Ik vind dit leuk!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:39 schreef nik4ever het volgende:
[..]
It's worth the wait.... Ja, ik weet dat dit vooral chauvinisme is maar om na al die heisa, en al die liedjes en performances, Joost op nr1 te zien doet mijn hart bonzen met trots.
Ik ook!quote:Op zondag 19 mei 2024 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van @:Greys wel goed gisteren, heb ze daar unfollowed. Stil protest waar je ze misschien nog het meest mee hebt.
12 Points wereld tourquote:Op zondag 19 mei 2024 11:08 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik vind dit leuk!
Wel begin ik mij af te vragen of dit succes ook zo groot zou zijn als hij wel mee mocht doen in de finale.
Desalniettemin Joost en team zijn gewoon hier duidelijk de winnaars van het hele songfestival gebeuren (sorry Nemo ♡)
Als de uitspraak er straks is en het is voor iedereen bekend dat het incident niks voorstelde. Dan komt Joost gewoon met zijn 12 points wereld tour (u las het hier als eerst)
Overal reageren mensen ook alleen maar met Joost enz. Laat Nemo toch lekker met rust denk ik dan.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:15 schreef GotC het volgende:
Ah ik vind het idd wel sneu voor Nemo. De winst wordt compleet overschaduwd door alle ellende.
quote:Op zondag 19 mei 2024 11:18 schreef GotC het volgende:
We zochten trouwens al een jaar naar een naam voor ons (felblauwe) VW camperbusje.
We hebben ‘m Joost genoemd haha![]()
Joost het Kleine camperbusje
En wat te denken van de enorm slechte reclame die ze door dit succes krijgen...quote:Op zondag 19 mei 2024 02:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
Wat boeit het hun?
EBU heeft laten zien dat alles om geld draait. Ze deden belachelijk veel met social media. Alle artiesten moeten maar gepast en ongepast gefilmd worden om maar iets te kunnen posten. Nu gaat er één van "hun" artiesten belachelijk hard viraal, als misschien wel nooit van te voren, en ze kunnen er niks mee. Helemaal niks op Instagram, X, TikTok. De hoeveelheid clicks, views een (indirecte) inkomsten die ze hier door missen zal echt wel even pijn doen
... lol wat boeit het hun. Dit is juist wat hun boeit. Geld. Clicks. Views. Aandacht.
Dat is dus het voornaamste probleem, dat iedereen Nemo zo met rust laat, in plaats van dat de ESF-winnaar in het centrum van de aandacht wordt gezet.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Overal reageren mensen ook alleen maar met Joost enz. Laat Nemo toch lekker met rust denk ik dan.
De inkomstenbron van ebu is echt niet wat Instagram en TikTok of X accountjes. Daar verdien je echt gewoon bijna niks mee. Verdienen doe je met deals en die doen ze niet eens. Die sociale media is gewoon voor kijkcijfers.quote:Op zondag 19 mei 2024 02:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
Wat boeit het hun?
EBU heeft laten zien dat alles om geld draait. Ze deden belachelijk veel met social media. Alle artiesten moeten maar gepast en ongepast gefilmd worden om maar iets te kunnen posten. Nu gaat er één van "hun" artiesten belachelijk hard viraal, als misschien wel nooit van te voren, en ze kunnen er niks mee. Helemaal niks op Instagram, X, TikTok. De hoeveelheid clicks, views een (indirecte) inkomsten die ze hier door missen zal echt wel even pijn doen
... lol wat boeit het hun. Dit is juist wat hun boeit. Geld. Clicks. Views. Aandacht.
🎙️quote:Op zondag 19 mei 2024 11:18 schreef GotC het volgende:
We zochten trouwens al een jaar naar een naam voor ons (felblauwe) VW camperbusje.
Die Nemo zingt prachtig maar het is natuurlijk verder gewoon een saai nummer wat vooral over hem zelf gaat en zijn interne struggles en doorbrakenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is dus het voornaamste probleem, dat iedereen Nemo zo met rust laat, in plaats van dat de ESF-winnaar in het centrum van de aandacht wordt gezet.
Henquote:Op zondag 19 mei 2024 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Nemo zingt prachtig maar het is natuurlijk verder gewoon een saai nummer wat vooral over hem zelf gaat en zijn interne struggles en doorbraken
Stuk minder interessant. Qua zang, bizar goed, die komt er als artiest zeker gericht op wat ouder publiek echt wel. Zeker in Zwitserland zelf
Het is niet afgezegd, dus moet wel toch? Benieuwd naar de beelden.quote:
Misschien dat ie ipv een SHOUT OUT TO THE BOOKMAKERS nu SHOUTOUT TO MY LAWYER roept hahahaquote:Op zondag 19 mei 2024 12:48 schreef d_elise het volgende:
Zou ook wel een giller zijn als hij gewoon zijn optreden doet zonder er iets over te zeggen 😂 Al denk ik van niet, ik denk ook wel dat hij misschien emotioneel is. Maar ik denk niet dat hij op het incident zelf ingaat.
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:18 schreef GotC het volgende:
Wel anonieme fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 mei 2024 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]Echt de Joostkleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💙
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 19 mei 2024 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel anonieme fotoMaar dit was paar weken geleden in Denemarken.
Wat extreem tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |