Echt bizar, was altijd best interessant om naar hem te luisteren, maar hij is echt helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die man is helemaal gek geworden joh. En het lijkt erop dat Joost Klein dit bij hem heeft veroorzaakt, daarvoor was hij volgens mij redelijk normaal. Joost laat niemand onberoerd
Medelijden met de artiesten die onder zijn leiding vielen in zijn tijd als HoDquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:31 schreef Dave het volgende:
“Vriend” van het buitenlandse reacties topic Jan Bors is niet blij met gabe’s filmpje
[ x ]
Tsjechië, daar ging hij met ruzie weg.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zit Jan Bors niet in de Tsjechische en Luxemburgse commissie? Of ben ik in de war met iemand anders?
Oh wtfquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit jaar ook in de commissie van Luxemburg
Paar maanden geleden was hij al de meest bizarre dingen aan het twitteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die man is helemaal gek geworden joh. En het lijkt erop dat Joost Klein dit bij hem heeft veroorzaakt, daarvoor was hij volgens mij redelijk normaal. Joost laat niemand onberoerd
Hij had op een gegeven moment een AI-interview met Joost. Ik heb het niet bekeken, maar toen dacht ik al: wat ben je allemaal aan het doen joh. Hij had echt een ongezonde obsessie met hem.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was hij al de meest bizarre dingen aan het twitteren.
Hij had ook door dat iets met Joost views en likes oplevert. Wat dat betreft past hij wel mooi in het straatje van de EBU: Joost uitmelken maar hem voor de rest cancelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij had op een gegeven moment een AI-interview met Joost. Ik heb het niet bekeken, maar toen dacht ik al: wat ben je allemaal aan het doen joh. Hij had echt een ongezonde obsessie met hem.
Nu al benieuwd of ze hem ook niet meer bij dat meest bekeken Youtube overzicht laten zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Hij had ook door dat iets met Joost views en likes oplevert. Wat dat betreft past hij wel mooi in het straatje van de EBU: Joost uitmelken maar hem voor de rest cancelen.
Dat is toch fascinerend he. Joost weet hoe het internet werkt, hoe social media werken. In plaats van dat ze van hem leren, want hij is er duidelijk beter in dan Eurovisie zelf en weet hoe hij zich moet marketen, gooien ze hem eruit omdat hij te recalcitrant is. Zo ongelooflijk dom.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Hij had ook door dat iets met Joost views en likes oplevert. Wat dat betreft past hij wel mooi in het straatje van de EBU: Joost uitmelken maar hem voor de rest cancelen.
Op dit moment zou het me verbazen als ze hem wél laten zien. Aan de andere kant: willen ze nog een keer dat hun comments vol met steun aan Joost staan? Alhoewel, dat gaat waarschijnlijk sowieso wel gebeuren, of ze hem nou in het overzicht betrekken of nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu al benieuwd of ze hem ook niet meer bij dat meest bekeken Youtube overzicht laten zien.
Dit, ja. En ook gewoon niet doorhebben dat deze beslissing enorm op ze zou backfiren. Of misschien hadden ze het wel door en kon het ze niets schelen, maar dat geloof ik gewoon niet. Echt pure domheid en arrogantie.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is toch fascinerend he. Joost weet hoe het internet werkt, hoe social media werken. In plaats van dat ze van hem leren, want hij is er duidelijk beter in dan Eurovisie zelf en weet hoe hij zich moet marketen, gooien ze hem eruit omdat hij te recalcitrant is. Zo ongelooflijk dom.
Nee hij is eruit gegooid omdat hij een telefoon uit een vrouw haar handen heeft geslagen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is toch fascinerend he. Joost weet hoe het internet werkt, hoe social media werken. In plaats van dat ze van hem leren, want hij is er duidelijk beter in dan Eurovisie zelf en weet hoe hij zich moet marketen, gooien ze hem eruit omdat hij te recalcitrant is. Zo ongelooflijk dom.
Er was niks stuk toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hij is eruit gegooid omdat hij een telefoon uit een vrouw haar handen heeft geslagen.
Een gebaar is het niet geweest, een handgebaar van wegwezen is niet strafbaar.
Aanraken of een bezit wegslaan met schade tot gevolg wel.
En ja beelden zijn er niet denk ik. Lijkt me lastig van een vernielde telefoon.
Je maakt er zelf van dat die telefoon vernield is. Daar is voorlopig helemaal geen sprake van.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hij is eruit gegooid omdat hij een telefoon uit een vrouw haar handen heeft geslagen.
Hopelijk geen no phones policyquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:17 schreef Felixa het volgende:
Ik hoop dat Joost zichzelf bij elkaar weet te rapen en morgen de hele moederse zooi op zijn kop zet in Enschede. En al die (extra) pers mag waarschijnlijk alleen de eerste 2-3 nummers foto's maken voor het podium dus laat hem er maar meteen vol inknallen en zich onderdompelen in de steun en liefde van het publiek.
Maar nog steeds mooi dat Joost in de viral top 50 staat daar. Dan wordt het nummer toch besproken en gedeeld binnen de VS en in deze lijst staan zorgt er ook weer voor dat meer mensen dit horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Aran weet niet wat de viral top 50 betekent. Die gaat niet om aantal streams.
Niemand heeft gezegd dat de telefoon uit de handen is geslagen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd, die viral top zegt mij helemaal niks. Die is totaal random. Je hebt wel gelijk dat als je er eenmaal instaat het misschien voor wat aandacht zorgt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar nog steeds mooi dat Joost in de viral top 50 staat daar. Dan wordt het nummer toch besproken en gedeeld binnen de VS en in deze lijst staan zorgt er ook weer voor dat meer mensen dit horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |