Andersom.quote:
Jetten met zijn vliegbelasting en hijzelf maar op vakantie gaan naar argentiniequote:
Prima toch als hij die belasting betaalt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Jetten met zijn vliegbelasting en hijzelf maar op vakantie gaan naar argentinie![]()
vliegen is dan dus voorbehouden aan de rijken, Jetten moet zich schamen , hij hoort het voorbeeld te gevenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Prima toch als hij die belasting betaalt.
quote:Voor iemand met geld zijn verkeersboetes een schijntje, voor armere mensen kunnen ze de nekslag zijn. Politiek econoom Merel van Rooy pleit voor een rechtvaardiger verkeersboeteregime.
Zo veel is die nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
vliegen is dan dus voorbehouden aan de rijken
Jetten mag dus wel vliegen en heeft de ruimtequote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Zo veel is die nu ook weer niet.
Voorbehouden aan degenen die de compensatie-opslag betalen.
Zelfs voor mensen met een budget-vliegvakantie is die toeslag geen probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:27 schreef michaelmoore het volgende:
Jetten mag dus wel vliegen en heeft de ruimte
Van Basten vroeg zich af hoe een bijstandsmoeder met 15.000 gulden per maand moest rondkomen.quote:
nou frits barend in een opera dat hoef ik niet te zienquote:Op maandag 20 mei 2024 14:57 schreef dvdfreak het volgende:
Werner Loens deelde 37 jaar Michelinsterren uit, nu doet hij zijn masker af
Frits Barend gaat de planken op in de musical ’40-50′
Afshin Ellian en Keyvan Shahbazi over de dood van Iraanse president Raisi
Wim Suyker, Julia Wouters en Wouter de Winther over het hoofdlijnenakkoord
Nou, had de VVD het kabinet maar niet laten vallen.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Hadden jullie maar niet zo stom moeten doen tegen Rutte. Nu zitten we met niemand, of Mona Keijzer.
Broodjes bal langs de snelweg testen zekerquote:
Ik hoop dat hij ook zelf nog even besefte dat het leven klaar was. Net als die kinderen toen wisten.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:54 schreef svann het volgende:
En dat deed men een gewone middelbare scholier aan?
En de vele stakkers met hem.
Alles ligt aan links. Als het goed gaat en als het slecht gaat.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:33 schreef svann het volgende:
De schuld van links dat de reputatie van Plasterk er aan is, aldus boze rechtse twitteraars.
Daar valt de linkse Remkes dan ook onder. En natuurlijk de sjoemelaar himself.
Ik vind Mirjam Bikker een enorm vermoeiend mensquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:17 schreef dvdfreak het volgende:
Mirjam Bikker, Ger Koopmans, Geertjan Kloosterboer en Eva Vos over de landbouwplannen uit het hoofdlijnenakkoord
Erik van Muiswinkel, Nol Havens en Stephanie Struijk over Annie M.G. Schmidt-week
Mirjam Bikker, Corine de Vries en Thomas van Groningen over het hoofdlijnenakkoord
Thomas van Groningen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:17 schreef dvdfreak het volgende:
Mirjam Bikker, Ger Koopmans, Geertjan Kloosterboer en Eva Vos over de landbouwplannen uit het hoofdlijnenakkoord
Erik van Muiswinkel, Nol Havens en Stephanie Struijk over Annie M.G. Schmidt-week
Mirjam Bikker, Corine de Vries en Thomas van Groningen over het hoofdlijnenakkoord
quote:Mogelijk effecten van de envelop groepen in de knel (HLA_174) zijn niet meegenomen omdat deze nog niet nader is ingevuld.
Robots tillen zich geen hernia.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Een robot die een zieke Thomas uit bed kan tillen wordt wel een uitdaging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nouja het was wel vermakelijk, maar aan de andere kant ook gewoon triest dat dit incompetente zooitje ons land moet leiden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Dit was niet leuk. En Wester mag ook wel eens vervangen worden zeg.
minister van eenwording Belgie en Nederlandquote:
Ik las: 'Rita Verdonk zou ik wel doen.'quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:19 schreef svann het volgende:
Rita Verdonk zie ik het wel doen.
Ego en principes matchen denk ik wel.
Zou jij Rita doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik las: 'Rita Verdonk zou ik wel doen.'
En doen ze nog veel meer onrealistische beloftes waar hun kiezer nu nog erg tevreden over zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig gaat de PVV het eigen risico halveren.... in 2027. Die mevrouw is vast heel blij
Mag Rita jou doen?quote:
Ze deed een Ackermannetje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:19 schreef svann het volgende:
Rita Verdonk zie ik het wel doen.
Ego en principes matchen denk ik wel.
Haenenquote:
Mijn topic.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:10 schreef superniger het volgende:
Fijn weekend.
En tot morgen in het FA cup topic.
Wat die man zegt, de overheid heeft teveel deskundigen wegbezuinigd.quote:
Vanavond geen Groningenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:08 schreef dvdfreak het volgende:
Theo Janssen en Marcel van Roosmalen over de situatie bij Vitesse
Cees Dekker en Lotte Asveld proberen van iets levenloos leven maken
Dick Schoof moet de nieuwe premier van Nederland worden
Dick Schoof moet de nieuwe premier van Nederland wordenquote:
Verbeet is geweldig.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:43 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Dick Schoof moet de nieuwe premier van Nederland worden
Oud-Kamervoorzitter Gerdi Verbeet, VVD-prominent Ed Nijpels en politiek verslaggevers Xander van der Wulp en Thomas van Groningen schuiven aan bij Op1.
Dan heb je het tweetje van Dilan nog niet gezien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
Nederland doet het erom zullen ze in de USA zeggen, eerst Wim Cock en nu Dick Schoof
Tiny Koxquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
Nederland doet het erom zullen ze in de USA zeggen, eerst Wim Cock en nu Dick Schoof
Dat is @Starhopperquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die jongen links achter Thomas.
Kijk eens dom. Ja ho maar.
Beste wallen ook onder de ogenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het niet zo inhoudelijke frame van hetmoment is zuurlinks, zo heeft de blonde Führer verordonneert.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Vind hem juist wel redelijk klinken, zijnde oppositie.
Past wel bij de TT. #boomer-move.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:12 schreef NoCigar het volgende:
God stoort deze uitzending via een heilige gsm. Hij houdt hier ook niet van.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Flopshowquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:54 schreef dvdfreak het volgende:
Nieuws: Europese verkiezingsdebatten bij Op1
Op1 houdt morgen, vrijdag 31 mei, een groot verkiezingsdebat met zeven Europese lijsttrekkers in de Politieke Vrijdag van WNL. Onder leiding van Sven Kockelmann en Thomas van Groningen debatteren PVV, GroenLinks/PvdA, VVD, NSC, BBB, D66 en CDA met elkaar over een vijftal stellingen in een studio vol met publiek. Het is voor het eerst sinds de Tweede Kamer-verkiezingen van vorig jaar november dat deze partijen live op televisie met elkaar in debat gaan.
In de dagen pal voor de Nederlandse Europese Verkiezingsdag, van maandag 3 juni tot en met woensdag 5 juni, zullen in speciale uitzendingen van Op1 de landelijke lijsttrekkers met elkaar debatteren over Europese thema’s. Maandag zijn Henri Bontenbal (CDA), Laurens Dassen (Volt) en Jimmy Dijk (SP) te gast bij Fidan Ekiz en Sven Kockelmann van Omroep WNL. Dinsdag gaan Pieter Omtzigt (NSC) en Frans Timmermans met elkaar in debat bij Margje Fikse en Tijs van den Brink van de EO en woensdag zijn Rob Jetten (D66) en Caroline van der Plas aan de beurt bij Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen van Omroep MAX.
De verkiezingsspecials van Op1 beginnen telkens rond 22:15 uur op NPO1.
Het enige speerpunt van Triple B is zoveel mogelijk mest willen uitrijden, voor de rest roepen ze maar wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:01 schreef Buitendam het volgende:
Hebben ze bij de BBB ook mensen die niet mokerdebiel zijn?
Nog niet gesignaleerdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:01 schreef Buitendam het volgende:
Hebben ze bij de BBB ook mensen die niet mokerdebiel zijn?
Flikker toch eens op met die van Groningen. Ik ga weer niet kijken.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Henri Bontenbal, Jimmy Dijk, Laurens Dassen en Nadia Zerouali over de Europese verkiezingen
Thomas van Groningen met zijn nieuwe rubriek ‘Thomas in Europa’
Hold your horse, hold you horse. Strijd, geen oorlog.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Jimmy Dijk gaat niet vechten voor het land, die wil in Nederland een klassenoorlog starten.
https://nos.nl/artikel/25(...)-op-de-klassenstrijd
Misschien moet hij een boek schrijven over zijn strijdquote:Op maandag 3 juni 2024 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Hold your horse, hold you horse. Strijd, geen oorlog.
Gewoon minimumloon enzo omhoog zodat er geen toeslagen meer nodig zijn, is mijn interpretatie daarvan.
Hij is nu ook weer niet zo principieel giftig dat het dan `mijn strijd' zou heten.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Misschien moet hij een boek schrijven over zijn strijd
quote:Op maandag 3 juni 2024 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Hij is nu ook weer niet zo principieel giftig dat het dan `mijn strijd' zou heten.
Dat bedoelde je toch?
Iedereen, altijd. Vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Maar niet over de gevolgen van het overlaten van de keus asn anderen.
Tuurlijk. Ook stampvoeten is niet verboden.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:23 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen, altijd. Vrijheid van meningsuiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |