die zitten er dan ook bijquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan niet goed oordelen zonder pics.
Misschien wat beter de OP bekijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
met andere woorden, bij woordje 3 van de op had je je broek al op je knieën en zag daarna geen plaatjes in beeld, alleen maar letters en ging gefrustreerd naar het reactieveld.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
dat zegt hij ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze daar erg voor gek loopt.
Nee, daar hebben er wel meer van die matige tietjesquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze daar erg voor gek loopt.
euh waarom?quote:
Dat heb ik dan ook nergens beweerdquote:
Misschien vind ze die feestjes leuker dan dat ze haar tieten haat?quote:ik zou als ik het gevoel heb dat mijn borsten niet zo zijn als ik zou willen en ik ze wil aanpassen niet naar erotische feesten gaan eerlijk gezegd.
Ik vermoed dat ze wat spanning mist, nu kan ze uiteraard zichzelf wat leren temperen, of dit niet doen en weer een spannende vent gaan zoeken voor sensatie.quote:
Nou ja, voor haar is het misschien 'gewoon' een deel van haar sexuele beleving?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, daar hebben er wel meer van die matige tietjes
Maar zonder dollen, voor mij zijn erotische feestjes echt een hele andere wereld, ik zou daar never nooit het woord 'gewoon' bij kunnen gebruiken.
Der vent vind haar goed zoals ze is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wat spanning mist, nu kan ze uiteraard zichzelf wat leren temperen, of dit niet doen en weer een spannende vent gaan zoeken voor sensatie.
Gewoon een theorietje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |