Achteraf mooi lullenquote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewoon vijfde geworden, maximaal haalbare, zeker als je kijkt naar de selecties van PSV, Feyenoord, Twente en AZ.
In september was het al duidelijk hoor. Dan hoop je dat er in de winterstop nog spelers bijkomen die het verschil kunnen maken zodat we toch nog kunnen gaan voor plaats 3/4. Echter, er is bewust besloten om geen (defensieve) versterkingen aan te trekken, waardoor Ajax blijkbaar vrede had met plek 5.quote:
5e worden als ‘gewoon’ bestempelen.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewoon vijfde geworden, maximaal haalbare, zeker als je kijkt naar de selecties van PSV, Feyenoord, Twente en AZ.
[..]
Terecht, plaats vijf is met deze selectie gewoon een prestatie van formaat.
Ja, dat klinkt minder euforisch dan ik had bedoeld, met deze selectie is dat bovengemiddeld goed inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
5e worden als ‘gewoon’ bestempelen.
seizoensafsluitingquote:Op zondag 19 mei 2024 16:22 schreef Coco het volgende:
Schandalige seizoens afsluiting. Ga je schamen!
quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Terecht, plaats vijf is met deze selectie gewoon een prestatie van formaat.
wie gewoon prima zegt heeft het allemaal niet op een rijtje.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
115 miljoen uitgegeven, met hangen en wurgen 5e. Gewoon prima
Vrij normale datum met vier weken vakantie, zeker als je weet dat Ajax ook weer vroeg aan de bak moet in de Europa League-voorrondes.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Zei Schip nou dat ze op 17 juni al weer beginnen met het nieuwe seizoen?
Ja volgens mij is drie weken rust de max voor topsport. En ook voetbal begint tegenwoordig steeds meer op topsport te lijken.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrij normale datum met vier weken vakantie, zeker als je weet dat Ajax ook weer vroeg aan de bak moet in de Europa League-voorrondes.
Na komende zaterdag zal Ten Hag ook wel beschikbaar zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na vanavond is OGC Nice ook klaar met hun seizoen. Wellicht dat komende week al wat meer bekend wordt... (Farioli)
Ik vind het een goed planquote:Op zondag 19 mei 2024 20:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Tactisch onbenul gaat spelers beoordelen
GENOT
voorronde EL moet je je ook op voorbereiden nog. Al met al wel logischquote:Op zondag 19 mei 2024 19:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij is drie weken rust de max voor topsport. En ook voetbal begint tegenwoordig steeds meer op topsport te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |