SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, sorry; aan die nogal moderne erosie van begrippen, teneinde een bepaalde agenda te kunen najagen, doe ik niet mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het feit dat je denkt dat er biologisch rassen bestaan bij mensen maakt je wederom een racist.
Het gaat om specifieke af te bakenen groepen.
https://www.amnesty.nl/en(...)assendiscriminatie-2
Voor iemand die de wijsheid in pacht meent te hebben ga je langzaamaan wel steeds dommere dingen roepen.
quote:Racisme is een ideologie die een hiërarchie van zogenaamde 'rassen' voorstaat. In deze opvatting zouden bepaalde 'rassen' superieur zijn aan andere. Racisme manifesteert zich op verschillende manieren: door daden, uitlatingen, geschriften of discriminerende gedragingen.
quote:Betekenis 'racisme'. Je hebt gezocht op het woord: racisme. ra·cis·me (het; o) 1opvatting dat mensen met een bepaalde huidskleur beter zouden zijn dan mensen ...
Maar mss moet je ff "Russophobie" uit je hoge hoed trekken, hebben we dat tenminste ook weer gehad.quote:Wanneer voor het ene ras andere maatstaven gelden dan voor het andere, is er sprake van rassendiscriminatie. De term racisme heeft een zeer negatieve lading, ...
Verschrikkelijk frusterendquote:
Hoezo tenenkrommend?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft tenenkrommend
Of je helpt ze, en gaat er vol voor, of je helpt ze niet.
De wereld zit vol met rotzakken die graag elkaar willen vernietigen, dat ze er zelf ook aan gaan dat is nog het enige dat ze tegenhoudquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, sorry; aan die nogal moderne erosie van begrippen, teneinde een bepaalde agenda te kunen najagen, doe ik niet mee.
Racisme is het intrinsieke geloof dat andere rassen 'minder' zijn dan anderen. Bv de holocaust, of beruchte incidenten in de zuidelijke VS van de KKK ofzo.
De eerste 3 google antwoorden zetten het netjes uiteen, ik hoef niet te shoppen voor onderbouwing:
[..]
[..]
[..]
Maar mss moet je ff "Russophobie" uit je hoge hoed trekken, hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Zeer tenenkrommend.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoezo tenenkrommend?
Je kan het zo zien, door de westerse ondersteuning is het grootste gedeelte van Oekraïne nog van Oekraïne. Als het westen niet al die wapens, geld en trainingen etc hadden gegeven en uiteraard air / radar beelden dan was Oekraïne allang van Rusland.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
Of je helpt ze, en gaat er vol voor, of je helpt ze niet.
Dus je bent niet blij voor Oekraïne dat nog veel van hen is? Ik vind je manier van redeneren heel zwart wit. Echt een alles of niets. Dat vind ik eigenlijk wel tenen krommend.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeer tenenkrommend.
OF je geeft dat wapentuig, en dan zeur je niet over waar oekraine dat in wil zetten, OF je geeft het gewoon niet.
Voor de rest komt je verhaal neer op: ze mogen blij zijn met wat ze krijgen, want anders, en dan geld wat StateOfMind zegt 100%:
[..]
Dit is iemand net met zijn hoofd boven water houden met constant het gevaar los gelaten te worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoezo tenenkrommend?
Je kan het zo zien, door de westerse ondersteuning is het grootste gedeelte van Oekraïne nog van Oekraïne. Als het westen niet al die wapens, geld en trainingen etc hadden gegeven en uiteraard air / radar beelden dan was Oekraïne allang van Rusland.
Nee dat is iemand zwembandjes geven zodat die kan blijven drijven. Alternatieven zijn of die persoon laten verdrinken of al het water uit het zwembad pompen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is iemand net met zijn hoofd boven water houden met constant het gevaar los gelaten te worden.
Hier ben ik het wel weer mee eens. Ik vind Oekraïne ook zeer dankbaar. Naar alle landen de kleine en de grote landen die helpen!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ze zijn zich daar ook bewust van overigens, verschrikkelijk dankbaar voor alles wat ze hebben gekregen en nog gaan krijgen en de hand die ze voedt willen ze niet bijten...maar ze weten ook donders goed dat de rem er op wordt gehouden.
Lijkt me verschrikkelijk frusterend.
Normaliter is een volledig afschreven (bv) humvee idd zo goed als gratis, maar als je biden heet en graag werkgelegenheid wil creeeren dan reken je er de nieuwprijs voor.quote:
yup yup, de wapen industrie is weer eens de grote winnar /zoals het in praktisch elke oorlog is, WW2 heeft USA ook geen windeieren gelegd /offtopicquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Normaliter is een volledig afschreven (bv) humvee idd zo goed als gratis, maar als je biden heet en graag werkgelegenheid wil creeeren dan reken je er de nieuwprijs voor.
Denk ook niet dat het helemaal mis gaat lopen voor Oekraïne, wel dat er veel meer (of minder, zo je wil) in had gezeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel weer mee eens. Ik vind Oekraïne ook zeer dankbaar. Naar alle landen de kleine en de grote landen die helpen!
De rem, tja dat zien ze dat moet klote zijn maar ze snappen waarom. Boots on the ground is gewoon een halte te ver. Alhoewel je ziet dat meer NAVO landen hun mening wijzigen, Frankrijk al eerder met hun uitspraak. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Des te gekker dat een deel van de reps nu zo tegen steun zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
yup yup, de wapen industrie is weer eens de grote winnar /zoals het in praktisch elke oorlog is, WW2 heeft USA ook geen windeieren gelegd /offtopic
Russische bommen zijn 100% niet Russisch?quote:
Ja, de ranglijst van google is niet doorslaggevend. Ik snap dat je gelet op de uitkomst daar wel wat voor voelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, sorry; aan die nogal moderne erosie van begrippen, teneinde een bepaalde agenda te kunen najagen, doe ik niet mee.
Racisme is het intrinsieke geloof dat andere rassen 'minder' zijn dan anderen. Bv de holocaust, of beruchte incidenten in de zuidelijke VS van de KKK ofzo.
De eerste 3 google antwoorden zetten het netjes uiteen, ik hoef niet te shoppen voor onderbouwing:
[..]
[..]
[..]
Maar mss moet je ff "Russophobie" uit je hoge hoed trekken, hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Dat is niet zonder precedent, trouwens. Als je wel eens met landen onder embargo te maken hebt gehad, weet je dat de afkomst van de onderdelen telt, en waar het in elkaar is gezet eigenlijk helemaal niet.quote:
Dom ook. Want ofwel je gaat all in (en dan kun je inderdaad zorgen dat de Russen verwijderd worden), ofwel niet en dan is het doorgaan op deze voet bepaald niet in het belang van Oekraïne.quote:
Dat pro-Russische MAGA deel van de republikeinen is dan ook een met Russisch bloedgeld gekochte "lange arm van het Kremlin".quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Des te gekker dat een deel van de reps nu zo tegen steun zijn
Ja, net zoals jij graag je eigen definitie naar voren schuift. Duidelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:56 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap dat je gelet op de uitkomst daar wel wat voor voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |