213604752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef kree het volgende:

[..]
hmmmms lol anders trek je zoiets ff in je voordeel nu????
Ik was niet boos omdat mensen er niet op reageerden, ik maakte een punt van dat mensen er niks over zeggen en mss liever wegkeken, wss iets in die strekking.
Weet niet eens meer, onthou het ook niet.

maar niemand en niemand echt kan mij betichten van dat ik met opzet dat topic naar mijn hand wil zetten.... ik vertel maar gewoon, jullie reageren/

Jij in tegenstelling beste aardappel hebt er een handje van om juist drama te willen maken....
Je bent toen uren doorgegaan over dat onderwerp ondanks dat niemand mee deed. Maar nee hoor, je probeert echt het topic niet naar je hand te zetten.

En je probeert nu al meerdere keren mij van drama te betichten. Wat ben je zelf nu al uren aan het doen? Met je 'iK haAl eEn Fa ErBiJ' als een mod iets doet wat niet naar jouw zin is?

L

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:10:28 ]
pi_213604755
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:03 schreef SwJ het volgende:

[..]
Er wordt altijd objectief gekeken naar tr's. Het is inderdaad jouw mening. Net zoals het jouw mening is dat gaap-smileys niet mogen in DTS en dat iedereen even openhartig moet zijn als jij in DTS.

Blijkbaar krijg je het niet voor elkaar om deze smiley: :O te negeren. Dat is jouw probleem. Het vervelende is dat je dat ze niet ziet. Het is iedereen schuld: degene die de smiley post, de corrupte mods die de smiley toestaan, de users die tr's plaatsen als je je weer eens opwindt over deze smiley. Maar vooral ligt t niet aan jou.

Daar kan ik je niet mee helpen. Het bepaalt en verziekt echter wel regelmatig de sfeer in DTS. En dat is niet de bedoeling, dat een hele reeks de dupe wordt van jouw gebrek aan zelfreflectie.
nee tuurlijk is het niet eens die smiley, of als ie keertje voorkomt, maar ok dan moet ik het over personen gaan hebben nu. enne denk niet dat het handig is, maar kan wel zeggen dat er een hoop zich irriteren aan gezuig gedrag? En vooral het wel alles willen weten maar niks vertellen.

Ik trek dat slecht. en meerdere. bovendien voegt het weinig toe aan topic.

maar ok tis goed dat we er ff over praten zo, want mss is het wel onwijs onduidelijk aardappel maakt er nu natuurlijk show van. want zo is ie,.
precies mijn punt. maar ok.
pi_213604761
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef yvonne het volgende:
ik zou dat zo graag echt willen doen?
maar weet niet of iedereen t waardeert wel als ik dat zo neerzet.

maar heb ze hoor?
pi_213604769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:09 schreef kree het volgende:

[..]

maar ok tis goed dat we er ff over praten zo, want mss is het wel onwijs onduidelijk aardappel maakt er nu natuurlijk show van. want zo is ie,.
precies mijn punt. maar ok.
_O-

Dat is precies wat jij nu al uren doet. Zelfkennis is jou vreemd.
pi_213604774
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef yvonne het volgende:
ik ga dat niet hier zo posten, maargoed als je ze wil, doe wel via mail en dan ga ik wel echt uit van vertrouwen. maar ok denk kan ik jou wel toevertrouwen.
pi_213604785
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
_O-

Dat is precies wat jij nu al uren doet. Zelfkennis is jou vreemd.
ga is weg vervelende vent????? je maakt geen punt je zit alleen weer hetzelfde te doen als in het topic?

hoe zou jij het willen dan? je zit in FB hier he niet in je bolk chat.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:19:33 #20
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213604857
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:09 schreef kree het volgende:
maar kan wel zeggen dat er een hoop zich irriteren aan gezuig gedrag?
Links naar of quotes van "gezuig gedrag" graag.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213604877
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
euhm alle posts?

Kan me niet herinneren dat ze iets vertelde behalve van ben moe en met smiley en veel vragen?
pi_213604923
kijk ik ben ok met vragen he? en maarja zo gaat het dan normaal wss, van vertel je wat en verteld ander wat.

vragen vragen vragen, en ok ik heb het echt niet negatief aangepakt. maar er komt nooit antwoord terug?
Geen reet weet ik van dr. En terwijl de meeste verder dan toch nog wel iets vertellen.
Bedoel echt niet dat je hier nou alles moet vertellen, maar iets bv, kan vragen wat is je hobby?
Of weet ik veel denk al gedaan, nooit antwoord op.

Dat is niet erg en best.
Maar irriteer me er dan wel aan dat je wel alles andere wil weten en daarmee aan de haal gaat.
Maargoed zover waren sommige nog niet in het topic denk om dat te begrijpen.

Waarom moet ik vertellen aan zo iemand, leg mij het maar uit?

Om later dan iets te zeggen waardoor jezelf popie Jopie eruit komt?
pi_213604945
ben nog niet boos op dr trouwens laat ik dat ff zeggen, maargoed issues want is niet normaal zo denk. of hij als ik al hoorde?
pi_213605005
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
je vraagt erom, hoeveel zin denk je dat ik 30 topics nog ga doorzoeken naar links van een post uit 30x600 posts????

juist ja. :') niet dus.
pi_213605011
maar zal het vanaf nu eens ff opslaan idd per stuk als het me opvalt,. mss is dat verhelderend.

maak mijn eigen MOD en user note archief wel, en dan gaan we over tijdje eens kijken wat daar uit komt. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')