die zitten er dan ook bijquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan niet goed oordelen zonder pics.
Misschien wat beter de OP bekijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
met andere woorden, bij woordje 3 van de op had je je broek al op je knieën en zag daarna geen plaatjes in beeld, alleen maar letters en ging gefrustreerd naar het reactieveld.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
dat zegt hij ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze daar erg voor gek loopt.
Nee, daar hebben er wel meer van die matige tietjesquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze daar erg voor gek loopt.
euh waarom?quote:
Dat heb ik dan ook nergens beweerdquote:
Misschien vind ze die feestjes leuker dan dat ze haar tieten haat?quote:ik zou als ik het gevoel heb dat mijn borsten niet zo zijn als ik zou willen en ik ze wil aanpassen niet naar erotische feesten gaan eerlijk gezegd.
Ik vermoed dat ze wat spanning mist, nu kan ze uiteraard zichzelf wat leren temperen, of dit niet doen en weer een spannende vent gaan zoeken voor sensatie.quote:
Nou ja, voor haar is het misschien 'gewoon' een deel van haar sexuele beleving?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, daar hebben er wel meer van die matige tietjes
Maar zonder dollen, voor mij zijn erotische feestjes echt een hele andere wereld, ik zou daar never nooit het woord 'gewoon' bij kunnen gebruiken.
Der vent vind haar goed zoals ze is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wat spanning mist, nu kan ze uiteraard zichzelf wat leren temperen, of dit niet doen en weer een spannende vent gaan zoeken voor sensatie.
Gewoon een theorietje!
Knap die aanname op letterlijk 1 typisch meme zinnetje.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
met andere woorden, bij woordje 3 van de op had je je broek al op je knieën en zag daarna geen plaatjes in beeld, alleen maar letters en ging gefrustreerd naar het reactieveld.
Hu?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, daar hebben er wel meer van die matige tietjes
Maar zonder dollen, voor mij zijn erotische feestjes echt een hele andere wereld, ik zou daar never nooit het woord 'gewoon' bij kunnen gebruiken.
Dat zal, daar twijfel ik ook niet aan. Zullen vast hele normale mensen zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:18 schreef embedguy het volgende:
[..]
Hu?
Schat ik het goed in dat je nog nooit bij een erotisch feestje/sauna bent geweest? Ik vraag me af wat jou beeld is bij die feestjes.
Daar komen gewoon hele normale mensen hoor.
Lijkt mij dat er veel online te bewonderen zijn in natuurfilms waar jij het A niet in de gaten hebt dat ze fake zijn en B, je het hele fraaie tieten vindt.quote:
Same.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zal, daar twijfel ik ook niet aan. Zullen vast hele normale mensen zijn.
Maar het concept 'erotisch feestje' vind ik niet 'gewoon'.
Uiteindelijk kun je ze altijd nog vierkant of driehoekig laten maken.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:29 schreef Forbry het volgende:
Ok, ongezouten mening (als heteroseksuele vrouw):
Mooiste borsten ooit/mogelijk? Dat niet. Maar wel prima en in ieder geval stúkken mooier dan de meeste van die nepborsten.
Ik zou er in jouw geval echt niet aan laten sleutelen
je ziet er prima uitquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:03 schreef Kloontje88 het volgende:
Fijne reacties!
Overigens is de mening van mijn man ook leuk natuurlijk, maar ja ik denk dan, die kijkt door een roze bril. Ik wilde toch even daadwerkelijk "testen" of de gedachten over mijn borsten nu terecht of niet zo terecht zijn.
De zin "gewoon sauna of erotische feesten" is idd beetje een bijzondere, haha. Voor ons wat gewoner geworden, en idd ondanks dat ik zo over mezelf denk laat ik me niet weerhouden zulke dingen te ondernemen
Die durft niet te zeggen dat je er wat aan moet laten verbouwen bedoel jequote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:03 schreef Kloontje88 het volgende:
Fijne reacties!
Overigens is de mening van mijn man ook leuk natuurlijk, maar ja ik denk dan, die kijkt door een roze bril.
Moet?quote:Op maandag 3 juni 2024 12:35 schreef piere het volgende:
[..]
Die durft niet te zeggen dat je er wat aan moet laten verbouwen bedoel je
Wijven met tieten zijn supervrouwelijk, 100%quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Moet?
Van wie? Van welke wet moet dat?
Is een man niet blij met mijn borsten kan ie lekker opzouten
Dit dus. Niks aan te te voegen. Mannen met tetten.... tja....quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wijven met tieten zijn supervrouwelijk, 100%
En vanaf welk formaat?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vanaf cup B vind ik alles mooi, C is top en D is helemaal prima. Als het maar natuurlijk is en vooral geen siliconen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En vanaf welk formaat?
Want je hebt er die zijn een handvol en je hebt jammer tieten (alles wat buiten de hand valt is jammer)
Daarom moet je als man ook gewoon grote handen hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En vanaf welk formaat?
Want je hebt er die zijn een handvol en je hebt jammer tieten (alles wat buiten de hand valt is jammer)
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Moet?
Van wie? Van welke wet moet dat?
Is een man niet blij met mijn borsten kan ie lekker opzouten
Dan kun je wel zo lekker kinderachtig hierop reageren maar geen enkel persoon moet zijn/haar lichaam aanpassen/verbouwen voor een ander.quote:
Je praat een beetje om mijn reactie heen he.... Ik zeg dat je man ws niet gaat vertellen dat je er wat aan moet doen. De reden; je zal niet zeggen: dankjewel schat dat je dat zegt! Je zal eerder boos en gekwetst zijn. JIJ bent degene die twijfelt toch of je je moet laten verbouwen? En JIJ vraagt anderen om feedback toch? En dan kom je zelf met de opmerking dat je je niet moet aanpassen voor een ander? Waarom de vraag dan op een openbaar forum wat men ervan vindt?quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan kun je wel zo lekker kinderachtig hierop reageren maar geen enkel persoon moet zijn/haar lichaam aanpassen/verbouwen voor een ander.
Vind je het niet aantrekkelijk? Prima, dan zoek je toch verder?
Volgens mij zie je de ene user voor de andere aanquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:51 schreef piere het volgende:
[..]
Je praat een beetje om mijn reactie heen he.... Ik zeg dat je man ws niet gaat vertellen dat je er wat aan moet doen. De reden; je zal niet zeggen: dankjewel schat dat je dat zegt! Je zal eerder boos en gekwetst zijn. JIJ bent degene die twijfelt toch of je je moet laten verbouwen? En JIJ vraagt anderen om feedback toch? En dan kom je zelf met de opmerking dat je je niet moet aanpassen voor een ander? Waarom de vraag dan op een openbaar forum wat men ervan vindt?
Zou het wellicht ook kunnen zijn dat haar man helemaal niks mis vindt met haar borsten en niet wil dat ze er iets aan doet? Just a thought.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:51 schreef piere het volgende:
[..]
Je praat een beetje om mijn reactie heen he.... Ik zeg dat je man ws niet gaat vertellen dat je er wat aan moet doen. De reden; je zal niet zeggen: dankjewel schat dat je dat zegt! Je zal eerder boos en gekwetst zijn.
Ik vraag niet om een mening......en ik ga ook niet zeggen wat de man ervan zou moeten zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:51 schreef piere het volgende:
[..]
Je praat een beetje om mijn reactie heen he.... Ik zeg dat je man ws niet gaat vertellen dat je er wat aan moet doen. De reden; je zal niet zeggen: dankjewel schat dat je dat zegt! Je zal eerder boos en gekwetst zijn. JIJ bent degene die twijfelt toch of je je moet laten verbouwen? En JIJ vraagt anderen om feedback toch? En dan kom je zelf met de opmerking dat je je niet moet aanpassen voor een ander? Waarom de vraag dan op een openbaar forum wat men ervan vindt?
Je hebt gelijk, sorryquote:Op zondag 9 juni 2024 06:22 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Volgens mij zie je de ene user voor de andere aan
Ja dat kan zeker, persoonlijk zou ik ook niet adviseren er wat aan te doen. Sws is dat niet iets wat ik zou doen.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou het wellicht ook kunnen zijn dat haar man helemaal niks mis vindt met haar borsten en niet wil dat ze er iets aan doet? Just a thought.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |