Je hebt nog steeds losse Six Flags parken, maar veel zijn overgenomen door walibi indd.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:11 schreef hilliebillie het volgende:
Het is ondertussen wel een paar jaar geleden dat ik er geweest ben, maar Plopsa de panne is echt niet alleen een park voor kleine kinderen. Het doet qua attracties niet onder op de Efteling, Bobbejaanland of een aantal andere parken.
Best een paar leuke achtbanen (Anubis en Heidi) en de rest weet ik niet meer precies. Ook een deel voor kleinere kinderen, maar dat heeft een Efteling bijvoorbeeld ook. En ook mooi in thema. De indoor parken zijn dan weer niet vergelijkbaar, maar die horen eerder in de categorie binnenspeeltuin als je het mij vraagt.
Ik vind zelf de Efteling overrated voor de prijs die je betaald. Ik ga voor de attracties en veel minder voor de sfeer.
Heb verder niet een favoriet pretpark, het is de afwisseling die het leuk maakt. Tijdje een abo op Bobbejaanland gehad want goedkoop en dichtbij. Prima park, maar hoef ik nu de komende jaren niet meer naar toe.
Walibi België ook leuk, maar wel een paar achtbanen waar je met koppijn uit komt omdat je hoofd helemaal door elkaar geschud wordt. Dat vind ik altijd jammer.
Europapark wil ik ook nog eens naar toe met de kinderen. Lijkt me ook erg leuk!
Oh en six flags is toch gewoon een vroegere naam van Walibi?
Ah dat wist ik niet. Dacht dat Walibi sixflags geworden was en daarna weer terug Walibi. Nooit geweten dat er nog andere six flags parken warenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds losse Six Flags parken, maar veel zijn overgenomen door walibi indd.
Ik was eens in drievliet jaren terug en toen was het zo rustig dat we gewoon in de attracties mochten blijven zitten voor een volgend ritjequote:Op zondag 19 mei 2024 09:45 schreef Sport_Life het volgende:
Voor jonge kinderen vind ik Drievliet erg leuk. Mijne zijn 5 en 7 en die vinden het helemaal geweldig daar , en ik dus ook.
Zelf hoef ik niet meer in een achtbaan, eerst 3 kwartier in de rij staan voor een ritje van 5 min is niet zo mijn ding.
Amerikanen hadden Walibi overgenomen en volgezet met achtbanen en dachten daarmee de markt hier te kunnen domineren. Maar Nederlanders bleven de Efteling leuker vinden. Toen SixFlags New Orleans overstroomde tijdens hurricane Katrina (nog steeds niet heropend) hebben ze de Europese parken weer verkocht en werd het weer Walibi.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Dacht dat Walibi sixflags geworden was en daarna weer terug Walibi. Nooit geweten dat er nog andere six flags parken waren
Duinrel is niet kleiner geworden hoor, ik denk dat jij bent gegroeidquote:Op zondag 19 mei 2024 09:48 schreef roos94 het volgende:
Vind duinrell trouwens echt matig geworden. Was er vorig jaar en het was zo erg klein, en de entreeprijs is vrij hoog als je ziet wat je ervoor krijgt.
Ja ben zo in de corona tijd bij Juliana toren geweest,op een gegeven moment was het zo rustig dat het park dicht ging en wij tegoedbonnen kregen voor een volgende keer.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was eens in drievliet jaren terug en toen was het zo rustig dat we gewoon in de attracties mochten blijven zitten voor een volgend ritjezo is t wel tof natuurlijk
Dat is ook niet fijn. Heb je voor die dag alsnog geen invulling en heb je reistijd en kosten gemaakt voor niks. En kun je een andere keer weer reiskosten maken.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:48 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja ben zo in de corona tijd bij Juliana toren geweest,op een gegeven moment was het zo rustig dat het park dicht ging en wij tegoedbonnen kregen voor een volgende keer.
Ik combineer het altijd met Tikibad. Paar uurtjes Duinrell en dan lekker zwemmen!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:48 schreef roos94 het volgende:
Vind duinrell trouwens echt matig geworden. Was er vorig jaar en het was zo erg klein, en de entreeprijs is vrij hoog als je ziet wat je ervoor krijgt.
Dit is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Tivoli Gardens in Kopenhagen, vooral 's avonds als de lichtjes aangaan heel bijzonder en oud park.
Zwembaden in Nederland zijn echt amateuristisch klein. Die giga waterparken zoals in Spanje, Duitsland en Turkije die zijn pas genot.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik combineer het altijd met Tikibad. Paar uurtjes Duinrell en dan lekker zwemmen!
Was dat die baan die van links naar rechts ging?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:54 schreef junkiesietze het volgende:
Walibi toen ze nog superman the ride hadden
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was dat die baan die van links naar rechts ging?
Die achtbaan is er gewoon nog maar heet tegenwoordig Xpress: Platform 13quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:23 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, was een blauwe achtbaan, was helemaal aan het begin van het park, zo'n beetje de eerste achtbaan die je tegenkwam.
Je werd gelanceerd uit een tunnel.
Die is wel heul kortquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:15 schreef rival het volgende:
Leukste waar ik zelf geweest ben is voor mij Six Flags New Jersey.
Daar hebben ze de Kingda Ka(ik hou van achtbanen)
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:49 schreef chasse_friet het volgende:
[..]
Die achtbaan is er gewoon nog maar heet tegenwoordig Xpress: Platform 13
https://www.walibi.nl/nl/park/attracties/xpress-platform-13#-tab
Maar dat gevoel als je weggeschoten wordt (met 4 seconde 200km per uur gaan) is echt een belevenisquote:
Nee maar je hebt nu een soort spookhuis intro, een lekkend riool met spooktreinquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sweer dat hij helemaal was weggehaald de laatste keer dat ik daar was. wtf
Kijk deze man snapt!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:26 schreef CoolGuy het volgende:
Universal Studio's + Island of Adventure in Florida.
Die heeft andere naam maar is er nog steeds.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:54 schreef junkiesietze het volgende:
Walibi toen ze nog superman the ride hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |