abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213621339
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na vanavond is OGC Nice ook klaar met hun seizoen. Wellicht dat komende week al wat meer bekend wordt... (Farioli)
Na komende zaterdag zal Ten Hag ook wel beschikbaar zijn :X
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 19 mei 2024 @ 20:08:23 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213621350
twitter

Tactisch onbenul gaat spelers beoordelen

GENOT
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213621771
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]

GENOT
Ik vind het een goed plan :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_213621933
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ja volgens mij is drie weken rust de max voor topsport. En ook voetbal begint tegenwoordig steeds meer op topsport te lijken.
voorronde EL moet je je ook op voorbereiden nog. Al met al wel logisch
  zondag 19 mei 2024 @ 22:02:04 #125
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_213622673
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 16:59 schreef tong80 het volgende:
Mooi een puntje meegenomen uit Arnhem. _O_

:T
Mooi seizoen. In de beker er uit gekegeld worden door een amateur team en het seizoen afsluiten met puntverlies tegen een team dat zijn laatste wedstrijd als profteam speelt.

Je zou bijna denken dat Ajax amateurvoetbal speelt.
pi_213622735
De sterspeler met een bijzonder interview op zijn niveau

twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 19 mei 2024 @ 22:11:26 #127
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_213622797
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 22:07 schreef RipCity het volgende:
De sterspeler met een bijzonder interview op zijn niveau

[ x ]
Sneuneus.
pi_213622953
:')
pi_213623533
L'Equipe meldt ook dat Farioli - Ajax een kwestie van tijd zou moeten zijn. Blijkbaar verdient Farioli bij Nice slechts 70.000 euro bruto per maand, of wel 840.000 euro per jaar slechts. Die Ratcliffe verspilt duidelijk geen cent teveel, @Rellende_Rotscholier .
  zondag 19 mei 2024 @ 23:59:29 #130
88831 Shreyas
De beste
pi_213623589
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 23:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
L'Equipe meldt ook dat Farioli - Ajax een kwestie van tijd zou moeten zijn. Blijkbaar verdient Farioli bij Nice slechts 70.000 euro bruto per maand, of wel 840.000 euro per jaar slechts. Die Ratcliffe verspilt duidelijk geen cent teveel, @:rellende_rotscholier .
Lijkt er wel op dat die Farioli komt dus weer een tussenjaar.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213623607
Yes seizoen klaar *O*
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 20 mei 2024 @ 07:27:12 #132
138438 crew  Pizzakoppo
pi_213624488
Heb ook geen vertrouwen in Farioli en zie ook niet in waarom er een outsider moet komen. Geheid wil hij zijn eigen visie implementeren en moeten er dus spelers komen die in zijn visie passen.

Dit terwijl wij weer terug moeten naar de eigen visie. Dus hand op de knip, alle rotzooi en pseudo-vedettes verkopen. Uitspreken dat komend seizoen een cht tussenjaar gaat worden met een piepjonge selectie van voornamelijk eigen jeugd met de focus op groei op de lange termijn.

Als je nu weer gaat kopen ga je weer zogenaamd-mislukt-in-het-buitenland-maar-intrinsiek-erg-goede-spelers (ik kijk naar jou Bergwijn) aantrekken. Niet doen dus.
pi_213624526
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 07:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heb ook geen vertrouwen in Farioli en zie ook niet in waarom er een outsider moet komen. Geheid wil hij zijn eigen visie implementeren en moeten er dus spelers komen die in zijn visie passen.

Dit terwijl wij weer terug moeten naar de eigen visie. Dus hand op de knip, alle rotzooi en pseudo-vedettes verkopen. Uitspreken dat komend seizoen een cht tussenjaar gaat worden met een piepjonge selectie van voornamelijk eigen jeugd met de focus op groei op de lange termijn.

Als je nu weer gaat kopen ga je weer zogenaamd-mislukt-in-het-buitenland-maar-intrinsiek-erg-goede-spelers (ik kijk naar jou Bergwijn) aantrekken. Niet doen dus.
Jij bent mod :{
Groot fan van User Wotte
  Moderator maandag 20 mei 2024 @ 07:42:56 #134
138438 crew  Pizzakoppo
pi_213624539
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 07:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jij bent mod :{
Oja, ff vergeten.
pi_213624581
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]

GENOT
Ja, nee, dit kan niet.

"Naam voor de functie moet nog bedacht worden"

- Chef Vleeskeuring

@PowerLoungen heeft hier een mooi plaatje van.
pi_213624695
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 07:53 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ja, nee, dit kan niet.

- Chef Vleeskeuring

@:PowerLoungen heeft hier een mooi plaatje van.
Vraag me af hoeveel hij uiteindelijk gaat beslissen. Voor de buitenwereld lijkt het veel, intern zal er geen beslissing van hem alleen komen denk ik.
pi_213624697
quote:

wie wel?
  maandag 20 mei 2024 @ 08:28:54 #138
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213624736
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 08:21 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Vraag me af hoeveel hij uiteindelijk gaat beslissen. Voor de buitenwereld lijkt het veel, intern zal er geen beslissing van hem alleen komen denk ik.
Dit is gewoon een halve stap naar de uitgang, ik meen dat ze hem door moeten betalen voor nog een jaar omdat de afspraak zo lag, dan krijgen we in de loop van volgend seizoen dat het niet was wat hij zich voorstelde van die functie en bedankt voor bewezen diensten.
  Moderator maandag 20 mei 2024 @ 08:35:11 #139
138438 crew  Pizzakoppo
pi_213624789
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 08:21 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wie wel?
Dat is afhankelijk van de wens van de beleidsmakers zoals zij dat voor zich zien. Als je beleid gaat maken zoals ik eerder schreef, dus met eigen jeugd en vanuit de eigen voetbalfilosofie, dan zal ik opteren voor Dave Vos. Implementatie van jeugdspelers en beoordeling van talent zal dan makkelijker gaan en dit sluit aan op ontwikkeling op de lange termijn zonder de druk dat er resultaten moeten worden geboekt.

Dan hebben de technische mensen n volledig seizoen om kritisch te kijken naar de selectie en om passende spelers te scouten en aan te trekken. Een selectie duurt enkele jaren om op te bouwen, dat blijkt overal keer op keer.
  maandag 20 mei 2024 @ 08:39:20 #140
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213624815
quote:

Eigen visie? Meer dan met aanvallend voetbal wedstrijden winnen is dat toch niet, mensen maken het allemaal moeilijker dan het is.
Geen idee of deze trainer de juiste is maar we hebben sinds Ten Hag toch wel weer wat trainers gehad met het zogenaamde Ajax DNA die er ook niet zo heel veel van bakten.
Wat me wel aanspreekt aan deze man is dat hij begint bij de verdedigende organisatie, dat is ook weleens leuk voor een keer.
pi_213624856
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 08:35 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Dat is afhankelijk van de wens van de beleidsmakers zoals zij dat voor zich zien. Als je beleid gaat maken zoals ik eerder schreef, dus met eigen jeugd en vanuit de eigen voetbalfilosofie, dan zal ik opteren voor Dave Vos. Implementatie van jeugdspelers en beoordeling van talent zal dan makkelijker gaan en dit sluit aan op ontwikkeling op de lange termijn zonder de druk dat er resultaten moeten worden geboekt.

Dan hebben de technische mensen n volledig seizoen om kritisch te kijken naar de selectie en om passende spelers te scouten en aan te trekken. Een selectie duurt enkele jaren om op te bouwen, dat blijkt overal keer op keer.
dave vos geen slecht idee, mits met de juiste begeleiding en tevens de garantie dat hij de tijd krijgt. Dat laatste gaat niet gebeuren dus op dit moment lijkt Vos kansloos voor de functie. Die moet het eerst maar eens proberen bij een club als heerenveen (een stap die van persie daar nu gaat zetten is dan logischer)
  maandag 20 mei 2024 @ 08:48:01 #142
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213624921
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 08:35 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je moet een frame hebben van routine waarin talenten kunnen gedijen en daar heb je helemaal geen jaren voor nodig, tenminste om in de eredivisie weer bovenin mee te doen. Als je een CL waardige selectie wil gaan neerzetten heb je daar wel meer tijd voor nodig, maar meestal ontstaan zulke elftallen ook door een gelukkige samenloop van omstandigheden.
pi_213625188
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 08:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Eigen visie? Meer dan met aanvallend voetbal wedstrijden winnen is dat toch niet, mensen maken het allemaal moeilijker dan het is.
Geen idee of deze trainer de juiste is maar we hebben sinds Ten Hag toch wel weer wat trainers gehad met het zogenaamde Ajax DNA die er ook niet zo heel veel van bakten.
Wat me wel aanspreekt aan deze man is dat hij begint bij de verdedigende organisatie, dat is ook weleens leuk voor een keer.
Wat hebben Stein en schip dan gedaan met 10 man achter de bal?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_213625463
Die teams voor de voorronde EL zijn wel mooie zeg.

_O_
Groot fan van User Wotte
pi_213625555
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 09:52 schreef Tjacka het volgende:
Die teams voor de voorronde EL zijn wel mooie zeg.

_O_
welke kunnen we treffen?
pi_213626142
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 10:04 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
welke kunnen we treffen?
Tot nog toe Silkeborg, Rijeka, Pafos, Elfsborg, Wisla Krakow, Paks, Corvinul Hunedoara, Botev Plovdiv, Ruzomberok of Tobol.
pi_213626167
quote:

Leunen op de jeugd heeft enkel zin als de jeugd een beetje niveau heeft, maar dat is nu juist het probleem. Jong Ajax is in nog slechtere staat relatief dan Ajax-1, daar lopen geen talenten rond.

Dat is juist het grotere probleem, de jeugdopleiding is verwaarloosd onder Overmars en dat merken we nu, dus terug naar de basis/eigen visie gaat niet voor Ajax want die basis is weg en daar verandert 1 tussenjaar helemaal niets aan (buiten dat dat veel te veel kost en de club/bedrijf gigantisch schaad sponsortechnisch gezien, wat vrij belangrijk is aangezien het contract met Ziggo tot 2025 loopt).
  Trouwste user 2022 maandag 20 mei 2024 @ 12:12:29 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_213626524
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 mei 2024 @ 12:25:43 #149
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213626663
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Leunen op de jeugd heeft enkel zin als de jeugd een beetje niveau heeft, maar dat is nu juist het probleem. Jong Ajax is in nog slechtere staat relatief dan Ajax-1, daar lopen geen talenten rond.

Dat is juist het grotere probleem, de jeugdopleiding is verwaarloosd onder Overmars en dat merken we nu, dus terug naar de basis/eigen visie gaat niet voor Ajax want die basis is weg en daar verandert 1 tussenjaar helemaal niets aan (buiten dat dat veel te veel kost en de club/bedrijf gigantisch schaad sponsortechnisch gezien, wat vrij belangrijk is aangezien het contract met Ziggo tot 2025 loopt).
Hoeveel jongens uit eigen opleiding stonden er in de basis onder Overmars? Best wel wat
  maandag 20 mei 2024 @ 12:28:47 #150
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_213626689
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 07:53 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ja, nee, dit kan niet.

- Chef Vleeskeuring

@:PowerLoungen heeft hier een mooi plaatje van.
Functie elders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')