die zitten er dan ook bijquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan niet goed oordelen zonder pics.
Misschien wat beter de OP bekijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
met andere woorden, bij woordje 3 van de op had je je broek al op je knieën en zag daarna geen plaatjes in beeld, alleen maar letters en ging gefrustreerd naar het reactieveld.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
dat zegt hij ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze daar erg voor gek loopt.
Nee, daar hebben er wel meer van die matige tietjesquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze daar erg voor gek loopt.
euh waarom?quote:
Dat heb ik dan ook nergens beweerdquote:
Misschien vind ze die feestjes leuker dan dat ze haar tieten haat?quote:ik zou als ik het gevoel heb dat mijn borsten niet zo zijn als ik zou willen en ik ze wil aanpassen niet naar erotische feesten gaan eerlijk gezegd.
Ik vermoed dat ze wat spanning mist, nu kan ze uiteraard zichzelf wat leren temperen, of dit niet doen en weer een spannende vent gaan zoeken voor sensatie.quote:
Nou ja, voor haar is het misschien 'gewoon' een deel van haar sexuele beleving?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, daar hebben er wel meer van die matige tietjes
Maar zonder dollen, voor mij zijn erotische feestjes echt een hele andere wereld, ik zou daar never nooit het woord 'gewoon' bij kunnen gebruiken.
Der vent vind haar goed zoals ze is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wat spanning mist, nu kan ze uiteraard zichzelf wat leren temperen, of dit niet doen en weer een spannende vent gaan zoeken voor sensatie.
Gewoon een theorietje!
Knap die aanname op letterlijk 1 typisch meme zinnetje.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
met andere woorden, bij woordje 3 van de op had je je broek al op je knieën en zag daarna geen plaatjes in beeld, alleen maar letters en ging gefrustreerd naar het reactieveld.
Hu?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, daar hebben er wel meer van die matige tietjes
Maar zonder dollen, voor mij zijn erotische feestjes echt een hele andere wereld, ik zou daar never nooit het woord 'gewoon' bij kunnen gebruiken.
Dat zal, daar twijfel ik ook niet aan. Zullen vast hele normale mensen zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:18 schreef embedguy het volgende:
[..]
Hu?
Schat ik het goed in dat je nog nooit bij een erotisch feestje/sauna bent geweest? Ik vraag me af wat jou beeld is bij die feestjes.
Daar komen gewoon hele normale mensen hoor.
Lijkt mij dat er veel online te bewonderen zijn in natuurfilms waar jij het A niet in de gaten hebt dat ze fake zijn en B, je het hele fraaie tieten vindt.quote:
Same.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zal, daar twijfel ik ook niet aan. Zullen vast hele normale mensen zijn.
Maar het concept 'erotisch feestje' vind ik niet 'gewoon'.
Uiteindelijk kun je ze altijd nog vierkant of driehoekig laten maken.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:29 schreef Forbry het volgende:
Ok, ongezouten mening (als heteroseksuele vrouw):
Mooiste borsten ooit/mogelijk? Dat niet. Maar wel prima en in ieder geval stúkken mooier dan de meeste van die nepborsten.
Ik zou er in jouw geval echt niet aan laten sleutelen
je ziet er prima uitquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:03 schreef Kloontje88 het volgende:
Fijne reacties!
Overigens is de mening van mijn man ook leuk natuurlijk, maar ja ik denk dan, die kijkt door een roze bril. Ik wilde toch even daadwerkelijk "testen" of de gedachten over mijn borsten nu terecht of niet zo terecht zijn.
De zin "gewoon sauna of erotische feesten" is idd beetje een bijzondere, haha. Voor ons wat gewoner geworden, en idd ondanks dat ik zo over mezelf denk laat ik me niet weerhouden zulke dingen te ondernemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |