Denken ze daar nog steeds dat het een gebrek aan mentaliteit is, ja?quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu tijd om de mentaal labielste selectie allertijden aan te pakken.
Tja, echt jammer, had echt een zwak voor die jongen, denk nog steeds dat hij er wat van kan maar dat hij zelf tevreden is zegt al genoeg.quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax wij maken op zich wel een redelijke individuele ontwikkeling door. Dit gaat echt niks meer worden @:caland @:tarado
Arne Slot heeft dan ook het voetbal opnieuw uitgevondenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1,25 miljoen afkoopsom
Dit is dus een 10% Arne Slot.
Ik maak mij geen zorgen.
Dat denk ik niet maar mentale weerbaarheid is wel belangrijk, de selectie wat meer in balans brengen zou prettig zijn en daar heb je geen 11 nieuwe spelers voor nodig, al is het ook afwachten wie er weg gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Denken ze daar nog steeds dat het een gebrek aan mentaliteit is, ja?
Ik ga wel voor hem juichen volgend seizoen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Arne Slot heeft dan ook het voetbal opnieuw uitgevonden
ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga wel voor hem juichen volgend seizoen.
Ik heb het niet gecheckt maar Ajax schijnt sinds Schip meer gescoord te hebben dan Feyenoord, dat vond ik dan wel weer grappig.quote:
Bijzonder voor een ploeg die in het onderlinge duel in de 85e minuut tot het eerste schot kwam.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecheckt maar Ajax schijnt sinds Schip meer gescoord te hebben dan Feyenoord, dat vond ik dan wel weer grappig.
Klopt inderdaad zo te zien (heb het dus wel gecheckt, want klinkt raar). 59 doelpunten sinds 1 november voor feyenoord, 61 voor ajax.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecheckt maar Ajax schijnt sinds Schip meer gescoord te hebben dan Feyenoord, dat vond ik dan wel weer grappig.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt inderdaad zo te zien (heb het dus wel gecheckt, want klinkt raar). 59 doelpunten sinds 1 november voor feyenoord, 61 voor ajax.
Probleem is dat je meer tegendoelpunten kreeg dan RKC of Almere
Gelukkig hebben we nu een verdedigingsfilosoof als trainer dus dat gedeelte zal snel beter zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt inderdaad zo te zien (heb het dus wel gecheckt, want klinkt raar). 59 doelpunten sinds 1 november voor feyenoord, 61 voor ajax.
Probleem is dat je meer tegendoelpunten kreeg dan RKC of Almere
Zwaar geflatteerde uitslag dus zo te zienquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort cijfers gaan we ook nooit meer meemaken vermoed ik.
Jullie zeker niet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort cijfers gaan we ook nooit meer meemaken vermoed ik.
Nu nog de uitdaging om meer te scoren dan Almerequote:Op woensdag 22 mei 2024 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een verdedigingsfilosoof als trainer dus dat gedeelte zal snel beter zijn.
Ik zal voortaan iedere post mijn uitgebreide standpunt bijvoegen in een spoiler.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Denken ze daar nog steeds dat het een gebrek aan mentaliteit is, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |